11

349 24 8
                                    


*

1 hafta geçmişti.Hala yürüyemiyordum.Okula girdiğimde Meriç sandelyemi ittiriyordu arkamdan.Sabahları hep beraber gidiyorduk.Zaten aynı evde kaldığımız için çok doğal.Beraber mutluyduk.Ama peşimdeki kişiden birsürü Not almıştım.Her sabah bırakıyor ama Nasıl?Meriç'e gösteriyorum.Artık oda endişeleniyordu.Bana belli etmesede.

Öğretmen:Aslı!Aslı  duyuyor musun?Kızım??
Ben:Hah?Ne?
Öğretmen:Soruyu çözmek ister misim kızım?
Ben:Hocam Oraya gelmem Zaman alır başkasını seçin.
Öğretmen:Tamam canım.
Öğretmen derse devam ederken Meriç elimi tutup.Ne oldu ne düşünüyorsun dedi.Bende bilmiyorum peşimdeki kişiden çok rahatsız oluyorum.dedim oflayarak.Bana güldü ve yanında ben varım DEDİ.Gülümsedim ve ne kadar şanslı olduğumu tekrardan hatırladım.
Teneffüs olunca bahçeye çıktık.Ateş yanımıza gelip bana gülerek baktı.

Ateş:Hahah uzaktan öyle çaresiz gözüküyorsun ki.Bu beni Mutlu ediyor.
Meriç: Ateş..
Ateş:Ne oldu?Sevgiline laf Ettimde ağırına mı gitti?Bende ne Zaman Aslı'nın çakma kahramanı gelip laf edicek diye bekliyordum.
Meriç:Ateş sus dedim!
Ateş:Aslı,niye sustun?Herşeyi çakma Kahramanın mı yapacak zannediyorsun?Bi gün gelecek yanındaki çakma Kahramanın başkasının kahramanı olacak!
Bunu derken sinirlenmişti.Gözümdeki o nefret...Ben ona ne yaptım ki öyle bakıyor?Sorun Meriç mi?Meriç o kadar mı değerli gözünde?

Meriç:Ateş SUS!!!!
Diye bağırmıştı Meriç.Tüm okul bize bakarken ben bile ürkmüştüm.Ateş'in gözleri dolmuştu.Bana bir kez daha nefretle baktı ve arkasını dönüp koşarak uzaklaştı.Meriç sinirden yere yumruklar atıyordu.Ateş son sözlerinde sınırı aşmıştı ve Meriç'in sinirine basmıştı.Meriç'in kanayan elini görünce dayanamadım ve Meriç dur! diye bağırdım.Umursamadı ve yere yumruk atmaya devam etti.Ayağa kalkıp duvara sert bir yumruk geçirdi.Elleri daha fazla kanamaya başlayınca sandalyeden yardım alarak ayağa kalktım ve Meriç'e yürümeye başladım.Hala düşmemiştim.Yürüyordum.
Ben:Meriç
Dedim titreyen sesimle.Mutlu olmuştum.Gülüyordum.Bana baktı.
Meriç:Aslı!Yürüyorsun.
Ben:Evet!Yürüyorum. Dedim ve Meriç'e sarıldım.

SİZİ SEVİYORUM.DÖNDÜM😘
BİRDAHA Kİ BÖLÜM DAHA UZUN OLACAK SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEK İSTEMEDİM❤️❤️

Sonsuza Dek Seninle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin