Отдръпнах се от Джънгкук и отидох в стаята за репетиции, следвана от Мис Нахален.
-Хей, момчета!-казах весело, влизайки през вратата.
Иххх!Каква хубава миризма!Колко е приятно да влезеш в помещение смърдящо на седем потни мъже!Какъв кеф!
-Виждам, че Куки ти е показал гримьорната!-каза Джин.
Кимнах и седнах на земята.
-Какво правихте?-попитах ги, кръстосвайки краката си по турски.
Другите седнаха около мен и взеха няколко бутилки с вода.
-Ами докато с Куки ви нямаше, упражнявахме хореографията.-каза РапМонстър.
-А сега какво ще правите?-попитах.
-Ами и ние не сме решили.-повдигна рамене той.-Мислихме да порепетираме още, но след като ти си тук...
-О, не!-прекъснах го.-Не си променяйте плановете заради мен!
-Споко, ти си ни като оправдание да се отпуснем.-усмихна се РапМостър.Аз му отвърнах с усмивка и попитах:
-Е, какво ще правим?
-Ъм...-замисли се Джин.
-Да играем на "дръпни и духни"?-подсмихна се Ви.
-Ъ?-погледнах го объркано-Какво е това?
-Значи.-каза Куки и се изправи.-Слагаме едно малко листче във формата на кръг на устните си и засмукваме. Друг се приближава до въпросния човек и взима листчето с устните си, като това се предава с устни.Ви се усмихна кажи речи като психопат и започна да ръчка Джънгкук.
-Ммм, не мисля, че това е добра идея.-почесах се по главата.
Приличах на възшлясала маймуна, но общо взето не ми пукаше толково много. Какво толкова?Цял живот съм вършила простотии, какво ако продължа да го правя?
-Добре!-казах накрая.
Ви и Джънгкук спродължаваха да се смеят и щипят като откачени педофили. Другите бяха заети да търсят някакви си лисчета, а аз стоях на пода.
-Да започваме!-каза Ви и ми подаде ръка ухилен.
Този път, без никакво колебание, се изправих, хващайки ръката на Ви.
-Кой ще е първи?-попита Джин.
-Хей, хора!-Кукито се обади-Хайде да включим още едно правило в играта.-усмихна се перверзно и ме погледна.-Който изпусне листчетото, трябва да целуне този, от когото го е взел.Иуу!!И ужас!!!Не знам от кое съм по-притеснена. От това, че сигурно ще се наложи да се целувам с тези момчета или от това, че тези момчета са малко гейове.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sexy Death2
RomansaКЛИШЕ "по лична преченка" ТАЗИ КНИГА Е ПИСАНА НЕОСОБЕНО ОРИГИНАЛНО, ЧЕТЕТЕ НА СВОЙ ГРЪБ. КНИГАТА МОЖЕ ДА СЕ СЛЕДИ И ОТ ХОРА, КОИТО НЕ СА ЧЕЛИ ПЪРВАТА КНИГА. Бианка Калинс-Момиче, загърбило миналото, стремящо се да продължи напред.Невъзпитана и неопи...