Episode XIII:Kalbim, Seninle Olursam Gelecek Kötü Şeylerden Korkuyor...''Baekhyun ne düşündük biliyor musun? " diye Suho kumandayı üyelerin ellerinden çekmiş Tv'yi kapatarak Baekhyun'a döndü.
Baekhyun "Ne düşündün bakalım hyung? "diye kaşları çatılı beklerken Suho bir adım ötesindeki Chanyeolu öne doğru iteleyerek konuştu.
"Siz Chanyeol ile bugün evde baş başa kalın. Belki yapacaklarınız, konuşacaklarınız hatta oynaşacağınız mevzular vardı. "demesiyle geriye kalan üyelerde onu onaylamışlardı.
Baekhyun'nun "Gerek yok hyung biz böylede iyiyiz. "demesiyle Chanyeol Suho'ya katılarak onu kollarının arasına aldı.
''Belkide sevişmeliyiz. Sonuçta her zaman yurdu boşaltmıyorlar'' diye söylemesiyle Baekhyun tüm siniriyle omuzundan sarkan kolu ısırmış, ayağına sert tekme basmıştı.
"Nah sevişirim seninle'' diye sinirle söylenip yukarı çıktığında Chanyeol de arkasından onu takip etmişti.
"Baekhyun sadece şaka yaptım.'' diyerek içeri girmesiyle kapının kilitlenmesi bir olmuştu.
Suho ve Xiuminin 'Bizce de sevişin. Hatta sevişmeden çıkmayın tamam mı. Chanyeol sana güveniyoruz."
diye bağırmalarıyla Baekhyun daha da sinirlenerek kapıyı açmaya çalışırken köpürüyordu.
''Hyung aç şu kapıyı. Çıkarın beni buradan.''
''Olmaz Baekhyun biz şimdi şirkete gidiyoruz. Biraz işlerimiz var döndüğümüzde açacağım. İşiniz bitince giyinik olun lütfen "diyerek adım sesleri uzaklaşınca Baekhyun yere çöküp karşısında dikilen adama baktı.
''Çık şu balkondan atla öküz''
''Ne?''
''Yok bir şey ben uyuyacağım. "Diye sinirle yatağına geçtiğinde Chanyeol de kendi yatağına uzanıp ona bakmayı tercih etmişti.
Şuan Baekhyun'u izlemek kutuplardaki ışık kırılmasını oluşturduğu muazzam manzara gibiydi hareketli kalp çarpıtıcıydı.
"Neden bana öyle bakıyorsun ?"diye aniden gelen sesle Chanyeol düşüncelerden sıyrılıp kendine gelmişti ama cevap vermeyip sadece ona bakmaya devam ediyordu.
''Chanyeol hayat sence de çok zor değil mi? "Diye sol elini kafasının altına koyarak iyice yatakta küçüldüğünde Chanyeol içindeki ona sarılma dürtüsüyle savaşıyordu.
"Z-zor Baekhyun özellikle seninle sevgili olduğumdan beri. "Demesiyle Baekhyun ona zoraki bir gülümseme vermişti.
"Özür dilerim eğer o gün seni kendimle çekmeseydim ve dudaklarımız bir araya gelmeseydi bunların hiç biri olmayacaktı. "
"Bundan pişman değilim Baek. Pişman olduğum şey ve kendime kızdığım nokta bunca zamandır aynı şeyleri yaptığımız halde seni fark edememem.''
Baekhyun kaşları çatılı onu dinlerken ifadesiz durmaya çalışıyordu.Ama içindeki bu huzurlu anı bozma dürtüsüne sahip olamadan konuştu.
"Chanyeol gerçekten onun birlikte oldun değil mi? Yani o senin sevgilin bu normal ama... "Baekhyun doğru kelimeleri bir araya getirmeye çalışırken Chanyeol gözlerini kapattı.
"Heyy böyle kaçamazsın bana cevap ver "
''Neden bir cevap istiyorsun Baekhyun? Sana ne söylesem inanmıyorsun neden cevaplara ihtiyacın var ki?''diye gözlerini tekrar açıp ona baktığında küçücük bir hareket bekliyordu.Ona koşması için buna ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE SCANDAL /CHANBAEK
Historia CortaSM Resmi Açıklama Şirketimiz aynı grup idollerinden Park Chanyeol ve Byun Baekhyunun ilişkileri biz yöneticiler tarafından onaylanmıştır. SM olarak şirket içindeki ilişkiye izin verip cinsel tercihlerine saygı duyarak kötü amaçlı yorum yapanları...