Episode VI: Ben İzin Vermeden Benden Gidemezsin !

7.5K 666 341
                                    


Episode VI: Ben İzin Vermeden Benden Gidemezsin !

Hastanenin beyaz koridorları Chanyeolun üzerine gelirken delirmek üzereydi.

Baekhyun'a bir şey olduğu korkusu tüm benliğini sararken neden bu kadar sinirlendiğine anlam veremiyordu.

Baekhyun yapmışsa bile bu grubun iyiliği içindi. Bunu yeni idrak ederken He Mi doktorun odasından çıkmış Chanyeole yıl gibi gelen adımlarla ona ulaşmıştı.

"Nonna o... o iyi değil mi? "

"İyi bir sorun olmadığını sadece kafasını sertçe çarptığı için kanamasının olduğunu söylediler. Şimdi kendine gelmiş dinleniyor."

''Onu görebilir miyim?''

''Kimseyi görmek istemiyormuş Chanyeol buna sende dahilsin. "

''Olmaz iyi olduğuna emin olmalıyım" diye Chanyeol koridorun sonundaki odaya hızlı adımlarla ilerledi.

Tüm cesaretini toplayıp kapıyı çalarak içeri girmesine rağmen kocaman yataktan zaten küçücük olan beden üzerine birde kıvrılmış top gibi olmuştu.

Chanyeol usul adımlarla yanına ulaştığında  iç çekişleri kulak arkası ederek ellerini bandajlanmış noktaya dokundurmuştu.

Baekhyun temasla irkilerek hızla kafası kaldırdığında. Chanyeolun kızarık gözlerini görmesiyle  nefretle yüzüne baktı.

''Çık odadan! "Diyerek diğer tarafa döndüğünde Chanyeol da diğer tarafa geçmişti.

"Özür dilerim Baek. "

Baekhyun kulaklarını kapatıp tekrar döndüğünde Chanyeol de  küçük bir çocuk gibi onun döndüğü tarafa geçmişti.

"Baekhyun ne kadar sinirli olsam da seni öyle itmemeliydim. Özür dilerim gerçekten.''

''Şuan bile bana inanmadığın için değil suçluluk duyduğun için özür diliyorsun Chanyeol. Biz beş yıldır arkadaşız. Sana yalan söylediğime üç dört aylık  sevgilinin laflarıyla karar veriyorsun.Ki ben sadece sessiz kalmışken. "

''Baek o konuyu açma. Şuan burada olduğuna sebep olduğum için özür diliyorum. Uzatma ve kabul et.''

Kabul et mi? DEFOL ODADAN CHANYEOL SİKİK YÜZÜNÜ GÖRMEK İSTEMİYORUM. SANA DAİR HİÇ BİR ŞEY DUYMAK İSTEMİYORUM.MİDEMİ SADECE BULANDIRIYORSUN. "

Chanyeol, Baekhyun'nun öfkesine yumrukları sıkılı bir şekilde karşılık verip odanın kapısını çarparak çıktığında kısa olan  sinirini üzerindeki çarşafa tekmeler atarak çıkarıyordu.

Çığlıklarını kapının arkasında He Mi'yle birlikte duyan Kang Choel girip girmeme konusunda kararsız da olsa elindeki beyaz güllere gülümseyerek bakıp kapıyı çalmıştı. Baekhyun'nun Chanyeol ile arası kötüyse bu onun için  bir şans olabilirdi.

----------------------

''Siz ikinizin derdi ne bilmiyorum ama hayranlar Baekhyunun bir gün hastanede kaldığını biliyorlar. Yarın ki konserde aranızda sorun yokmuş gibi davranmalısınız duydunuz mu? "Suho tüm olanları duyduktan sonra ikiliyi yurda  çağırmış sosyal ağlarda dolananlar hakkında uyarılarda bulunuyordu.

''Size söylüyorum duydunuz mu?''diye sert çıkıştığında Baekhyun kanepede Chanyeolden biraz daha uzaklaşarak konuştu.

''Beni bununla muhatap etmeyin. Sahnede benden uzak dursun Hyung. Aksi taktirde yeni skandallar, gerçek skandallar, çıkarmaktan kaçınmam.''

"Asıl hyung sen ona söyle işi olmayan şeylere burnunu sokmasaydı bu halde olmayacaktık."

"Ne suçlu şimdi de ben mi oldum? " diye sinirle ona döndüğünde Chanyeol de sinirle ona döndü.

FAKE SCANDAL /CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin