1 глава "Нов живот, а?"

1K 53 22
                                    

Свърши ли всичко?
Това ли беше животът?
Кълбо тревоги, унищожаващо хората, чак до мозъка на костите им?
Това ли беше всичко, за което живите мечтаят?
Любов, омраза, щастие.

-Госпожице, добре ли сте?-чух женски глас.

Всичко пред очите ми беше бяло. Разтърсих глава и цветовете бавно започнаха да възвръщат нормалните си форми.

Около мен се бяха насъбрали хора с широки очи и стегнати лица. Преличаха на онези...Как бяха?Японци, корейци или китайци ...Не се сещам!

Всичко ми беше толкова смесено. В главата ми се лутаха образи на онзи фонтан, на Квинт и на зловещия дядка. Светът беше зад мен, а в главата ми бяха всички проблеми и мъки. Сякаш бях в отделен свят, в който царуват мъката и разрухата. Но естествено не мога вечно да живея в този объркан свят, който е само в главата ми и ето че заобикалящия ме свят почука на вратата на заблуденото ми подсъзнание и ме изкара от мислите ми.

-당신은 어떤입니까?-каза един мъж.
-Какво?Не Ви разбирам.-започнах да въртя глава насам-натам, в опит да открия познато лице.
-Господинът Ви попита коя сте.-каза онзи женски глас, който чух в началото.
-Къде съм?-изправих се бързо.

Дори не разбрах, че съм била паднала. И аз естествено залитнах, но същата жена ме хвана за ръката,за да не се размажа на земята.

-Вие сте в Корея.-каза жената.

Я пак?

-Моля?-погледнах я като идиот.

Жената направи знак на останалите да се разотидат и ме поведе към една пейка. Седнахме и чак сега имах възможност да я огледам. Беше в тъмносин костюм и бяла риза, а черната и коса беше възрана на нисък кок, от който се подаваха два тънки кичура.

-Аз съм Джема Холдън, психолог. Разкажете ми какво Ви се е случило.-каза жената.
-Надявах се Вие да ми обясните.-сведох глава и се затворих в объркания си свят на мисли.
-Коя сте Вие?-Джема сложи ръка на рамото ми.
-Казвам се Бианка Калинс и съм от Америка. Нямам представа как съм се озовала тук!

Загледах се в шарките на циментираните плочки по земята. Наречете го интуиция или въображенше на съсипан човек, но те сякаш ми се присмиваха.

-Това е...ъм, объркващо.-Джема се почеса по главата-Как от Америка сте се озовали тук?
-И аз това питам?-извъртях очи.

Sexy Death2Where stories live. Discover now