Episode IX :Daha 'biz' olmadan beni 'bana' muhtaç etme!
''Bir süre yurda döneceğim.''
Tüm ev ahalisi maçtan gözünü ayırıp hala ekrana odaklanmış Baekhyuna dönmüştü.
Ve Baekhyunun şimdi ne sorarsa cevaplayacağını bildiği için ilk Chanyeol konuştu.
"Neden Baek? Programımız yok diye biliyordum. "diyerek koltukta biraz öne çıktı.
"Sadece çocukları özledim. Bir kaç gün onlarla kalacağım"dedikten sonra Baekhyun maçın bitmesiyle seri adımlarla odasına geçmişti.
O günden sonra tamamen ruhsuzlaşmıştı. Chanyeolun söyledikleri insanların onu aşağıladığı zamanları hatırlatmıştı.
Exo'ya girmeye çalışan yüzlerce stajyer arasından daha elemelerde direk seçilerek gelmiş olması herkesi kendine düşman etmişti.
Torpilli olarak anılırken, ailesiyle görüşmesi, onların desteğini hissetmesi de zordu.
Diğerleri gibi evi Seul'de değildi. Bucheon'a gitmek içinse parasının olması gerekiyordu bu yüzden hep ailesine özlem duyuyor gece geç saatlerde ağlama seansı düzenlerdi.-----------------------------
''Baekhyun girebilir miyim? "Kapının açılmış olduğunu Chanyeol 'un yüksek sesini yeni algıladığında irkilerek yerinden zıpladı.
"Korkuttum mu? "
"Sorun ne Baekkie? "
'Baekkie? Ha... Kameralar 'diye içinden geçirip yüz ifadesini biraz düzelterek dolaptan küçük bir çanta çıkardı.
"Bir sorun yok sevgilim. Sadece dediğim gibi çocukları özledim. "Diye kısa bir gülümsemeyle Chanyeole baktığında duraksadı.
''Hey Chan ?"diye ellerini önünde sallandırırken Chanyeol o gülü ilk kez fark etmişçesine nefesi kesilmişti.
''A-anladım. Bende geliyorum o zaman.''
''HAYIR! ...yani sen burada kal ve beni özle biraz sevgilim.'' diye yaklaşıp yanaklarına küçük bir öpücük bıraktığında Chanyeol tamamen bu dünyadan elini ayağını çekmişti.Eli hemen yanağı bulmuş kızarırken Baekhyun anlamsızca ona bakıyordu.
''İyi misin?''
''Beni öptün. "Demesiyle Baekhyun gözlerini devirip geri zekalı diye düşünürken elbiselerini çantaya tıkayıp hemen dudaklarını çamaşır suyuyla yıkamak istiyordu.
''Evet işte bitti. Sevgilim beni burada beklemeli ben gelene kadar .''diye kapıda el
sallarken Chanyeol'un eli hala yanağındaydı.Baekhyun. Bir an bu manzaraya gülümsese de çalan telefonla yüzü hızla asılmıştı. Ayakları gitmesini söylerken içinde bir şeyler adım atmasını engelliyordu.
"Efendim? "
''Hayır... Bekle biraz ''diyerek Chanyeol ayaklanıp odadaki kameraları kapatarak geri yerine oturduğunda ifadesizce karşıdaki duvarda asılı olan iki postere bakıyordu.
'Beni hiç aramadın?'
''Aramam için bir neden yok .Sende arama beni sakın.''
''Neden? Küçük sürtüğün seni tatmin mi ediyor.''
''Bak Eun Bi yeter artık. Senin buradaki asıl sürtük olduğun açıkken ona o kelimeyi kullanma.''
''Cidden ibne mi oldun Chanyeol?''
''Evet ben gerçekten onun için ibne olmayı göze almaya karar verdim. Sen benim arkamdan sürtüklük yapıp benimle eğlendiğini düşünmeye devam et.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE SCANDAL /CHANBAEK
Historia CortaSM Resmi Açıklama Şirketimiz aynı grup idollerinden Park Chanyeol ve Byun Baekhyunun ilişkileri biz yöneticiler tarafından onaylanmıştır. SM olarak şirket içindeki ilişkiye izin verip cinsel tercihlerine saygı duyarak kötü amaçlı yorum yapanları...