'החיים הם לא תמיד מה שחולמים עליו,
בכל יום אתה חולם על משהו אחר,
חולם לעשות איתו משהו..וזהו.
רק חולם, לא עושה שום דבר בשביל להגשים את אותו חלום..'ובגלל זה החלטתי שהגיע הזמן שאקח את עצמי בידיים ואתגבר על פחדיי ובגלל זה עכשיו הייתי בדרכי אל המורה לספרות..
"כן." אמרתי פתאום ללא שום קשר, המורה הרימה את גבתה בשאלה והביטה בי מופתעת.
"אני אשכתב את אחד מהמחזות של שייקספיר." התדהמה לא ירדה מהבעת פנייה ואז היה נראה לרגע שעירערה בתשובתי, "אחד?" הינהנתי בראשי מציבה לה את התנאי שלי, "אני לא הולכת לשכתב את רומיאו ויוליה כי זה מחזה שאוהבים לחזור עליו שוב ושוב בעוד ששוכחים ששייקספיר כתב עוד מחזות רבים.""אז באיזה מחזה תבחרי?" שאלה לאחר כמה דקות של שקט, חייכתי לעברה חיוך קטן ומילמלתי, "בהתחלה חשבתי על המלט אבל.." נקטעתי על ידי קימוט הבעתה.
אנשים המלט זה מחזה מדהים!
איך זה שרק אני אוהבת אותו??"אבל בסוף התפשרתי על חלום ליל קיץ, למרות שאני עדיין מתלבטת בינו לבין מחזה נוסף." המשכתי את משפטי,
"גם הוא מחזה מעורר השראה, אבל את לא חושבת שהוא יהיה ארוך מידי בשביל שעה וחצי?"רגע מה?!
פקחתי את עיניי בתדהמה, זה מחזה של לפחות שלוש שעות פלוס, אז איך אני אמורה לקצר אותו באיזה שעתיים??
"את תצטרכי לחשוב על איך לקצר אותו אך להשאיר את העלילה המלאה, לא נורא אני מאמינה בך." כיווצתי את גבותיי מתמלאת במחשבותיי.
ואם אני לא מאמינה בעצמי?
"אוקיי." מילמלתי בלחש מקווה שהיא שמעה אותי, הסתובבתי והתיישבתי במקומי בשורה האחרונה וחיכיתי לצילצול המודיע על תחילת השיעור..
***
"אז לפני שהשיעור מסתיים רק רציתי לספר לכם שמיקה היא זאת שתשכתב את המחזה של שייקספיר, אז תאחלו לה בהצלחה." אמרה פתאום המורה גורמת לי להרים את ראשי לעברה, מרגישה את לחיי מתחממות מבושה כשראיתי שכל המבטים עליי.
איך אני שונאת את תשומת הלב הזאת..
"רגע, אבל איזה מחזה נבחר?" התפרצה אשלי,
"חלום ליל קיץ."
"מה זה?!" היא צעקה לרגע כשליחשושים רבים מצטרפים לדיבורה, "מיקה כבר תספר לכם על מה המחזה וגם תבחר לכל אחד מכם תפקיד, עכשיו אני חייבת ללכת לשיעור אחר." אמרה ומיהרה לצאת מהכיתה, משאירה אותי חשופה מול כל המבטים של כולם."למה החלפת את רומיאו ויוליה באיזה מחזה שאף אחד לא מכיר??" אשלי התקדמה לעברי כשכעס מתלקח בעינייה,
"יש לך בעיות עם זה?" התערבה רוז, קמה מכיסאה שלצידי ונעמדה מולה.
YOU ARE READING
Finally me
Chick-Lit^^(Winner Wattys 2016!!!!)^^ מיקה ננטשה בתור ילדה בבית האומנה, היא הסתגרה בתוך עצמה כשהבינה שאף אחד לא יחזור בשבילה, אבל בגלל שהיא מחביאה את רגשותיה ואין לה שום דרך להוציאם, היא כותבת. היא כותבת על כל אשר על ליבה. אבל מה שהיא הכי אוהבת זה לכתוב קטעי...