Episode II

10.1K 739 213
                                    

''CHANYEOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!''

Uzun olan kulağına ulaşan ve gittikçe  yükselen çığlıkla başının altındaki yastığı yukarı kaldırıp kafasını altına gömerek uyumaya devam etmeye çalıştı.

Ama Baekhyunun tiz çığlığı tüm evde yankılanırken ne mümkündü.

''Ne var lanet olası ,NE VARRRRR! "diye aynı tiz sesle cevap verdiğinde evde olan bir kaç üyede üzerlerine bir şeyler geçirerek evden kaçmaya başlamışlardı. İkisinin kavga etmesi demek tüm yurdun kulaklarının zarar görmesi ve duymadıkları küfürlere maruz kaldıkları için bir kaç gün psikolojik dengesizlik yaşamak demekti.

Baekhyun salondan Chanyeollun odasına ilerlerken Do'nun onaylamaz bakışlarını es geçerek kapıyı  çalmadan direk odaya girdiğinde gördüğü çıplak uzunla pardon yarı çıplak uzunla burun buruna geldiğinde bir adım geri çekilecekti ki kafasını kapıya çarpmasıyla daha da sinirlenmişti.

''Siktir!''

Ağzından çıkan acı inlemeyle uzun olan umursamazca sırıtırken Baekhyunun söylediklerinden  sonra böyle bir daha sırıtmayacağını  bilseydi diş etleri görünene kadar daha fazla sırıtırdı.

''Ne var minik süs köpeği, ne bağırıyorsun? "Diye ona kısa olduğunu hatırlatmak için eğildiğinde Baekhyun kendi acısını unutup uzun olanın kafasına bir tane geçirerek aralarındaki mesafeyi biraz açmıştı.

''Ne mi var? LAN BİDE HALA SORUYOR MUSUN APTAL?"

''Evet, çığırmak yerine bana ne olduğunu söylesen de defolup gitsen odamdan "diye Chanyeol tekrar üzerine yürürken kısa olan Chanyeollun yüzüne cebindeki telefonu yapıştırıp uzunun kendi gibi dev yatağına oturdu.

Baekhyun rahat ve yumuşak yatakla kısa bir aşk yaşarken Chanyeolun yüz ifadelerini izlemeyi ihmal etmiyordu. Birazdan ortalık bir birine girecekti. Bunda en çok yara alacak olan Chanyeoldu çünkü aptal gizlediğini düşünse de sevgilisiyle Baekhyuna yakalanmıştı. O günden beri Baekhyun onlarla sırlarını paylaşmayan uzundan nefret etmişti.
İkisi aynı odada kalıyordu  buna rağmen Baekhyun yaptığı her şeyi anlatırken Chanyeol anlatmamıştı. Bu bile Baekhyunun çıngar çıkartmasına yeterdi.

''Uf Baek bende bir şey sandım. "Diye Chanyeol elindeki telefonu Baekhyuna geri atarken üzerindeki son parça olan boxerıda çıkartmış dolaba ilerlerken Baekhyun gözlerini devirmişti. 'Mahremiyet kavramından bi haber bu gerizakalı' diye içindeki sesi onaylandıktan en son okuduğu şeye  baktığında tekrar kafasını kaldırmasıyla  kusma isteğini bastırmaya çalışarak konuştu.

"Gerizekalı mısın? Açıklamayı okumadın mı? "

''Okudum ve fanlarımız gerçekten kendilerini aşıyorlar. "Diye kıkırdarken Baek yatak başlığına sırtını dayayıp keyifle birazdan olacakların alt zeminini hazırladı.

''Açıklama gerçek Channiee~Şirketimiz bizzat sevgili olduğumuzu ,sahnede dayanamayıp öpüştüğümüzü ,dolaylı yoldan çok hareketli bir sex hayatımız olduğunu  onayladı.'' Diye dudaklarını büzüştürüp donmuşcasına duran adama sesli bir öpücük attığında Chanyeol söylenenleri idrak edip hala çıplaklık olduğunu umursamadan sinirle yatağa çıkıp küçük şeytanı altına almıştı.

''Sen ne bok  söylüyorsun bilmiyorum ama gerçek olamaz. Şirket bu kadar sapıtamaz. Ne demek idollerine gay demek?"Diye köpürüp konuşurken Baekhyun bileklerindeki acıyla yüzünü buruşturmuştu

''Gerizekalı bırak canımı yakıyor... Ahh....bırak be Piç... Git kendin şirketle konuş ben uğraşmak istemiyorum. Yarası olan ve kanayacak olan sensin. Tüh sevgilin ne haldedir.'' diye içindeki her şeyi sıra sıra dökerken karşında dahada öfkelenen adamı görmüyordu.

''Lanet olasıca bücür bunlar senin başının altından çıktı ve temizleyecek olan da sensin şimdi hemen ....''

''Ahhh yavaş ol diyorum geri zekalı canım acıyor bırak öyle.... "

Çığlıklar yükselirken eve gelen bir kaç üye ve onlara yapılan açıklamanın detaylarını söyleyecek olan üst kademe bir çalışanla odanın kapısını kavga ettiklerini düşündükleri için sertçe açıldığında görülen manzarayla öylece kala kalınmıştı.

Suho üst üste olan b ikilinin ve üstekinin çıplak olduğunu idrak ettiğinde kapıdakileri geri itip kapıyı hızla kapatınca yatakta olan ve gözleri şaşkınlıkla kapıya bakan iki aptalın dilinden aynı anda yüksek sesli  bir "Siktir. Biz bittik "çıkmıştı. 

Evet bittiniz kkk

    ilk bölümü yayınladım hani alkış bana :(

FAKE SCANDAL /CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin