POV JayceeZayn en ik hebben nog lang gepraat en vooral veel gelachen. Over wat er in de gevangenis gebeurd hebben we niet veel gepraat. En dat verbaasde me niet. Politiebureau's en gevangenissen zijn gewoon verschrikkelijke plekken. En ik was tenslotte niet naar hem gegaan om hem nog verder de grond in te trappen, maar om hem op te vrolijken en om het aanhoudende knagende gevoel te verminderen.
Ik loop de trap op richting mijn kamer. Ik ben in gedachten. Waarom deed ik zo raar? Waarom was ik opeens zo anders? Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt en kon ook geen enkele vraag beantwoorden.
Ik steek de sleutel van mijn kamer in het gat en gooi de deur achter me dicht. Dan zie ik Kate, Briget en Layla zitten. Ik zucht diep. Waarom nu? Mijn energie is al op. Ook Layla zucht.
"Kon je niet gewoon weg blijven?" vraagt ze met een arrogante ondertoon in haar stem. Die ze eigenlijk altijd heeft, maar waarvan ik niet wist dat het nog erger kon
"Nee, dat zie je toch," antwoord ik droog. Ik had geen zin om mijn laatste beetje energie in die gedrochten te steken. Al waren er genoeg andere dingen die ik wel in hun wou steken. Zoals een mes of gewoon een heel scherp potlood. Er was niet veel voor nodig om de neppe cup D van de meiden te ruïneren.
"Ga je je nu als een bijdehante slet gedragen?" vraagt ze.
"Hoe noemde je mij?!" schreeuw/vraag ik kwaad. Mijn tolerantie was vandaag niet erg hoog vanwege alle gebeurtenissen.
"Ze noemde je een slet. Ben je doof ofzo?" bemoeit Kate zich ermee. Was ik weer in groep 3 beland ofzo?
"Uhu, wil je gewoon even je overdrawn bek dicht houden en je er niet mee bemoeien?" zeg ik dit keer op een rustige toon. Ik kijk Layla strak aan. Ugh die lipliner is verschrikkelijk.
"Werk als je blieft aan die slechte persoonlijkheid van je," zeg ik waarna ik me omdraai en de campus op loop. Ik merk dat ze achter me aan trippelen op hun hoge hakken. Ik zucht. Het houd ook nooit op.
"Dat zou jij eens moeten proberen! Zayn wordt opgepakt en het lijkt je geen ene fuck te schelen. Want nog geen uur later leber je Harry af!" schreeuwt Layla over de hele campus. Nu heeft ze iets in me geraakt waarvan ik niet eens wist dat het er zat. Woest draai ik me om.
"Je hebt geen idee hoe deze hele fucking wereld in elkaar zit! Je hebt geen idee wat er tussen mij, Harry en Zayn afspeelt!" Een hele groep met mensen heeft zich al om ons heen verzameld. Als of ze nog nooit zoiets gezien hebben.
"Jij lijkt ook helemaal niks om Zayn te geven! Jij bent hier de fucking slet!" schreeuw ik terug naar haar. Het is echt een wonder dat ik haar nog niet aangevlogen ben met de lage tollerantie van vandaag.
"Waarom ben je hier?! Was je familie zat van je?! Wouden ze geen slet als dochter?" schreeuwt Briget nu. Kate en Layla staan erbij te grinniken. Ik loop rustig naar haar toe.
"Weet je zeker dat je over mijn grens wil gaan?" sis ik naar haar.
"Wat wil je doen dan? Bij Harry uithuilen?" sist Layla terug. That's it! Dat was mijn grens! Ik bal mijn vuisten en raak Layla vol op haar neus. Ze gaat met haar hand naar haar neus en dept met haar vinger het bloed.
"Don't worry, je plastische chirurg kan het bast wel regelen. Jammer dat hij je persoonlijkheid niet kan fixen," grijns ik.
"Nu is het oorlog," sist ze. Ze grijpt naar mijn haren en trekt me naar beneden richting haar knie. Uit een reflex geef ik haar een stomp ik haar maag. Waarna ik besprongen word door Kate en Briget. Ik grijp Kate's hoofd en geef haar een knietje in haar buik. Daarna geef ik Briget een mep op haar kaak. Ik hoor gejoel van de mensen om ons heen. Snel geef ik ze een dodelijke blik. Daarna geef ik Layla een uppercut. De meiden liggen kreunend op de grond. Ik kijk het publiek rond. Het is stil. Er worden bange blikken naar me toegeworpen. Net zoals vroeger. Het heeft me altijd al een kick gegeven. In mijn jeugd is eigenlijk geen periode geweest waarin mensen niet bang voor me waren. En ook hier weten ze nu dat ze niet met me moeten spotten. Ik duw wat mensen aan de kant een loop richting het park. Daar ga ik weer op mijn vaste bankje zitten. Een zelfvoldaan gevoel gaat door mijn lichaam. Ik grijns. Ik hoefde nu nergens meer bang voor te zijn. Iedereen zou weten wat de consequenties waren als ze met mij zouden spelen. Zelfvoldaan sluit mijn ogen even. Als ik ze weer opendoe zie ik een jongen staan. Hij heeft een fles met drank in zijn handen. Hij loopt mijn kant op en gaat naast me op het bankje zitten.
"Was jij niet dat chick die die bitches in elkaar sloeg?" vraagt hij.
"Jup, dat was ik, " antwoord ik.
"Goed gedaan!" ik grinnik even om zijn enthousiasme.
"Ik ben trouwens Liam," zegt hij.
"Jaycee," antwoord ik.
" Wil je ook wat?" Hij houdt de fles met drank omhoog.
"Sure," zeg ik en pak de fles drank uit zijn handen. Ik neem een paar flinke slokken en geef de fles dan terug.
"Thanks."
"Hey mate!" word er vanuit de verte geroepen. Ik kijk om. Er komen een paar jongens met nog meer flessen drank aangelopen.
"Hey guys!" zegt Liam terug.
"Is niet die chick die die barbiepoppen in elkaar sloeg?" vraagt een van de jongens aan Liam. Voordat hij kan praten doe ik het al.
"Ja dat klopt. Dan ben ik," zeg ik grinnikend door zijn opmerking.
"Dit zijn trouwens Louis, Jake en Dustin," zegt Liam.
" Nou, hoi. Ik ben Jaycee," zeg ik glimlachend.
Na twee uur zijn de drankflessen leeg en zijn we allemaal hartstikke dronken.
"Ik moet maar eens gaan, sukkels," zeg ik giechelend. De jongens maken protensterende geluidjes.
"Sorry guys," giechelend sta ik op. Ik loop wankelend het park uit. Totdat ik tegen iemand opbots met als gevolg dat ik val. De persoon slaat nog net op tijd zijn armen om me heen. Ik kijk omhoog. Het is Harry.
"Heei," zeg ik flirterig. Te dronken om te weten wat ik doe.
"Haai," zegt Harry ook op een flirterige manier terug. Hij slaat een arm om me heen en drukt me tegen zich aan. Ik giechel. Hij legt zijn andere hand op mijn heup en geeft me kusjes op mijn kaak. Weer giechel ik.
"Ga je mee?" vraagt hij fluisterend in mijn oor. Zijn stem klinkt hees. Ik knik.
De volgende ochtend word ik wakker. Ik open mijn open en kijk met samengeknepen ogen voor me uit. Mijn hoofd bonst. Ik kijk om me heen en zie dan Harry naast me liggen. Geschrokken kijk ik naar hem. Wat heb ik gedaan?!
JE LEEST
Full Of Hate And Love (Z.M.) WORD HERSCHREVEN!
FanfictionJaycee is een echte badgirl. Nadat ze drie jaar achter de tralies heeft gezeten vertrouwen haar ouders en zus haar niet meer en sturen haar naar een kostschool: High Patherson Hill. Ze moet met een groepje vreselijke meiden een kamer delen. Alles zi...