Det hela började med att vi bråkade. Allt på grund av en tjej, jag och min älskade pojkvän har varit ihop i snart 2 år nu. Vi träffades första året i gymnasiet och blev ihop efter några månader.
Men för några timmar sen då uppstod det ett bråk mellan oss, väldigt stor faktiskt. Jag tyckte att han hängde lite för mycket med den nya tjejen, Amanda. Mark, min pojkvän, tog illa upp vilket var ovanligt. Enligt honom så höll jag alltid på såhär, att jag är avundsjuk och att han är trött på det och orkar inte mer. Det hela slutade med att vi sa dumma saker till varandra. Bråket slutade med några tårar och att jag sprang hem. Överdrivet är det faktiskt.
Just nu sitter jag framför spegeln, mina ögon är röda. Jag vill bara glömma bort allting för en stund och därför har jag valt att gå på en fest som var hos en av killarna i skolan.
Jag sminkade mig och tog på mig min blåa Crop top och svart kort kjol. Mitt hår var plattad och sminket var lite mer än vanligt.
Jag tog ett djupt andetag och gick in i lägenheten. Musiken dunkade så högt i mina öron, det fanns ungdomar överallt. Egentligen festar jag inte så mycket, men idag behöver jag det.
Jag tog en dricka, det ledde till det andra och nu har jag tappat räkningen. Men det gör inget, jag är här för att glömma och ha kul.
Efter ett tag drickande så styr jag mina steg mot dansgolvet och dansar i takt med musiken. Jag hade flaskan i handen som jag då drack av då och då.
"Hey", hör jag en raspig röst viska i mitt öra. En tatuerad arm lindades runt min midja och personen började dansa med mig. Jag lutade mig bakåt mot honom och tittade upp mot honom.
Jag erkänner att jag blev full, jag ser bara suddigt. Synd att jag inte riktigt vet vem personen jag dansar med är.
"H-hej", får jag fram. Jag snurrade runt för att se och kunna prata med honom, men det gick lite för snabbt och klumpiga jag föll i killens famn. Han höll om mig och skrattade till.
"Försiktig baby", sa han och rörde vid min arm. "Du är så sexig, vet du det?", han flyttade sin hand ner till mina lår. Mitt hjärta dunkade snabbt, jag känner att något är fel. Något stämmer inte här, men jag kan inte riktigt sätta fingret på det.
"Du ser inte så dålig ut heller", säger jag och granskar hans kropp. Han var snygg, muskulös kropp, väldigt mörkt hår och bruna ögon. Men det var något fel, har vi träffats förut?
"Jag vill kyssa dig", mumlar han och tar ett steg framåt.
Jag hann inte ens reagera, allting hände så snabbt. Även fast jag inte visste vem han var, så lät jag honom kyssa mig. Hans mjuka läppar masserade mina, jag flämtade till vilket lät honom le. Han drog tillbaka med händerna på min midja. Jag bet mig själv i läppen och tittade upp på honom. Hans stora bruna ögon tittade ner på mig som gav mig en konstig känsla. Jag vet inte när, hur och varför men jag kysste honom. Jag ställde mig på tå och lät våra läppar mötas igen. Han bet mig i underläppen vilket resulterade med att jag stönade till, mina läppar arbetade ivrigare mot hans.
Jag har aldrig kysst en kille såhär förut, men ändå var något fel. Men det orkade jag inte bry mig om, både jag och den här berusade killen brydde oss inte om något annat än vårt kyss.
-------
Heeej! Detta är min nya bok. Hoppas ni gillar den.
Såhär ser karaktärerna ut.Gigi Hadid - Kylie:
Zayn Malik- Zack
Harry Styles- Mark
Kendall Jenner- NellyPerrie Edwards- Kendall
YOU ARE READING
Förbjudna Läppar
FanfictionJag hann inte ens reagera, allting hände så snabbt. Även fast jag inte visste vem han var, så lät jag honom kyssa mig. Hans mjuka läppar masserade mina, jag flämtade till vilket lät honom le. Han drog tillbaka med händerna på min midja. Jag bet mig...