РОЗДІЛ 2: Проблемний відпочинок Ані...

14 1 0
                                    


Розділ 2: Проблемний відпочинок Ані, або життя розставляє усе на свої місця.

Від моменту прибуття Ані та Івана у таємничу й колоритну Туреччину, минув місяць. Брат із сестрою, залишились у країні східних казок і європейського шику, ще на деякий час, адже у них виникли якісь проблеми із їх турецькими партнерами.

Іван цілими днями бував у офісі, сім'ї, Караоглу, і разом із сином власника Алі-Онуром, створював, унікальну колекцію, у стилі, який поєднував, стриманість і красу сходу з європейським колоритом. Алі, швидко переконався, що із Іваном можна вести справи, адже українець усіляко демонстрував не лише приязнь а й професійні навички.

Якось у вечері юнаки, поїхали трохи розважитись у одному із елітних нічних клубів культурної столиці Туреччини. Усе б було чудово, якби не наш Іванко. Хлопець посперечався із власником закладу, й опинився вигнаний охороною закладу, на вулицю. Алі-Онурові прийшлось вибачатися за нестриманість свого друга. Власник клубу, із-за поваги до Алі, впустив назад нашого розбишаку й зажадав вибачень, але гоноровий український козак, сам покинув заклад гримнувши дверима. Турецькому мачо, прийшлося покинути компанію із одних дівчат й попрямувати за невгомонним Іваном. Юнаки йшли й розмовляли про життя, про різний світогляд на певні традиції й навіть про сестер. О, якщо по правді сказати, то коли Алі, завів розмову про сою сестру Айшенур, Іван лише розвів плечима, й поплескав нового друга по плечах.

--- У мене така сама ситуація із моєю сестрою. Я тебе дуже добре розумію.

--- Як у вас кажуть, ти побував у моїй шкурі... - додав Алі.

--- Отак...

--- Ти ж не забув, що ми завтра їдемо у Бодром? Хоч і презентацію перенесли на неділю, але після дороги, потрібно буде добре відпочити й можливо ще трохи позагаряти?

--- Мені якось це дивно у жовтні їхати на пляж...

--- Такий у нас клімат. Бачиш, що зараз майже 2-га ночі, а вулиці +19 градусів, і доволі тепло .

--- Аня, завтра й у суботу, відірветься за весь час що ми тут були.

--- Та ти, не переймайся сестрою, у них із моєю Айше не було ні хвилинки вільного часу. То шопінг, то поїздка за сувенірами, то їх понесло на фабрику, коли тканину привозили, то вони на екскурсії поїхали, то у них спа.

РОМАН "ТУРЧАНКА ТАНГЮЛЬ" "TURK TANGUL"Where stories live. Discover now