Belangrijke A/N aan het einde!!!
POV Zayn:
Ik zucht en loop het lokaal van mijn laatste les uit. Eindelijk was deze dag voorbij. Ik loop naar mijn kluisje en maak hem open. Er valt een brief uit. Verbaasd raap ik hem op. Zoekend kijk om me heen. Niemand. Ik vouw de brief open en begin met lezen.
We willen ons geld zien! Anders zullen er nog wel eens nare dingen met je vriendinnetje kunnen gebeuren.....
Woest kijk ik om me heen. Ik gooi mijn kluisje dicht en loop kwaad naar het kluisje van Jake. Jake staat bij zijn kluisje te kletsen met een meisje. Waarschijnlijk probeerd hij haar in bed te krijgen. Ik loop op ze af.
'Zou ik even met Jake kunnen praten? Onder twee ogen?' Vraag ik aan het meisje.
Ze knikt en loopt weg. Jake kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik grijp hem bij zijn kraag en duw hem tegen de kluisjes aan.
'Jullie blijven met je poten van Jaycee af!'Schreeuw ik boos naar hem.
'Als jij het geld geeft gebeurd er niks met Jaycee.'Hij duwt me naar achter. "Je hebt 2 dagen." Zegt hij. Daarna loopt hij weg.
Gefrustreerd haal ik mijn hand door mijn haar. Hoe ging ik dat geld bijelkaar krijgen in twee dagen? Ik loop de school door op zoek naar Jaycee. Na ongeveer vijf minuten tref ik haar bij haar kluisje aan. Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kusje in haar nek. Haar lichaam verstijft.
'Rustig babe, ik ben het.' Fluister ik in haar oor. Ze ontspant haar lichaam en draait zich om.
'Hey schat.' Ze drukt een kus op mijn lippen. 'Ik dacht echt even dat je Jake ofzo was.' Zegt ze.
Bij het horen van die naam verstrakken mijn spieren en gaat mijn adem sneller. Die klootzak! Als hij ook maar met één vinger aan Jaycee zou komen, zou ik hem echt wat doen. Jaycee pakt de laatste spullen. Ze ziet dat mijn ademhaling is versneld.
'Wat is er?' vraagt ze bezorgd. Ik schrik op uit mijn gedachten. 'Niks.' zeg ik snel.
'Weet je het zeker?'
Ik knik en pak haar hand vast. We lopen de school uit. Ik kijk goed om me heen. Opeens stopt Jaycee met lopen. Ik kijk weer om me heen om te zien waarom ze is gestopt met lopen.
'Zayn, wat is er nou? En zeg niet dat er niks is, want ik zie aan je dat er wat aan de hand is.' Zegt ze geïrriteerd terwijl ze haar hand uit de mijne trekt.
Ik zucht.
'Ik ben gewoon bang dat je iets overkomt.' Ik pak haar handen vast en kijk bezorgd in haar ogen. Ze zucht en omhelst me. Zo staan we een tijdje. Ze trekt terug en kijkt me met betraande ogen aan. Een traan rolt langs haar wang. Ik veeg hem weg met mijn duim.
'Babey, don't cry.' Fluister ik.
Ze glimlacht zwakjes. Zachtjes druk ik een kus op haar lippen. Ik pak haar hand weer vast. Net als we verder willen lopen horen we een bekende stem roepen.
'Jay! Wacht!' Harry komt op ons afgerend. 'Zullen we iets leuks met gaan doen?' Vraagt hij. Jaycee knikt.
'Ga je ook mee?' Vraagt Jaycee. Ik schud mijn hoofd.
'Gaan jullie maar met z'n tweeën.' Zeg ik. Ze knikken en lopen weg. Ik loop weer verder. Ik denk na. Hoe zou ik het geld bij elkaar kunnen krijgen? Opeens krijg ik een idee. Zo snel mogelijk loop ik naar mijn kamer.
Ik doe de deur open en tref Niall aan. Hij kijkt me raar aan als hij mijn bezorgde gezicht ziet.
'Niall, je moet me helpen.'
Yoehoe!! Hier ben ik weer! Het hoofdstukje is niet zo lang. Daarom komt er morgen weer een nieuw hoofdstukje!
Ook wou ik even zeggen dat ik nu een super geweldig leuk boek aan het lezen ben. Het heet nobody cares, except Zayn. Het is echt een superleuk en spannend boek, dus echt een aanrader! Het boek is van Megannetjuuh. Dus kijk zeker ff op haar profiel voor het boek! Want hij is echt superleuk!
Let ook vooraal niet op de slechte titel, want ik kon geen betere verzinnen. XD
Xxxjes
JE LEEST
Full Of Hate And Love (Z.M.) WORD HERSCHREVEN!
FanfictionJaycee is een echte badgirl. Nadat ze drie jaar achter de tralies heeft gezeten vertrouwen haar ouders en zus haar niet meer en sturen haar naar een kostschool: High Patherson Hill. Ze moet met een groepje vreselijke meiden een kamer delen. Alles zi...