-Куки?-погледнах го и устната ми трепна-Какво има между теб и Ви?
Джънгкук ме погледна и усмивката, която се бе изписала на лицето му по-рано, изчезна.
-Напълно нищо?-докосна лицето ми и се протегна да ме целуне, но го спрях.
-Лъжеш ли ме?-не мога да повярвам колко отчаяно звучеше гласа ми.
-Разбира се, че не, коте.-целуна ме и този път не го спрях.Оставих го да обгърне устните ми с неговите и да дари тялото ми с нежните си ръце.
-Не забравяй, че сме в парка, Куки.-припомних му преди да направи някоя глупост с перверзността си.
Отдръпна ръцете си от бедрата ми и обхвана ръцете ми.
-Хайде, да влизаме в хотела.
-Моля те, обясни ми постъпката на Ви.-дръпнах ръката му.
-Любов моя, и аз не знам.-от устните му излезе тежка въздишка.
-Но Куки...
-Скъпа, наистина не знам.-прекъсна ме.-Хайде да се приберем и ще го питаме.
-Ще те излъже.-срязах го.
-За кое?-повдигна вежда.
-Не знам, но ще те излъже.-казах бързо.Този Ви изобщо, ама изобщо не ми харесваше.
-Не го мисли, моля те!-взе лицето ми в длани и целуна челото ми.
-Ще ми кажеш ли какво се е случило с момичетата, за които ми каза Джема.-замолих му се.
-Моля те да не обсъждаме това.-погледна ме тъжно, а аз усетих колко му е гадно и опитах да преглътна любопитството си...поне за сега.Хвахме се за ръце и тръгнйхме към хотела.
-Ох, забравих!-ударих се почелото.-Нямам ключ за стаята си.
-Ела в моята стая.-усмихна ми се.Ох, беше толкова сладък!Тази усмивка...разтапях се!
-Какво има?-попита ме все така ухилен.
-Много си сладък!-изсмях се като малко дете.Влязохме в асансьора и Джънгкук ме притисна в стената. Разклачи краката ми и сложи своя между тях.
-Какво правиш?-прошепнах.
-Защо шепнеш, няма кой да ни чуе!-погали бузата ми, след което заби устните си във врата ми.Аз наклоних глава назад от удоволствие, докато Джънгкук оставяше смучки по цялата ми кожа.
-Любов, някой ще ни види!-изстенах.
-Не ставай смешна!-този път притисна устните ди към моите, а след това започна да оставя мокри целувки по лицето ми.Махна крака си от моите, за да може да ме притисне по-плътно до себе си. Обви ръцете си около кръста ми, а аз с моите докосвах лицето му и пъхах ръка под тениската му.
ESTÁS LEYENDO
Sexy Death2
RomanceКЛИШЕ "по лична преченка" ТАЗИ КНИГА Е ПИСАНА НЕОСОБЕНО ОРИГИНАЛНО, ЧЕТЕТЕ НА СВОЙ ГРЪБ. КНИГАТА МОЖЕ ДА СЕ СЛЕДИ И ОТ ХОРА, КОИТО НЕ СА ЧЕЛИ ПЪРВАТА КНИГА. Бианка Калинс-Момиче, загърбило миналото, стремящо се да продължи напред.Невъзпитана и неопи...