8. poglavlje

57 11 0
                                    

( u prošlom poglavlju pročitali ste:
Ispred Riove kuće se pojavljuju više zvijeri u obliku duhova, svi se bore.
Pojavljuje se drugi krvavi anđel koji ubija obadva duha.....
"ime je Alex ")
Alex" Btw nema na čemu "
Laura prva priđe...
Laura" hvala"
Gledala ga je očima kao nemoćna srna, nikad ju nitko nije vidio takvu...
Melija" hvala ti puno"
Alex" a tko je ova ljepotica?"
Melija se zarumeni...
Melija" zovem se Melija "
Alex joj stavi dlan na obraz i primi jedan pramen kose...
Alex" i Melija, koje godine si postala miss svijeta?"
Melija" Haha nisam miss ali svejedno hvala.."
Rio skoči i zagrli Meliju..
Rio" hej brzokrili uspori odbij"
Alex" smiri igru stari, nećemo se fajtati"
Rio" vidio sam da si jak ali vjeruj mi ne bojim te se"
Alex" ni Netrebas me se bojati"
Laura uskoči i primi Alexa pod ruku...
Laura " baš Rio nema potrebe, nego Alex reci mi više o sebi"
Laura odvede Alexa u kuću...
Melija" Rio hajdemo i mi u kuću,  hoćeš u kuću idemo u kuću"
Rio"alo curo gledam te"
  Melija"šalim se"
Melija se nasmješi i zagrli Ria a zatim ga poljubi.
Melija" a sad idemo u kuću"
Melija povuće Ria za ruku i odu u kuću.
Laura je sjedila tik uz Alexa...
Laura"i Alex odakle nam dolaziš?"
Alex" zapravo ja i moja obitelj smo nomadi"
Mario" a  gdje je tvoja obitelj?"
Alex" otac mi je ubijen još davno a majka je ubijena na našem putovanju, moja mlađa sestra je zarobljena"
Laura" baš mi je žao"
Rio " znaš li gdje je sad?"
Alex" zarobila ju je Diana i njezina obitelj. Pokušao sam ju osloboditi ali tamo su vampiri sa teškim i moćnim darovima. Moja mlađa sestra ima dar da može pričati sa mrtvima i duhovima.
Rio" zato je i bila velika meta"
Alex" trebali smo izgraditi malu kuću i živjeti miran život, ali sad je to samo san. Obećao sam sestri da ću je osloboditi."
Mario" sigurno je neće ubiti pre vrijedna je da bi je odmah ubili"
Alex" zato sam i došao kod vas. Već vas duže vrijeme promatram, i shvatio sam da ste izvršni ratnici a ponajviše izvršni prijatelji. Zato vas molim iz dubine moga srca, pomozite mi"
Rio" nisam siguran jer iako svi imamo darove Melija će biti najveća meta. Ona još ne može ni disati kao krvavi anđel a kamoli da se bori."
Alex" koliko ja vidim sada diše  "
Mario" to je zato što smo joj usporili krvotok  tako da je sada normalini vampir"
Alex" nema problema ja je mogu trenirati"
Melija" da ionako me nitko ovdje ne razumije kao ti"
Laura" pa onda je riješeno Alex ostaje,znaš Šta ti bi mogao spavati u mojoj sobi"
Mario" jese ti praviš tupava ili pa on je krvavi anđel kao i što mi ne spavamo tako ni on ne spava"
Laura" Mariooooo!!!!!!!"
Laura bijesno dohoda do Maria i pukne mu šamarčinu.
Mario" već je kasno trebali bismo ići u lov"
Alex" pa mogu ja, ako nemate ništa protiv"
Rio" znaš li pravila?"
Alex" gledam vas duže vrijeme znam"
Alex pođe i nestane u šumi....
Nakon nekoliko minuta se vratio sa velikom zvijeri, na putu je ubio višu zvijer.
Mario" vau nikad nismo probali takvo meso"
Rio" Alex kako si postao krvavi anđel? "
Alex" moja obitelj i ja smo bili farmeri u jednom selu. Jednog dana su se doselili neki čudni ljudi. Svake večeri su zvali mlade na zabave. Moja sestra je bila prva koja je ošla, kada se vratila nije htjela jesti normalnu hranu. Kad god se vratimo sa polja ona ode u svoju sobu i priča sa sobom.
Jedne večeri sam  i ja otišao tamo, bio je pun mjesec a znate Šta to znači..
Svi misle da je lako stvoriti krvavog anđela ali nije većina umre odmah. U tome je i problem ja nisam, kada sam shvatio  Šta su mi napravili nije im bilo spasa. Ubio sam ih sve zajedno sa cijelim selom. Uzeo sam majku i sestru i tada smo krenuli na put moju majku su ubili dok sam je tražio hranu, moja sestra ju nije mogla braniti.
Melija" kako si se u tom trenutku mogao kontrolirati?"
Alex" nije bilo druge opcije mogao sam ubiti majku i sestru na samom početku ali nisam rekao sam sebi ne"
Rio" ne brini se  vratit ćemo ti sestru"
I ostatak večeri su objedovali u tišini........
NASTAVAK UBRZO

Tajna hladnog dodiraWhere stories live. Discover now