Jag och Nelly har löst problemet, jag hatar Zack!!! Jag vet att han utnyttjar henne och därför försöker han alltid att göra mig arg genom Nelly.Jag går runt i huset, jag är ensam och det är sjukt tråkigt. Jag och Nelly pratade nyss i telefonen och hon var tvungen att gå så vi fick lägga på.
Jag tittar på Zacks sovrums dörr och tvekar lite men sen öppnar jag dörren och går in, snabbt stänger jag dörren efter mig. Jag tittar runt och går in i rummet, jag öppnar försiktigt lådan och ser Zacks olika märkesklockor. Försiktigt pillar jag på de och ler svagt, jag stänger lådan och vänder mig om. Jag ser några böcker stå på nattbordet och går dit, jag tar upp en av böckerna och ser att det står ''Harry Potter'' på den. Jag öppnar boken och börjar läsa lite av den, sen lägger jag tillbaka boken där den har varit. Hans parfymer står på byrån så jag går dit och tar hans parfym ''One Million'', jag luktar på den och ler. Fyfan vad den luktar gott, den luktar som Zack. Jag fortsätter att lukta på den och blundar, den här parfymen påminner mig om vårt kyss den där natten.
''Babe?'', hör jag någon ropa och panikslaget börjar jag lägga tillbaka hans parfym på byrån och går mot dörren.
När jag ser att ingen står i hallen så springer jag ut och går mot köket, leker att allt är normalt. Jag ser Mark dricka vatten så jag går fram till honom och ler.
''Hej'', mumlar jag.
Några minuter senare så kommer Zack, han håller i sin parfym och tittar konstigt på mig. Jag leker oskyldig och tittar på Mark istället.
''Öhm, jag behöver gå till toan'', säger jag snabbt och går snabbt till toan.
Jag stänger dörren bakom mig och tvättar mina händer med tvål, mina händer luktar starkt killparfym. När jag är klar så lämnar jag badrummet och fortsätter mot mitt sovrum, jag byter snabbt om till en pyjamas och sprayar parfym över mina kläder.
Plötsligt öppnas dörren och Mark kommer in, jag vänder mig om och fixar till min tröja.
''Jag kände mig obekväm med mina kläder, så jag bytte om till dessa'', mumlar jag snabbt.
Jag och Mark går ut ur rummet och ser Zack stå vid ytterdörren.
''Vart ska du?'', frågar Mark.
''Jag ska träffa Nelly'', svara han.
Jag tittar på honom och suckar tyst för mig själv, sen lämnar jag de två tillsammans och går mot vardagsrummet.
***
Dörren öppnas och smälls, jag hör röster. Snabbt tittar jag på klockan och ser att det står 3:46 men stora röda siffror. Jag ser att Mark sover bredvid mig så jag ställer mig upp och öppnar försiktigt dörren. Jag ser Zack och Nelly stå och bråka, de viskar högt.
''Du kan inte bara lämna mig sådär!'', fräser hon åt honom.
''Du beter dig på ett sätt framför våra vänner och på ett annat sätt när vi är ensamma'', säger hon och Zack himlar med ögonen, ett litet leende sprider sig på mina läppar.
''Det verkar som om Kylie hade rätt!'', säger hon.
Jag öppnar dörren lite till och lägger armarna i kors, Zack verkar märka det och vi får ögonkontakt. Jag tittar på honom och ler medan jag höjer ena ögonbrynet, ''Vad var det jag sa?'' blick gav jag honom.
Zack vänder blicken mot Nelly igen och tar ett steg närmare, snabbt går jag in till rummet igen.
''Jag älskar dig jättemycket'', hör jag honom säga.
''Du mår inte bra'', säger Nelly och sedan hör jag steg, några minuter efteråt hör jag hur en dörr stängs.
''Älskling, det är din kärlek som gjorde mig galen.'', hör jag Zack säga och det känns som om någon hugger mig i hjärtat.
Suckandes stänger jag dörren och går tillbaka till sängen och lägger mig. Jag tar ett djupt andetag och blundar, jag tittar på Mark och närmar mig honom. Mark lägger sina armar runt om mig och håller om mig.
***
Jag sätter mig vid köksbordet och dricker av det varma teet. Jag vet inte vad jag ska göra, mina tankar är inte fasta på Mark längre, utan de är faktiskt överallt och jag förvirrad. Mina känslor har blivit som ett zoo, jag vet inte ens vad jag känner längre.
Det här varma teet får mig att tänka på Zack, det får mig att tänka på hur jag tog hand om honom när han var sjuk. Suck! Men jag kan inte sluta att gilla det, jag gillar honom mer och mer för varje dag fastän att min hat för honom håller på att växa mer och mer, eller menar jag försvinna?
Flashback
Jag häller varmt te i koppen, sedan vänder jag mig om och ställer mig bredvid Zack som ligger på sängen.
''Ge mig din hand och låt mig hjälpa dig'', säger jag och hjälper honom att sätta sig upp. Zack stönar till av smärtan, han har nog fått virus.
Snabbt lägger jag kuddar bakom hans rygg och låter honom sätta sig bekvämt. Jag tittar på Zack, ärligt talat så vet jag inte varför jag hjälper honom men samtidigt så kan jag inte bara lämna honom sjuk.
Jag räcker fram teet till honom och han tittar förvånad på mig, han tvekar men sedan tar koppen från mig. Jag ler mot honom och tittar på när han dricker ur koppen.
Slut på Flashback
Jag tittar ner i mitt kopp, snabbt lägger jag ner det på bordet. Jag torkar bort mina tårar och tar ett djupt andetag, det här dödar mig. Jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill längre.
VOUS LISEZ
Förbjudna Läppar
FanfictionJag hann inte ens reagera, allting hände så snabbt. Även fast jag inte visste vem han var, så lät jag honom kyssa mig. Hans mjuka läppar masserade mina, jag flämtade till vilket lät honom le. Han drog tillbaka med händerna på min midja. Jag bet mig...