Sabah Meryem'in hadi teyze kalk Ayysem geldi seni görecekmis sesi ve öpücükleriyle uyandım Meryem üç yaşında olduğu için Ayşegül'ün ismini söyleyemiyordu. Sevdiği içinde aysem diyordu. Ben yataktan kalkarken Ayşegül ile Hıra odaya girdiler. Banyoya ilerlerken kap günaydın hoş geldin ne zaman geldin dedim"
_Hoş buldum yeni sayılır Hırayla biraz sohbet ettik bu küçük hanımla oynadık biliyor musun bende hasta olmuşum Gülsüm ablalarda yatmam gerekiyormuş doktorum istirahat verdi neyse sen nasıl oldun hastaneye gelemedim. Fikret Erzincan'a gitti davetiye dağıtmak için bende evi yerleştirmekte ilgileniyordum. Hıra da yarın eve gel diyince en iyisinin eve gelip biraz kafanı yiyeyim dedim.
_Kızacağım o nasıl laf neden kafamı yiyesin ki seninle sohbet etmeyi seviyorum.
_Biliyorum canım sana takılıyorum bende seninle sohbet etmeyi seviyorum ama kızdığım ve kıskandığım zamanlarda oluyor
_Neden kızıyorsun ve ne zaman?
_Fikretle bir araya geldiğinizde öyle bir sohbet ediyorsunuz ki ben miyim? çocukluk arkadaşın yoksa Fikret mi? Belli olmuyor.
_Oyyy kıyamam sen kıskandım eşini demek bundan sonra daha çok dikkat ederim.
_Kıskandığım Fikret değil ki sensin benden çok seninle ilgili şey biliyor.
_Sen buna mı bozuluyorsun sana da anlatırım hem Yakupla olan olayları o bilmiyor sana anlatırım senin ondan önce haberin olmuş olur.
_İşte bu konuda anlaştık.
_Tamam bu konu çok uzar böyle babaannemler masada bekliyor kahvaltıya aceleye getirmeyelim Yakup abiler gelir biraz sonra.
"Biz konuşurken telefonun çaldı arayan Eslem di Elif abla öğlenden sonra yola çıkacakmışız dedi daha birşey deneme kalmadan telefon kapandı."
_Acele etme arayan Eslemdi öğleden sonra gidecekmişiz rahatça oturur kahvaltı da yaparız sohbette ederiz iyi oldu.
_Birşey mi olmuş neden geç çıkıyoruz?Bilmiyorum sadece öğleden sonra yola çıkıncaz dedi ve kapattı telefonu.
"Anladım hadi inelim dedi ve odanın kapısından çıktı aşağıya inerken kapı çaldı Hira kapıyı açınca kargonun bana geldiğini söyleyerek beni yanına çağırdı ben kapıya gittiğimde Hırayla Ayşegül aşağıya indiler bu sefer ki bir zarftı kargoyu teslim alırken sordum kimden acaba üstünde isim yazıyor görevli hiç birşey söylemeden arkasını dönüp gitti bu beni biraz daha çok meraklandırdı çünkü gelen her zaman gelen kargo değildi kitapta sipariş etmemiştim bu ay diye düşünerek hem aşağıya iniyor hem de zarfı açmaya uğraşıyordum aşağıya indim merakla zarfı açıyordum ki annem sonra kızım önce kahvaltı yapın dedi bende zarfı bırakıp masaya oturdum Ama gözüm hep zarftaydı Keyifli sohbet eşliğinde kahvaltı yaptık masayı Hırayla Ayşegül kaldırdı ben gelen kargoyu heyecanla elime alıp odama çıktım yatağın üstüne oturarak kutuyu açtım içinden küçük bir not çıktı. (YAKUP SENİ SEVMİYOR BENİ SEVİYOR VE YİNE BANA DÖNECEK ) ben şoka girmiş bir şekilde buda neydi şimdi hani beni seviyordu derken düşünürken Eslem odaya girdi. Elif abla hadi hazırlan abim dayımla konuşacak sonra da çıkacağız dedi"
_Ben onunla hiç bir yere gitmiyorum.
_Neden ne oldu?
"Ben cevap vermeyince telaşla yanına geldi ve elimde ki kağıdı çekti okuyunca hemen bu yalan dedi bende biliyorum yalan olduğunu ama biraz değilmiş gibi yapmakta fayda var kağıdı tekrar elime alarak aşağıya indim."Yakuptan devam,
"Sabah dünkü gerginliğe rağmen dinç uyandım yataktan kalkıp banyoda elini yüzünü yıkayıp aşağıya annelerin yanına indim. Aklımda ki kahvaltı mı yapıp Eslemi de kaldırmaktı ama masaya baktığımda Eslem de dahil herkes masadaydı önce şaşırsamda bugün tatile gideceğimiz için hanım efendinin erken kalktığı aklıma geldi herkese günaydın diyip yerime oturdum annem çayını doldururken Eslem güzelim yola biraz geç çıkacağız gitmeden önce yapmam gereken işler var Elif'i ara haber ver olur mu? Benimle sende dışarı geleceksin"
_Oğlum bir sorun yok değil mi?
_Yok baba Allah'a şükür sadece tatilde gerekli olacak bir kaç parça birşey almam gerek.
_Tamam oğlum bir ihtiyacın var mı?
- Teşekkür ederim arkamda durun yeter. Eslem hadi hazırlan çıkalım.
Annem daha sonra eve gelmeyiz.
- Sen nasıl istersen oğlum. Hayırlı yolculuklar
_Abi ben hazırım.
_Bu ne hız güzelim daha beş dk oldu Elif'i aradın mı?
_Aradım abi simdi benimle ne işin var sen onu söyle birazda çabuk hazırlanmama sebep o!
_Tahmin etmeliydim söyleyeyim o zaman sen çatlamadan çünkü Elif'le evlenene kadar bana lazımsın kuyumcuya gidiyoruz yüzük alıcaz.
_Neeee yüzük mü ne duruyoruz? O zaman
_Evet tatilde Elif'le evlenme teklif edeceğim.
- Anladım hadi hadi çok güzel birşey olmalı gidelim.
.....
Yazardan,
" Eslem ile kuyumcudan sonra direk dayısıgile gittiler dayısı bahçede çicekleri suluyordu Eslem'e sen yukarıya çık haber ver hazırlansınlar valizleri de aşağıya indirin dedi Dayısının yanına gidip selam verdi."
_Selamünaleyküm dayı Nasılsın sinirin geçti mi?
_Aleykümselam iyiyim sen nasılsın sinirim sana değildi biliyorsun ama öyle söylemem gerekiyordu.
"Onlar keyifle sohbet ederken Elif bağırarak yanlarına geldi."
- Ben seninle hiçbir yere gelmiyorum sen önce eski sevgililerinle olan ilişkilerini bitir sonra karşıma geç.
- Sen ne diyorsun kimin sevgilisi var kızım diyerek söze girdi Bülent bey
_Kimin olacak hani beni sevdiğini söyleyen senin yiyenin Yakup abinin.
_Bunu da nereden çıkardım, yok öyle birşey.
_Sana mı inanayım? yoksa bu elimdeki kağıtta yazılanlara mı?
"Diyerek elinde tuttuğu kağıdı Yakupa uzatır, Yakup kağıdı okurken Bülent bey kızının yine hastalanmasından korkarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama kimse bilmiyordu Elif'in kağıtta yazanlara inanmadığını.
_Burada yazarlar yalan ben seni seviyorum kimseyle görüşmedim daha önce kim getirdi bunu ismi neymiş kızın?
_Zarfı kargo getirdi, hem ismini ne yapacaksın ahh dur tabi o kadar çok sevgilin var ki galiba hangisi olduğunu hatırlamadın biraz düşün belki bulursun baba sen bana yanlız gidebileceğim bir tatil ayarlarmısın? Kızlar sizde indirin valizleri arabadan."Yakuptan,
"Elif neden bahsediyordu ne sevgilisi diye düşünürken Elif Elindeki kağıdı bana uzatarak sana mı inanayım kağıtta yazanlara mı dedi ve kızlara söyledi sözler son oldu kızlara valizleri indirin diyordu ben herşeyi yoluna koymaya çalışırken birşeyler oluyor herşey başa dönüyordu bu sefer izin vermeyeceğim dayıma dönerek özür dilerim dedim Elif'i omuzladığım gibi kızlara binin aradaya diye seslendim Elif ne olduğunu anlamadan arabaya bindirdim bende yerime geçip arabayı çalışırdım yola çıkmak için kemeri mi taktım.
_Yakup abi sen hala mı bu sırtına alma işini alışkanlık haline getirdin sanki.
_inşallah bir dahaki kucaklama evlendiğimiz gün evimizin kapısında olur.
_Çok beklersin seninle evlenmeyeceğim beni sevdiğine de inanmıyorum seven insan sevgili yapmaz. gün evimizin kapısında olur.
_Çok beklersin seninle evlenmeyeceğim beni sevdiğine de inanmıyorum seven insan sevgili yapmaz. Zorba ne olacak diyerek Elif'in kemerini taktığını gördüm."
_Evet zorbayım sen böyle olur olmaz şeylere inanırsan daha çok Zorba olurum el birliğiyle beni delirttiniz._Biz birşey yapmadık senin sevgililerin dayanamıyorlar demek ki ayrılığa.
_Evet Yakup abi beklemezdim senden demek ki hala mı sevmemişsin.
_Abi ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama herşey ortada.
_Bak Elif Seni Sevmeseydim day..
_abiiiO kadar sinirlenmiştim ki az daha Elif'in duymaması gereken şeyler söyleyecektim Eslem abi diyip beni uyarmasa bu sinirle araba kullanamazdım hemen arabayı yol kenarına park ettim sakinleşmem gerekti indim arabadan biraz yürüdüm arabanın kapısının açılma sesini duydum kısa bir süre sonra da elimde bir sıcaklık hissettim önce elime baktım sonra yanıma Elif yanıma gelmiş elini tutuyordu gözlerime inanamadım içimdeki sıkıntısı ve sinir bir anda uçtu meleğim beni sakinleştirmeyi iyi biliyor o güzel gözleriyle bana bakarak tamam sana inanıyorum üzülme şimdi şu tatilimizi yapalım sorunları burada bırakıp güzel bir tatil yapalım"
(Temsili Yakup'un yanındayken)
Arabanın içi,Ne oluyor Hıra ben hiç birşey anlamadım. Abim suçlu mu? Değil mi? Ne konuştular da abim şimdi gülüyor kafam karıştı.
_Aslına bakarsan bende hiç birşey anlamadım halam çok konuştu ama hepsinde sakindi normalde çok sinirli ve bağırıyor olması gerekiyordu.
_Bana da o garip geldi ya çok sakin ve beklenmeyecek şeyler yapıyor Abimin elini tuttu.
_Eslem çık girdiğin transtan şu telefonuna bak.
"Ay dalmışım ne dedin canım?
"Telefonun çalıyor.
"Baktım canım.
_Efendim Yasemin abla.
....
_Tatile gidiyoruz.
....
_Hayır iptal olmadı.
....
_Nereye gittiğimizi bilmiyorum abim söylemedi tamam iyi günler.
_Yasemin ablam mı? Ne diyor?
_Tatil iptal olmamış mı nereye gidiyormuşuz gibi lüzumsuz sorular zaten bu kızda beni rahatsız eden birşey var.
_Bırak sen şimdi Yasemin ablayı abinlere bak ne güzel bakıyorlar birbirlerine.
_Benim gördünüz sende görüyorsun dimi?
_Yanağını okşuyor görüyorum ayyy çok güzel görünüyorlarBölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
Romanceİnsan kaybetmekten bu denli korkabilir miydi?Sevmek ne tuhat şeydi için de fırtınalar koparken susmak gülüşüyle tekrardan doğmak.Deli gibi severken bir yandan da sevmekten korkmak elinden Bölüm sonu gitmesini düşünememek gördüğünde ilk günkü gibi he...