2- dagen efter

113 5 0
                                    

Kylie's Perspektiv

Långsamt öppnade jag ögonen. Snabbt blundade jag ögonen då solen lyste på mina ögon. Jag gnällde till och lät ögonen vänja sig vid solen, något kändes fel. När jag äntligen kunde se klart, insåg jag att det låg en främmande tatuerad arm över mina nakna bröst, snabbt sätter jag mig upp. Den snabba rörelsen gjorde mig yr, jag andades snabbt. Den enda som är tillåten att lägga sin arm där är Mark och han har absolut inte sånna här typer av tatueringar. Herregud vad hände? Jag tittar ner och ser den vita täcket som täcker min nakna kropp.

Långsamt och rädd vänder jag mig om och ser något jag aldrig skulle tro. Jag flämtar till. Detta kan inte vara sant.

"Zack?!", jag tog djup andetaget. Jag och Zack, nakna i samma säng?! Vadfan hade jag gjort? Varför låg han med mig i en okänd säng? Har jag varit otrogen mot Mark? Jag försökte desperat hitta svar på alla mina frågor. Jag kan inte ha gjort det med Zack. Han av alla människor, Zack och jag hatar varandra. Han är min pojkväns bästa vän.

"Vemfan är det som skri-", Zack hinner inte ens avsluta meningen och stirrar på mig. Jag drog upp täcket så jag täckte bröstet.

"Har vi? Låg vi? Vadfan gör du i min säng?!", skrek han till och jag drog täcket ännu mer åt mig och satte mig långt bort från honom.

"Det kan inte vara sant, nej, nej, nej. Herregud nej vad har jag gjort? Jag kan inte ha legat med min bästa väns flickvän", han såg så vilse ut. Han drog på sig ett par byxor och sedan ställde sig upp från sängen. Helt plötsligt pekade han på mig och såg arg ut.

"Du! Allt är ditt fel! Hur kunde du låta detta hända?!", hans röst blev högre och jag hoppade till och skakade på huvudet chockat.

"Ursäkta? Vad sa du? Att jag lät detta hända? Skojar du med mig eller? Detta är lika stort ditt ansvar som det är mitt! Dessutom så minns jag inget från igår, jag var full så kom inte och skyll på mig!", skrek jag på honom. Min oro och panik övergick till ilska.

Zack tog ett steg fram och gick mot mig. Han placerade pekfingret och tummen under hakan och lyfte hårt upp ansiktet så jag tittade honom i ögonen.

"Din lilla hora! Vemfan gör ens såhär mot sin pojkvän?! Ta dina smutsiga kläder och stick härifrån!", skriker han rakt upp i mitt ansikte.

Chockat slappar jag till honom på kinden. Hans ilska speglas i ögonen och jag drar täcket ännu närmare mig, rädd för vad han kan göra.

"Kalla mig inte för hora, jävla svin! Du är så vidrig, jag äcklas av dig! Du kallar mig hora när det är du som ligger med en ny tjej varje dag! Jag sticker härifrån och vill aldrig mer se dig", jag försöker lugna ner mig för att inte gråta, hur kunde allt gå så fel?

Jag såg ner på golvet och letade efter mina kläder. Jag hittade snabbt min kjol och Crop top men mina underkläder hittade jag inte. Jag ville bort härifrån så snabbt som möjligt så jag virrade täcket runt mig och ställde mig upp.

"Hey, ska du ta mitt täckte också?!", ropar Zack efter mig då jag går ut ur rummet och in till toan. Jag byter snabbt om i toan och skiter i underkläderna då jag inte ens hittar de. När jag går ut ur toan så ser jag Zack stå nån meter från mig.

"Du får inte berätta detta för någon, är det förstått?!"

"Vemfan ska jag säga detta till? Tror du verkligen jag är så glad och stolt över att ligga med dig?!", jag letade efter mina klackskor.

"Stick härifrån!", Zack försvinner in i sovrummet och smäller till dörren, några minuter efteråt hör jag hur han bankar i väggen och svär.

Jag sätter på mig klackskorna och skyndar mig ut. Jag låter tårarna rinna nerför mina kinder. Hur ska jag förklara detta för Mark? Eller för Nelly, min bästa vän som är så himla kär i Zack.

Förbjudna LäpparTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang