14: Jag älskar dig

44 1 0
                                    

En månad senare.

Jag blir upptryckt mot väggen, hans läppar lämnar inte mina. Mjukt och perfekt kysser han mig. Mina händer är på hans hårds bröst, hans händer är överallt.

"Jag älskar dig", hör jag hans mörka sexiga röst säga.

"Älskar dig", mumlar han.

Vi fortsätter att kyssa varandra och njuta av varandras närhet.

"Låt mig gå", mumlar jag.

Han svarar inte utan fortsätter att kyssa mig. Han kysser mig långsamt, så långsamt att jag känner att jag kommer att explodera.

"Gå", mumlar han mot mina läppar.

Men ändå låter han mig inte gå och kysser mig igen. Jag slingrar mina armar runt hans nacke och drar honom närmare.

"Vad har du gjort med mig?", mumlar jag mot hans läppar.

"Jag kan inte kontrollera mig själv", mumlar han och smeker mina axlar.

Jag tittar upp i Zacks ögon, vi står panna mot panna. Han har tryckt upp mig mot väggen. Han ler stort mot mig.

"Jag vill glömma bort allt", mumlar han och fortsätter att kyssa mig.

Jag knuffar honom lätt och springer ut ur hans rum. Jag går snabbt in till toan och hör hur Zack kommer ut.

"Vad är det?", hör jag Mark fråga.

"Vad gör du?", frågar Zack irriterat.

"Letar efter Kylie", svarar Mark, jag tar ett djupt andetag och tvättar ansiktet.

"Okej! Leta du efter henne", muttrar han och dörren smälls.

"Vilken galning", skrattar Mark.

Vi kan trots allt inte lämna varandra.

Jag suckar och öppnar dörren efter ett par minuter. Jag ser Nelly och Mark stå och kramas, What the fuck?! Mark och Nelly??

Båda blir helt stilla och vänder sig om mot mig,

"Wow, jag kom nog i fel tillfälle", muttrar jag.

"Det är inte som det ser ut", säger Nelly snabbt.

"Varför gråter du?", muttrar jag.

"Nelly är överkänslig", flinar Mark.

Ja över fucking känslig och tar alla personer som jag älskar, okej jag älskar inte Mark så mycket längre men ändå hon vill ta min pojkvän och min, ja vad Zack än är så tar hon honom från mig!

"Det är hon säkert!", muttrar jag

***

Mark har som vanligt lämnat oss själva och gått till jobbet. Jag och Zack sitter vid köksbordet och åt precis frukost.

"Berätta om din pappa", ler han.

"Han var snäll och underbar, perfekta pappan, han var så omtänksam, jag saknar honom verkligen", börjar jag och Zack ler.

"Men i vårt hus så fanns det bråk varje dag, mamma sa alltid att hon ville skilja sig istället för att säga godnatt. Jag och Kendall pratade alltid om våra föräldrar skiljer sig så vem ska vi vara med då? Med pappa eller med mamma? Hur skulle vårt liv se ut? Mamma ville lämna oss hos pappa, vi hörde henne alltid när hon sa till honom ta barnen. Vi frågade alltid oss själva vart vi skulle ta vägen om pappa också lämnar oss..", fortsätter jag.

Förbjudna LäpparTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon