3.poglavlje

135 15 2
                                    

Laura,Mario i Rio su se vratili kući.
Njih troje su živjeli u špilji koja je bila puna prostorija i hodnika. Špilja je bila starinski uređena.
Laura:ok sad odmotaj taj komad!
Mario:želudac mi kruli!
Rio skine truplo sa leđa a Mario i Laura se odmah bace na stvar.
Proždirali su truplo čovjeka tako brzo kao da nisu jeli ništa tjedan dana.
Laura: pa to je bilo lijepo dok je trajalo ali znamo da nam to neće biti dosta.
Laura dovuče truplo vukodlaka...
Mario:Rio znaš da nam ponestaje lovine. Uskoro ćemo morati proširiti teritorij.
Laura:da, mislim da je najbolje da krenemo prema Dijani jer ako se riješimo nje praktički više nemamo prepreka.
Rio: jesi ti pukla nismo još spremni, najbolje da idemo po okolnim selima.
Mario: ja sam na Riovoj strani, preopasno je ići prema Dijani.
Nakon što su se dogovorili sačekali su mrak i zatim krenuli u akciju.
Trčali su nevjerovatnom brzinom,
Sve što se vidjelo su obrisi njihovih sjena. Prošlo je nekoliko minuta kad su stigli u neko selo.
Selo je bilo puno lampi a sve kuće su bile zaključane. Samo jedna cura je sjedila na pragu jedne male kuće.
Rio i ostali su se razdvojili i pretrazivali selo.
Rio je prišao curi...
Rio:mlada damo nebi li trebala biti u kući, vani je jako hladno a uostalom
vani ima svakakvih čudovišta.
Cura: više me čudovišta ne zanimaju,
izgubila sam roditelje zbog takvih.
Rio s namjerom da je ubije...
Rio: o ne Šta se dogodilo?
Cura: roditelji su mi ubijeni zbog vampira.
Cura je okrenula glavu prema Riu,njezine suze su se sljevale niz hladne obraze.
Cura: uostalom ako si došao ovdje s namjerom da me ubiješ ubij me, nemoj okolišati.
Rio pruži ruku i stavi dlan na njezin obraz,obriše joj suze i prisloni joj glavu na svoja prsa.
Rio: poslušaj možda mi je srce mrtvo ali ipak imam osjećaje. Molim te pođi samnom, ja ću te braniti od svakog zla ovog svijeta.
Cura pođe sa Riom...
Laura :super našao si nešto za jesti!
Laura poleti munjevitim hodom prema curi.
Rio podigne ruku i opali joj šamar, Laura je odletjela na pod i uhvatila se za obraz.
Rio: nju nitko neće dirati, cura je dovoljno propatila do sad.
Mario:uredu pokušat ću,  ja sam Mario a ti si!
Cura: ja sam Melija.
Laura: Rio zar ne razumiješ  da ćemo umrijeti ako ubrzo ne pojedemo nesta.
Rio: naći ćemo nešta na putu.
Svi su krenuli ka njihovoj kući.
Na putu se puno osudljivih pogleda uputilo ka Meliji. Najviše sa strane Laure. Kada su stigli, smjestili su Meliju u jednu od soba u njihovoj kući a Rio i Mario su pošli u lov na jelene.
Nastavak uskoro.....

Tajna hladnog dodiraWhere stories live. Discover now