-En månad senare-
Jag står framför den stora gravstenen. Jag tar ett djupt andetag och låter tårarna rinna, försiktigt sätter jag mig på huk framför graven och lägger rosorna på graven.
Richard Hansen
1976-2010Står det med stora bokstäver på gravstenen. Min älskade pappa.
"Jag kommer aldrig att förlåta mamma. Jag är din dotter älskade pappa, jag kommer att förändras och bli bättre. Jag kommer inte göra samma misstag, jag hoppas du förlåter mig för jag är redo att förlåta mig själv och gå vidare..", mumlar jag.
"Mark är en jättebra person, han är snäll, underbar och jag vet att jag kommer att vara lycklig med honom därför ska jag flytta in hos honom idag och äntligen kunna lämna mamma.", forsätter jag.
Jag ställer mig upp och torkar tårarna. Jag tar ett djupt andetag och snyftar till, försiktigt tar jag hinken som är full med vatten och vattnar pappas grav.
"Hejdå pappa, jag saknar dig", mumlar jag och sätter hinken på golvet bredvid graven igen sedan vänder jag mig om och börjar gå mot parkeringen.
Jag torkar ännu en gång tårarna och försöker se normal ut. Jag ser Mark stå lutad mot bilen medan hans lockar hänger löst, han tittar ner på sin mobil och det är tydligt att han skriver något.
"Är du klar?", frågar han och tittar upp på mig, han lägger mobilen i hans bakficka och kommer fram till mig.
"Ja..", mumlar jag och tittar ner på golvet.
"Ska vi gå?", säger han och kramar om mig.
Jag tittar upp på honom och nickar, Mark leder mig till dörren och öppnar dörren åt mig sedan sätter jag mig. Han springer runt bilen och sätter sig bredvid mig sedan början han köra iväg.
Nu är vi påväg mot Marks hus, vårt hus.
***
Jag kliver in, jag är så nervös.
"Hoppas du gillar det..", hör jag Mark säga bakom mig.
Jag tittar runt, väggarna är vita. Det är stor hall, jag fortsätter mot köket som är jättestor bredvid köket finns det en dörr som leder till vardagsrummet, sedan finns det en toalett emellan vardagsrummet och sovrummet.
Jag tittar runt och ler stort, det här är så perfekt! Plötsligt får jag syn på en dörr, lite längre bort. Jag går fram och drar ner handtaget försiktigt, väl där inne ser jag ett sovrum, allting består av svart och blått, väggarna är vita och de är fulla med tavlor.
"Vad gör du?", hör jag en välkänd mörk röst, jag hoppar till och vänder mig om.
"Vad gör du här?", frågar jag och tittar upp på Zack.
"Jag bor här, Vadfan håller du på med? Ut!", väser han.
"Vadå bor här? Detta är Marks hus och jag har flyttat in!", säger jag.
"Va?!", man märker att Zack blir arg för snabbt, han kan nog aldrig kontrollera sin ilska.
Helt plötsligt öppnas ytterdörren och Mark kommer in med en flyttkartong, han lägger flyttkartongen på golvet och tittar förvirrat på oss.
"Vad gör ni?", frågar han.
Innan vi hinner svara så kommer Mark fram och ställer sig bredvid mig, han lägger armen runt min midja och drar mig mot honom sedan tittar han på Zack.
DU LIEST GERADE
Förbjudna Läppar
FanfictionJag hann inte ens reagera, allting hände så snabbt. Även fast jag inte visste vem han var, så lät jag honom kyssa mig. Hans mjuka läppar masserade mina, jag flämtade till vilket lät honom le. Han drog tillbaka med händerna på min midja. Jag bet mig...