15

198 15 8
                                    

Selaaamçok kısa bir bölğm ama diğer bölümü hemen yazıcam

-

-Aslı hanım'ın yakınları si-
-Evet!
diye atıldım.
-Aslı hanım'ın durumu çok kötü değil.Zaten bayılma sebebi çok üzgünlük,sinir,depresiflik di. Uyandığında bu düşünceler ona verdiğimiz serum ile birkaç saat beyninden uzak kalacaktı ama serum etkisini başlatamadan ağır depresiflik onu uyandırdı.Serumu çıkartınca hiç etkisi olmadı ve aklından geçen düşünceler sayesinde etrafı dağıtıp kendine zarar verdi.Sanırım kötü günler geçiriyor? dedi onay beklercesine. Elif bana bakıp doktora'evet' anlamında başını salladı."Kötü düşüncelerden uzak durması lazım" Dedi doktor Ve gitti.Sonra arkasını döndü Ve yanımıza gelip 5 dakika aralıklarla 2şer olarak girebilirsiniz . Dedi.İyi ki Annesi ben gelmeden önce gitmek zorunda kalmış yoksa bana yağdırabilirdi.İlk ben girdim.Gözleri açık değildi.Yanına yaklaştım.Saçlarını okşadım.

-Aslı'm.Yüzüne bakacak cesareti bulamıyorum o yüzden seninle bu haldeyken konuşmak istiyorum.Önce gelmeseydim utanabilirdin ve ben seni göremezdim.Lütfen Aslı'm.Çok üzgünüm.Affet beni.

Aslı gözlerini yavaşça açtı Ve bana baktı.Ama Gözleri değişik bakıyordu.Aşkla bakmıyordu.Sanki yabancıymışım gibi.

-Sen kimsin?Ah benim aptal kafam.Üzgünüm doktor bey.

Diyip mahçup bir şekilde gülümsedi.Ama benim aklıma takılan tek şey,'sen kimsin?' di.

-Şey..Ben neden buradayım?

Donakalmıştım.

-Hey... Doktor bey iyi misiniz?

Kendimi toparladım ve

-A-Aslı.B-benim Meriç.Hatırlamadın mı beni?

-Sizi hatırlamam mı gerekiyor Doktor Bey?
-Ben doktor d-değilim.Senin sevgilinim Aslı.

-Imm.Doktor bey Sanırım eski sevgiliniz bana benziyorsa bunun yüzünden şey etmiş olabilir misiniz?

-Aslı.Benim M-Meriç.Hani birbirimize aşıktık biz?Aşıklar unutur mu?

-E-Elif nerde doktor bey?
Nasıl unuttun beni be yavrukuşum?

-Şeyde.Onu çağırayım.

Kapıdan çıkıp Elif'e baktım.

-Seni istiyor.Beni tanımıyor bile!Sen kimsin diyor! Bağırırken Berke beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

Elif içeri girdi ve 10 dk.Çıkmadı.Sıkıntılı bir yüz ifadesi ile çıktı.

-Bizi 2015'de sanıyor.2 yıl öncesine gitmiş.Bana bir zamanlar sevdiği çoçuğun nasıl olduğunu sordu.Halbuki o çoktan sevgili yapmıştı.Ve hala beraberler sevgilisiyle.Ona onun çoktan sevgili yaptığını söyledim.Şuan yalnız kalmak istediğini söyledi.Ne yaptım ben?

-Beni de mi hatırlamıyor? Dedi Berke.

Elif mutsuzca kafasını salladı.Bu evet demekti.Allah benim belamı versin lan!Asıl ben ne yaptım.

Koridorda hızla yürümeye başladım.Onca anımızı nasıl unutmuştu?Unutamazdı beni!Biz aşıktık.Belki onu kırmıştım ama....

Unutamaz beni olamaz bu.Lütfen bu bir kabus olsun Allah'ım lütfen.

Ona anılarımızı hatırlatmam gerekiyordu.Ben sensiz ne yaparım be?




1 Hafta Sonra

Aslı taburcu olmuştu fakat hala hatırlamıyordu.O salak doktor söyleseydi bunu en azından bu kadar şoka girmezdim.Bugün Aslı'yı evinden alıp onu bizim bazen okuldan çıkıp gittiğimiz şelalenin yanına götürecektim.Ama kalkmaması gerekiyordu.Biraz ağırdı durumu.Şu anlık aklımda birşey vardı. 

{SON}

Sonsuza Dek Seninle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin