Притиснах се в Куки, знаейки, че това ще докара реакцията на приятелчето му. Бях с гръб към него и търках гръбнаха си в панталоните му. Ръцете на Джънгкук се забиха в ханша ми, което ми преше да се търкам в него.
-Не ме дразни, при положение, че не мога да те чукам.-изсъска в ухото ми съблазнително.
Премахна ръцете си от ханша ми и ги преплете с моите. Отново започнах са го дразня, търкайки се в чатала му. Бях с най-мазната усмивка, която можех да си придставя.
-Бианка!-простена Джънгкук от невъздържание.
-Знаеш, че мога да ти доставя удоволствие и без да спиш с мен.-обърнах се към него и захапах устна знаейки, че това го вбесява.
-Не може коте...в килер с сме.-засмя се.Нацупих палаво устни и наклоних невинно глава, прехапвайки устни.
-Не се опитвай да ме съблазняваш!-повдигна брадичката ми.
Усмихнах му се чаровно и наклоних глава с доколкото мога по-възбуждащ поглед.
Мамка му, точно в този период ли трябваше да ми се разбушуват хормоните!
-Какво ти става, коте?-усмихна се и ме притисна в себе си.
-Обичам те!-погледнах нагоре.Пръстите му минаха по бузата ми и се заплетоха в устните ми.
Не се дърпай, усещам колко си твърд...-надигнах се на пръсти, за да залепя устните си до ухото му.-За мен.Прехапах устната си отново. Знаех, че това възбужда мъжете...все пак бях служител от SDE. Ох, мътни времена!
-Биа, не ме дразни!Да се махаме от тук!-Кук ме изведе от килера.
-А какво е правим?-изхленчих.
-Ще видя как е Ви?
-Какво?-изгледах го тъпо.
-Знам как се чувства, аз бях на неговото място преди години. Той има нужда от подкрепата ми.-каза Кук.
-Не искам да те оставям с него!
-Просто ще поговоря с него.-опита се да ме убеди.
-Тогава и аз ще дойда!
-Ох, добре!-въздъхна Джънгкук.Двамата се хванахме за ръце, а аз подпрях главата си на рамото му.
Влязохме в стаята като предварително се отдалечих от Кук. Ви беше седнал на пода до леглото. Очите му бяха зачервени, а очната линия се бе разтекла по лицето му. Чаршафите бяха на земята, пердето беше полусъсипано. Стъклените вази бяха изпочупени. Иглеждаше сякаш в тази сная се е водела война...или много див секс.
Е, определено предпочитах първото като се имаше предвид, че това бе стаята на гаджето ми.
Джънгкук се приближи до приятеля си и Ви погледна нагоре към него.
-Защо си тук?-гласът му беше прегракнал.
Може би след като сме си трънали е попищял малко?
-Живея тук.-усмихна се Кук и седна до червенокосия.
Ви продължаваше да гледа втренчено в обувките си, не смееше да погледне Джънгкук.
-Виж, знам как се чувстваш и искам да ти помогна. Дори сега да ме мразиш, искам да знаеш, че аз все още съм ти приятел и те обичам.
Щях да се задавя със слюнката си, когато чух това, но Джънгкук ми хвърли бърз поглед от типа "Като братя", преди да съм развалила всичко.
-Може ли да забравим за изблиците ми на ревност по-рано?-Ви погледна тъжно Кук.
-Приятели?-Кук подаде ръка.Ви я погледна, след това Кук и прое ръката му.
Малко не ми се вярваше Ви да го приема като просто приятел, но нямаше какво да го правя. Той винаги щеше да стои като трън за моито очи, а сигурно и аз в неговите.
Това е съдбата. Тя е неизбежна. Не можех да се боря с времето...можех само да живея.
А/Б
Хилуу хилуу
Как сте хора?
Как стана главата?
Хареса ли ви?
Това е 21 глава, а 25 е финала. След това качвам трета книга. Надявам се след края на тази книга да не спрете да следите историята както стана с тази. Не мога да не забележа как Sexy Death има 20 хил. гледания, а Sexy Death2-2хил.
Не искам да се оплаквам, но просто се надявам при Sexy Death3 гледанията да не спаднат още повече.
И все пак ви благодаря за тези 2 хил. гледания!Благодаря ви!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sexy Death2
RomanceКЛИШЕ "по лична преченка" ТАЗИ КНИГА Е ПИСАНА НЕОСОБЕНО ОРИГИНАЛНО, ЧЕТЕТЕ НА СВОЙ ГРЪБ. КНИГАТА МОЖЕ ДА СЕ СЛЕДИ И ОТ ХОРА, КОИТО НЕ СА ЧЕЛИ ПЪРВАТА КНИГА. Бианка Калинс-Момиче, загърбило миналото, стремящо се да продължи напред.Невъзпитана и неопи...