Episode IV

8.1K 668 130
                                    

''Ne oluyor?''

''Chanyeol o adam ne dedi? ''

''Nereye katılacakmışız?''

''Ne yapacakmışız ?''

''Lanet olsun  sus Baek sus hiç bir şeyi artık bu lanet beynim algılamıyor.''diye Chanyeol sinirle ona dönmüştü.

''Nasıl susabilirim o programda 7/24 her yerde kameralar var Chanyeol. Biz seninle kavga etmeden bir saniye  duramayız insanlar bizim yalan söylediğimizi anlarlar.''

''Gidiyorum ben!''

''Nereye lanet olasıca burada boka batmak üzereyiz.''

''Sevgilime olanları anlatmalıyım aramız bozulmadan gerizekalı ve tüm bunlar senin marifetlerini sen düşün. "Diye Chanyeol uzaklaşırken Baekhyun daha fazla nefretle dolmaya başlamıştı.

Bunlara neden olan sadece kendisi değildi bunlara neden olan Chanyeollun davranışlarıydı.

------------------------------------

''Chanyeol o eve girmek zorunda mıyız?''

''Evet girmek zorundasınız ,artık sizinde eviniz ''ikili arkalarından yükselen Jo Suk'un sesiyle döndüklerinde onlardan bir kaç yaş büyük olan adam  ikisinin omuzuna kollarını atarak  güleç bir ifadeyle büyük  eve baktı.

''Siz iki sevgili Kore'yi salladıktan sonra korkuyor musunuz? "Dediğinde Chanyeol gözlerini devirmişti.

Olayı toplamak yine Baekhyuna kaldığı için yumuşak, masum bir ses tonuyla konuştu

"Evet ister istemez çekiniyoruz. İnsanlar bizi hala hoş karşılamış değil hyung. Aynı evde  aynı odada kalmamız sonucunda daha fazla göze batıp ,insanları kabullendirmeye zorlamak istemiyoruz.Bizden nefret etmeleri gruba zarar verir.''

''Neden buradasınız o zaman?'' diye Jo Suk anlamış bir ifadeyle başını sallayıp sorduğunda ikili aynı bıkkın sesle "Şirket yüzünden "demesiyle Jo Suk ikiliyi kahkahalarla kendiyle sürükleyerek "Boş verin sevişin gitsin millet aşk görsün "diyerek konuşurken Chanyeol midesine saplanan bıçakla kusmak üzereydi ki Baekhyun ona göre daha sakin ve alışmış duruyordu ya da rolüne şimdiden adapte olmuştu.

...

Eve girdiklerinde ev sakinleri çoktan toplanmış yeni gelen ikiliyi süzerken Jo Suk  onlara destek olarak ayağa kalkıp " Tanımayanınız yoktur demi millet? Bunlar Exo'nun en başarılı iki üyesi. Artık bizim ile kalacaklar. Odaları hazırlanmıştı değil mi?'' dediğinde Baekhyun bir an Chanyeolle gözü kaysa da onun sakinleştiğini fark edince derin  bir nefes  alarak önüne döndü.

Evin en aklı başında üyesi olan He Mi  ayağa kalkıp sırayla ikisiyle el sıkışarak konuştu.
"Sevgili olduğunuz için olsa gerek ikiniz aynı odayı paylaşacaksınız. Ama dikkat edin kameralar her yerde ve duvarlar ses geçirmez değil "diyerek Baekhyunun omuzuna dokunup  mutfağa doğru giderken Baekhyun ve Chanyeol kızarmakta birbirleriyle yarışıyordu.
Tek farkla Chanyeol sinirden ve bu iğrenç duruma maruz kaldığı için Baekhyun ise her saniye daha fazla bu utanç duruma battıkları için....

İkili teşekkür ederek odalarına çıktıklarında Chanyeol dolaba elbiselerini yerleştirmeye başlamıştı. Baekhyun ise odadaki tek ve geniş yatakla bakışıyordu.Bunlar ikisi için çok fazlaydı ama Baekhyun için durum çok ama çok daha  berbattı.O bugüne kadar kimse ondan nefret etmesin diye çalışıp didinmişti.Gruba en son katılan  üye olması ,dans hakkında bir  şey bilmeden pratikler yapması , sesini geliştirmesi şirkettin uygun gördüğü kiloya ulaşmak için  sürekli diyet yapıp  zayıflamaya çalışması bunların hepsi biraz olsun gruptaki üyelerin ve hayranların onu kabul etmesi içindi.Ama şimdi  sıfır noktasında bile daha geriye düşmüştü.

FAKE SCANDAL /CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin