13

336 23 15
                                    

Selam Gençlik.Bayağı oldu görüşmeyeli❤️Özledim sizi ❤️

.................
Sabah uyandığımda evde kimse yoktu.Ateş'i görmeyeli 1 hafta oluyordu.Okula gelmiyordu.O kızdan beklenmeyecek şeylerdi bunlar.Azda şüphem yoktu aslında.Tostumun piştiğini belli eden sese doğru ilerledim ve makineden tostu aldım.İyi insan lafın üstüne gelir demişler.Al işte Ateş dedik kaşarlı tost pişti.O sırada telefonuma mesaj geldi.

Gönderen:Kas Yığını💪🏻
Bugün yarışa gidicez beni izlemek istersen gel mükemmelliğimi görürsün.

Gönderilen:Kas Yığını💪🏻
Egoist.Yürüyen EGO!

Gönderen:Kas Yığını💪🏻
Bence o Yürüyen Mükemmellik olmalıydı 😏

Gönderilen:Kas Yığını💪🏻
Bende yarışıcam banane😑

Gönderen:Kas Yığını💪🏻
Hayır.

Gönderilen:Kas Yığını💪🏻
Evet!

Hayır evet hayır Evet diye gitti konuşmamaız.En sonunda ise yenilmiştim.Ama bende yarış yapmak istiyordum of.Bu mal bana yeri ve saati söylemedi yalnız neyse arıyım.Rehberimden Kas Yığını💪🏻'nı buldum ve arama tuşuna bastım.

-ne o beni çok mu özledin?Daha yeni mesajlaştık ya
-He he çok özledim.Sadece yeri ve saati mesaj atmayı unuttun salak.
-benim gibi mükemmel birine salak dedin.Çarpılacalsın.
-isterse bölünürüm (bunu söyledikten sonra anırarak güler)
-yuh anırma öküz
-yoh onormo okoz
-bebeğim benimle konuşmaya can attığını biliyorum ama işlerim var yarış pistine gitmem lazım.Birde yarış arabası alıcam mekan ..... Ve saat 1:30 da yani yarım saat sonra
-Bay bay öküz İnşallah yenilirsin.
-bana bayıldığını biliyorum bunu söylemene gerek yok bay bay

Dil çıkartarak telefonu kapattım.Ona bayılıyormuşum peh.Tamam sevgilim olabilir,yakışıklı olabilir,mükemmel gülüyor olabilir,gözleri harika olabi- ne diyorum ben!Neyse yine ona bayılmıyorum işte.Yarış için hazırlanmam lazım.Hızla üstümdekileri çıkartıp duşa girdim.Sıcak su saçlarımdan ve vücudumdan aşağı akarken birden şampuan kutlusunu alıp şarkı söylemeye başladım.(Multide var)

Şarkım bitince hızlıca işlerimi hallettim ve duştan çıktım.Üstümü giyindim ve saçlarımı normal halinde bıraktım.(Sadece kıyafet)

Makyaj olarak frambuazlı açık pembe rujumu sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj olarak frambuazlı açık pembe rujumu sürdüm.Şekerli parfüm sıktım ve hazırdım.Yanıma küçük bir çanta aldım

Ve son olarak ayakkabılarımı giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve son olarak ayakkabılarımı giyindim.

Ve son olarak ayakkabılarımı giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taksi çağıracaktım.Taksi numarası vardı bende yazan numarayı tuşladım çağırdım.
5 dakika sonra taksi geldiğinde ön koltuğa oturdum ve yeri söyledim.Genç bir çocuktu.Bana bakarak sırıttı ve yarış pitine sanırım güzellik dedi.Bende Sanane adreste yazan yer işte dedim.

Taksici:Atarlanma be güzellik.
Ben:Bana güzellik deme
Taksici:Dersem ne olur ?
Bu olur diyip taksiciye saldırdım taksici beni tüm gücüyle itti ve arabayı durdurup bana yaklaşmaya başladı.
Ben:Çekil be yaklaşma bana
Taksici:Ama öyle olmaz ki yakınlaşmamız lazım.
O kadar çok yaklaşmıştı ki tam gözleri dudaklarıma kaydı hemen ona kafa attım.Kafam acımıştı lanet olsun.Kapıdan çıkıp koşmaya başladım arkama baktığımda onunda geldiğini gördüm bana daha çok yakınlaştığında daha hızlı koşmaya başladım.Birden platform(!) topuklu ayakkabılarım sayesinde yere kapaklandım.Arkaya doğru oturarak (daha doğrusu sürünerek)ilerledim pis taksicinin yüzünde bir sırıtış oluştu bana yaklaşınca gözlerim dolmaya başlamıştı.Hızla Duvara çarptım ve ayağa kalktım taksici kollarının kafamın yanına koymuştu ve dudakları dudaklarımla tam buluşacakken birden taksici yere uçtu.Meriç ona yumruk atmıştı.Koşarak Meriç'e sarıldım.Beni kollarının arasına aldı ve arabasına bindirdi.

Ben:Beni n-Nasıl buldun?
Meriç:Yarışa 5 dakika kalmıştı seni merak ettim eve gidiyordum ve sana benzeyen bir kız gördüm ağlıyordu.Baktım ve sen çıktın.bu kıyafetle dışarı çıkarsan olacağı budur eve gidiyoruz değiştir şunları hadi
Ben:ya Meriç yarışa 2 dk kaldı gidelim işte lütfen
Meriç :olmaz
Yine tartıştıktan sonra bu sefer ben kazandım.Zaferle gülümsedim ve Meriç'e sarıldım.

Yarış alanına gelmiştik ben hızla beni bekleyen Elif ve Hira'ya doğru koştum.
Ben:Kızlar nerdesiniz?
Hira:Uyanmadın kanka napsaydık?
Ben: Bi zorlasaydınız uyanırdım
Elif:Ne zorladık bilsen.He bu arada kanka bugün unutkan mısın?
Ben:Yani sabah birazcık öyleydim neden ki?
Hira kıkırdadı ve ;bugün seni yataktan düşürmüş olabiliriz DEDİ ve hep beraber gülmeye başladık.Hızla en öne geçtik ve kızların hazırladığı pankartlardan Meriç yazanı aldım.Hira'nın pankartında MERİÇ ,BERKE YAPARSINIZ yazıyordu.Elifinkinde ise BERKE yazıyordu.Yarış başladı ve en önde şuan Meriç vardı.Hadi Meriç diye bağırırken Meriç'in arabasının ne kadar harika olduğuna baktım

Hadi Meriç diye bağırırken Meriç'in arabasının ne kadar harika olduğuna baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yazarınız Berlin'de çekmiştir😉)

Birden Meriç'in arabasına bir araba çarptı ve Meriç'in arabası pistten uçup yuvarlanarak gitti.Çığlık atıp arabaya doğru koştum.Arabanın içinde kıvranan Meriç'i gördüm ve onu arabadan çıkartmaya çalıştım.Lanet olsun sıkışmıştı yardım edin diye bağırmaktan sesim çıkmıyordu artık.Kızlar koşarak yanıma geldiler ve bana sarıldılar.Göz yaşlarımı tutamıyorum artık.Ambulans ve itfaiye gelmişti.Onu alıp götürdüler.Berke beni ve kızları hasteneye bırakacaktı Tabiki kendiside gelecekti.

Meriç Uyandıktan Sonra:

Doktor'un verdiği uyarıları dinlemeden odaya girdim ve yatağın yanına geldim.Bana bakıyordu.

Meriç:Bu haline çok bakan oldu mu?
Ben:Hayır.
Meriç:Emin misin?
Ben:Sen beni bırakta kendinden bahset iyi misin?Ağrın var mı?
Meriç:Çok güzelsin.
Ben:Meriç beni bırak ve kendinle ilgilen Ağrı'n var mı diyorum
Meriç:Bu kıyafetler sana çok yakışmış ama benden başka kimse bakamaz sana.
Ben:Meriç.Teşekkür ederim ama biraz kendinle ilgilenmen gerekiyor.

Beni süzüyordu.

Ben:Neyse Meriç.Ağrın var mı diyorum .Hala cevap vermedin.
Meriç:Ağrım yok.Seni görüncede geçiyor zaten.
Alnını öptüm.

Bölüm Sonuuu

Sonsuza Dek Seninle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin