4

1.2K 66 15
                                    



Multi:Berke

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

1HAFTA SONRA...

Yine sıradan bir gündü desem yalan olur çünkü benim hiçbir günüm sıradan bir şekilde geçmiyor!(fark ettimde ne kadar çok ünlem koyuyorum!)Ateş dersini almışa benziyordu.1 haftadır ses seda çıkmıyordu.Aslında birazcıkta şüphe uyandırıcı davranıyordu.Meriç ile o kadar ilgilenmiyordu da.Yakında birşey yapacakmış gibi geliyordu.Ama öyle olursa ben ona dersini daha iyi alması için özel bir ders vereceğim!Bu kız neden bu kadar salak,,gerizekalı,aptal,mal,ımmm işte daha birsürü kötü şey!?Sabah sabah matematik dersine girmek istemiyordum.İstemediğim içinde girmeyecektim.Kantinden kahve alıp çardağa geçtim.Kimse yoktu ve çok huzurluydu!Hem neden sabah sabah matematik dersi var ki?Sanrada bu çocukların kafası neden basmıyor.Okul bu kadar erkense ve biz bu sebeple dahada erken uyanıyorsak sabah sabah matematik dersinde kafamız nasıl bassın !
Beyinsizler.Ay nekanda zekiyim olm ben!

Ayy salak!Kendini bi şey sanma mal!ben varım burada yani ben düşünüyom!

Sus Hüsnü!Yeter be iç ses!Kahvemi yudunlarken teneffüs zili birden çaldı ve az daha yerimden fırlıyordum.
Allah bu zili yapanın belasını versin.(Bizim okulda zil olmadığı için nasıl bir his bilmiyom😂)Yanıma yaklaşan Elif'i gördüm ve koşarak sarıldım."seni çok özledim"Aynen ya.Daha dün birlikteydik ama özledim !"Beraber çardakta otururken Elif'i birini keserken yakaladım ve Elif'i cimcikledim.

"Kız Elif kim bu?"
"Aslı bilmiyom ama çok taş"
"Harbi la"
"Ayy çek gözünü onun üstünden"
"Hadi tanışalım"dedim ve çocuğa ilerledim.
"Merhaba!"
"Merhaba"dedi bana bakarak.Bende çaktırmadan Elif'e baltım ve gülümsedim.
"Hadi tanışalım!Ben Aslı.Ya sen?"
"Berke"
"Arkadaşımda var ama gelmedi.Onu benim için çağırır mısın?"
"Tabi.Heyy tatlı kız! Gelebilir misin acaba?"Elif heyecanla bize yaklaştı ve

merhabaa dedi gülümseyerek.Elif kekelemezdi.Heyecalı olsa bile.Ve güldüğünde çok güzel olurdu.Berke ve Elif i yalnız bırakırken Elif e göz kırptım ve okulun kapısına doğru ilerledim.Meriçin o kusursuz yüzüne bakarken-ne diyorum ben?Meriçe bakarken yanına birden bir kız geldi ve onunla yürümeye başladı.Meriçe baktım.SIRITTI VE O MALAKLA BANKA GEÇİP ÖPÜŞTÜ!!!!!!Gözümün seğirdiğini hissediyordum.Elif bana seslenince arkamı döndüm ve sarmaş dolaş bir çift gördüm.Berke ve Elif!!!Bu kadar çabuk mu?Tabi ikisini düşünemiyorum.Aslında düşünce bakarsak-IYY vıcık vıcık!Üçümüz beraber aynı sııfta olmak için müdüre gittik ve biraz parayla işi hallettik.

Beraber kantine indik ve kahve aldık.Ahh bu kahve ile ne eğlenceli anılarım vardı.Geçen günkü gibi.Hahahaha.Meriçle ATEŞİ gördüm bu sefer otururlarken.Ateş bana baktı ve sırıtı.SONRADA MERİÇİN KULAĞINA BİRŞEY FISILDADI.Benim hakkımda olduğundan şüphe ediyordum.MERİÇE NE SÖYLEDİYSE MERİÇ BENDEN SOĞUMUŞ GİBİYDİ?Onlara doğru ilerleyip siz ikininiz benim hakkımda neler konuşuyorsunuz dedim sert bir tavırla ve elimi masaya vurarak.Evet herkes bana bakmıştı.Meriçi yakasından tutup duvara yasladım evet herkes şok olmuştu.Ben bile.Sana ne dedi?diye sordum dedim tehditkar bir şekilde.Bana senin beni kendine aşık etme ve aşık ettikten sonra benle çıkıp beni terk edeceğini söyledi.diyince bir an sinirlerimi tutamayıp kantin camına yumruk attım ve kanayan elimi umursamdım.Hızla oadan uzaklaştım ve müdüre parasını ödeyip okuldan çıktım.Bana bakan Meriçe döndüm ve yüzüne öfkemden dolayı bir kanlı tokat geçirdim.Sende buna inandın.diye bağırdım ve hızla oradan uzklaştım.Bu arada fark ettimde bu aralar hiç Yağız'ı aramıyorum.Obenim abim gibidir.Onu aradım ve sahile çağırdım.Sahilde benim düşünme kayam vardı ve oraya her zaman canım sıkkın olduğunda giderdim.Çok yorgundum ve tam kafamı koymuştum bir el başımı tuttu ve kafamı onun dizlerine yavaşça yerleştirTİ.

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

MERHABAAA.ASLINDA CUMA DEMİŞTİM AMA BAYA BİR UĞRAŞTIM VE SAAT ŞUAN 03.09!!!

YANİ CUMA YAZMAYA BAŞLADIM VE CUMARTESİ BİTTİ!!!

Sonsuza Dek Seninle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin