Episode VII:O Benim ve Hepte Öyle Kalacak!

7.7K 618 193
                                    


Episode VII:O Benim ve Hepte Öyle Kalacak!

Hayranların sessizliği çığlığa dönüşürken Chanyeol sadece bir an  önceki öpüşmelerini düşünmüştü. Hiçbiri bu kadar kalbine dokunmamıştı. Baekhyunun gruptan gitmesi demek yalnız kalması demektir. Ve Chanyeol yalnızlığı hiç sevmezdi.Bunun için onu öpmesi gerekiyorsa bir saniye düşünmeden yapardı.

Baekhyun kendine gelip dudaklarındaki yumuşaklığın midesini bulandırmaya başlamasıyla   onu izleyen gözlere çaktırmadan çimdiklemesiyle romantik ortam Chanyeolun acı inlemesiyle bozulmuştu.

Suho  bu karışıklıktan faydalanarak ikisini çekiştirip sahne arkasına götürürken tüm stadyum onların bu haline sevimli deyip gülüyorlardı.

"Chanyeol delirdin mi sen? "

Baekhyun sinirle  kuliste uzun olanın üzerine giderken Chanyeol kendini koltuğa bırakmış derin nefesler almaya çalışıyordu.

"Hyung delireceğim. Bu aptal... Tanrım olan aklımı bu gereksiz yüzünden yiyeceğim....Ne demek izin vermiyorum? Hadi izin vermiyorsun geri zekalı neden beni öpüyorsun?"Diye Chanyeol'un yakalarına yapışmasıyla Chanyeol kendine gelmiş geriye doğru çekilmişti.

"Gel buraya! "

''Delirdin mi Chanyeol? Beni öpebileceğini kim sana söyledi. Bana iğrenç demiştin üstelik kaza olmasına rağmen ama sen bilerek milyonların gözü önünde öptün beni."

''Gelme üzerime tamam mı? Sadece gitmeni istemiyorum ve elimden o an sadece onu yapmak geliyordu. "Diye Chanyeol kelimelerden nihayet  cümle oluşturmuşken Baekhyun ayağına sert bir tekme geçirerek odada adımlamaya başladı.

"Neden? Arkadaş değiliz. Sen bana inanmayarak arkadaşlığımızı buruşturup çöp kutusuna basket attın. Sevgili desen o imkansız zaten. Neden Chanyeol? "

''Benim arkadaşımsın Baekhyun tüm her şeye rağmen sensiz üyelerin tadı tuzu olmaz. Onların halini sahnede gördün mü? Hepsi etrafına pervane dünden beri. Fikrini değiştirmek için ağzının içine bakıyorlar. Bencil biri olmadın hiç bir zaman böyle önemli bir zamanda gidemezsin. Her şeyi batırmışken ne sen ne de ben düzeltmeden hiç bir yere gidemeyiz. Anladın mı?  "Demesiyle Baekhyun'nun bakışları sessizce onları izleyen  liderlerini bulmuştu.

''Hyung sende onun gibi mi düşünüyorsun? "Demesiyle Suho sadece başını sağlamakla yetinmişti. Kimseyi zorla tutamazdı  burada ama Baekhyun gitmesi taraftarı değildi.

''Gitmen demek bizim çöküşümüz Baekhyun. Çocuklar sensiz duramaz ,dursalar bile onlara destek olacak omurgaları yokken ilk darbede yere düşerler. Biliyorsun insanlar en küçük kusurumuzu büyütüp gözümüze sokuyorlar.Bir açığımızı bulup alaşağı etmeye çalışıyorlar. Dışarıdaki aç kurtlara karşı bir olmalıyız yani benim düşüncemde gitmemenden yana...''demesiyle Baekhyun aynadaki acınası haline baktı.Kardeşlerini ne olursa olsun yarı yolda bırakamazdı.

.....

''Hyung hadi parti verelim "Sehun konserden sonra Baekhyun'nun otel odasını basmış onu bornozla koridorda çekiştiriyordu.

"Tanrım Sehun eğer bırakmazsan çığlık atacağım. "

''Hyung Suho'nun odasında hepimiz toplandık senin gitmeyişini kutlayacağız ama bil bakalım ne eksik?''ne diye gözleri kısılana kadar gülümseyerek ona döndüğünde gözlerini devirerek aklına gelen ilk şeyi söyledi.

''İçki?''

''Sen tabi ki aptal hyung"diye  gülen  küçüklerini takip erken ıslak saçlarını kurutmaya fırsat vermediği için Sehun'a sövmeyi ihmal etmiyordu.

FAKE SCANDAL /CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin