אאאה!!

409 34 9
                                    

אז כמו שאתן בטח רואות, יש משהו שונה בתמונה^^
טוב אז אני אתחיל מההתחלה, למי שלא ממש יודעת מי, מה ומווו🤗

קצת לפני תחילת החופש, או קצת אחרי..אני לא ממש זוכרת😅
אז הייתה הרשמה לתחרות watty של הוואטפאד, וזאת תחרות עם קטגוריות לכל מעמד שבה כל אחד יכול להשתתף.
כשנרשמתי בפעם הראשונה זה היה בכלל על הספר השני שלי, the outside world , וזה היה עוד הרבה לפני שהרעיון לסיפור הזה, שאותו אתן קוראות ואני ממש מקווה שאוהבות^^, עלה לי בראש.

הייתי כזה "טוב נו אני אנסה, ממילא אין לי מה להפסיד, במקסימום אני אפסיד ושום דבר לא יקרה." לא ממש העלתי ציפיות כי ברוב הפעמים שהייתי עושה את זה שום דבר לא היה קורה וסתם הייתי עצובה במשך כל אותו יום.

ואז ביום אחד בהיר, טוב ברור שהיה בהיר, הרי היה קיץ😏😆, עלה הרעיון לסיפור הזה, ולאחר שכתבתי כמה פרקים בודדים החלטתי לעלות אותו לפה, ומכיוון שלא הייתה הגבלה להרשמה לתחרות, אז רשמתי גם אותו.

כמו שבטח הבנתן לא ממש ציפיתי שמשהו יקרה אבל הייתה לי תקווה קטנה שאני דווקא כן אזכה.

והינה הימים עברו ובכלל שכחתי מאותה תחרות, ופתאום אני מקבלת הודעה...
ונחשו מה היה כתוב???
זכיתי!
אאאאה!!!! (זאת אני צורחת פה מרוב התרגשות😱😀)
וכל כך רציתי להודות לכן, כי בלי כל האהבה שלכן אליי ואל הסיפור הזה, זה לא היה קורה.
אז אפשר להגיד שכולנו זכינו בו, זהו הפרס שלנו.

אוהבתתת או יותר נכון מאוהבת בכןן!!

אז תנו לעצמכן לרקוד ריקוד ניצחון קטן (או משהו שאתן עושות כשאתן שמחות)

ואל תשכחו שאני תמיד פה בשבילכןן❤
😍😍

Finally meWhere stories live. Discover now