11. Poglavlje .
Selena" ne moraš to raditi, biti ću uredu"
Gail" nije da ne vjerujem tebi, već ne vjerujem svijetu"
Selena" uredu pođimo"
(zapute se prema demonskoj šumi)
Rio potrči za njima...
Rio" stanite! Još jednom sretno i hvala"
Selena " ćao"
Nakon par sati...
Selena" evo nas... Demonska šuma "
Gail" šuma koju zovu vrata pakla"
Selena" hoćemo li "
Gail jz primi za ruku...
Gail"hajdemo"
Oko njih su samo bila trula stabla,putovali su kroz mračnu šumu kad su naišli na malu oazu...
U sredini je bila crna kuća, oko kuće su ležale mačke,bilo ih je na stotinu...
Samo je jedna mačka sjedila na stepenicama. Bila je tamno sive boje, imala je svjetlo zelene oči.... Na njezinoj glavi se isticala tanka krunu od crvene žice.
Selena i Gail su prolazili pored kuće kad najednom mačka nije progovorila.
Mačka" jeste li izgubljeni"
Selena" tražimo pleme vještica "
Mačka" znam gdje su "
Gail" odlično"
Mačka" ali neću vam reći"
Mačka se ustane na dvije noge i izvadi malu grančicu ispod tepiha na kojem je ležala. Zamahne grančicom,i iz mačke nastane žena na sebi je imala crni ogrtač i crnu haljinu, u ruci joj je bio štap, na glavi joj je bila kruna crvene boje koja je na sebi imala zelene bisere.
Selena" pazi ona je vještica"
Gail" odbij vještice nas je više nadjačana"
Vještica " jesi li siguran"
Vještica podigne ruku u zrak a sve mačke se pretvore u vještice.
Vještica " moje ime je Madam Loreta"
Selena i Gail kleknu pred njom...
Gail" poglavico vještičjeg plemena poštedi nas dok ne čuješ molbu koju ti nosimo"
Selena"pozivamo i molimo vas da nam se pridružite u ratu, rat izbija imeđu Dijane i plemena vukova, grupe vampira i šumskih životinja."
Govrila je vještica dok je dizala štapić...
Madam Loreta" stvarno nam je žao ali vještice će stajati na jačoj strani"
Gail" i nama je žao "
Madam Loreta" ali kad ste već ovdje"
Loreta uperi štapići u Gaila....
Zeleni mlaz pogodi Gaila, a on se rastopi...
Madam Loreta" iluzija, uhvatite ih, oni bježe"
Gail i Selena su nestali pred Loretinim očima...
Rio i ostali su bili pred kućom kad su se Selena i Gail pojavili...
Selena" vještice nisu na našoj strani "
Korra" nosam ni mislila, pokvarena stvorenja"
Mario"onda se borimo sami"
Nakon nekoliko dana.......
RAT
Rio i njegova vojska je stajala pred kućom kad se Dijana pojavila sa svojom vojskom.
Rio je gledao zaprepašteno u njezinu vojsku, tojest u čelo njezine vojske na kojem je stajala Melija.
Rio" Melija volim te i ne želim te ozlijediti"
Melija"meni je žao što taj osjećaj nije obostran"
Dijana" napad!"
Bojske su se sudarale neprestano. Životi su odlazili non stop.
Smrt je prolazilia pored svakog, i nekad bi svojim crnim i hladnim rukama zagrlila nekog. Vojske su se smanjivale dok nije došao i taj trenutak.
Rio i Melija su se gledali ravno u oči, i najednom su Potrčali jedno drugom u zagrljaj. Obje strane su bile mrtve, samo su njih dvoje stajali na nogama, okruženi truplima prijatelja i neprijatelja.
Rio"volim te"
Melija" nikad više"
" O NIJE LI TO LIJEPO"
Iz hrpe mrtvih tijela izvukla se Dijana, sva krvava... Zamahnila rukom i poslala kišu mačeva na njih... A zatim se srušila...
Rio" bježi!"
Melija" ne želim živjeti bez tebe, makar to značilo da ću umrijeti sa tobom!"
Mačevi su odradili svoje i ubili Ria i Meliju...
I TO JE TAJNA HLADNOG DODIRA, KOLIKO GOD BIO HLADAN MOŽE PRUŽITI OSJEĆAJ TOPLINE...
Što se tiče rat dolina gdje se nalazila kuća, šuma i bojište je nazvana, dolina sretnih.
Hvala što ste se družili samnom na ovom putovanju, ako želite još priči poput ove ili imate nekakav prijedlog za nastavak napišite komentar ili mi pošaljite poruku.
YOU ARE READING
Tajna hladnog dodira
Vampiretajna hladnog dodira priča u kojoj sudjeluju vampiri,vještice, vukodlaci,duhovi,demoni i druga čarobna bića. glavni lik:Rio Rio je vampir koji se zaljubi u osobu koja je najslabija karika na ovom svijetu,čovjek. Na putu pravog mira susreće se s...