Episode XIV: Beni Bekle Kimseye Gitme Çünkü Ben Ne Olursa Olsun Sana Geleceğim..

6.9K 539 112
                                    


Episode XIV: Beni Bekle Kimseye Gitme Çünkü Ben Ne Olursa Olsun Sana Geleceğim..

''İnternette, TV'de dönen haberler de  neyin nesi Chanyeol?''

Baekhyun yarım saattir uzun olanın karşısında  durmuş aynı soruyu sorup duruyordu. Tam cevap sırada ise tekrar konuşmaya başlıyordu.

"Evet dinliyorum!"

''Baek sadece yanlış anlaşılma hani biz sevgiliyiz ya... Im aman senin hamilelik için tedavi gördüğünü düşünüyorlar SİKTİR bu çok saçma ''diye iki gündür içinde tuttuğu kahkahaları atarken Baekhyun şuan sinir katsayının arttığına emin olmuştu.

''Seni piç, sen beni becerip bir de hamile mi bırakacaksın? Tanrım  biri beni bu binadan atsın. Geri zekalı insanlar sürekli bir birimiz becerdiğimizi düşünecek. Her bize baktıklarında akıllarına bu gelecek.''

''Teknik olarak benim seni becerdiğimi düşünecekler. Ne güzel işte  sana yiyecek gibi bakan insanlar artık benim olduğunun farkına varırlar.''

''Tanrım Chanyeol delirdin mi? Bu sen değilsin. Gerçek Chanyeol nerede? Yedin mi onu pis şeytan?'' diye uzun olanı sağa sola çevirirken Chanyeol sırıtarak onun bu sevimli bulduğu hareketlerini izliyordu.

''Tanrım bide sırıtıyorsun. Gerçekten iyice aptala döndün  Chanyeol. Kendine gel! ''Diye en sonunda yatağa oturduğunda Chanyeol  onu  takip ederek önünde diz çöküp soğumuş ince parmakları kendi sıcak büyük elleri arasına aldı.

''Baek... Seni sevdiğimi söylüyorum ama bunu anlamamak isteyip benden kaçarak saçma bahaneler sunuyorsun.Bana karşı bir şey hissetmeseydin o çıkan  ve söylenen hiç bir şeyi umursamazdın. Neden sadece beni sevdiğini kendine itiraf etmiyorsun. Bir şansı hak etmiyor muyuz? "diye gözlerine baktığında Baekhyun bakışlarını kaçırarak net bir şekilde konuştu.

''Güvenmiyorum sana Chanyeol.''

''Bana güvenmeni sağlayacağım.'' Diye elleri küçüğün pürüzsüz teninde hafif dokunuşlarla gezerken Baekhyun anlık huzurla  gözlerini kapatıp açmıştı.

"Nasıl Chanyeol?Ortada o kadar çok karmaşık şey ve sorun var  ki içinden çıkamayacak gibiyiz. "

Baekhyun  boğuk sesiyle konuşurken Chanyeol bu ses tonundan nefret etmişti.Onu kırmaktan nefret ediyordu.

''Hepsini halledeceğim. Ve her şey bittiği gün sana düzgün bir çıkma teklifi yapacağım. Sadece beni bekle kimseye gitme çünkü ben ne olursa olsun sana geleceğim Baekhyun.''

Diye dizleri üzerinde biraz yükselerek Baekhyunun alnına küçük ,masum bir öpücük kondurduğunda Baekhyun kalbindeki tüm yüklerin kalktığını düşünmüştü.

Bekleyecekti. Chanyeol ona tamamen dönene kadar bekleyecekti.

---------------------------

''Baekhyunnnnnn !"Heechul şirketten çıkmak üzere olan hobeasine seslendiğinde Chanyeol de asansörden inmişti.

''Hyung görüşmeyeli çok olmuştu nasılsın?'' diye Baekhyun Heechullun sıkı sarılışına karşılık verirken Chanyeol gözlerini kısarak ikisi  arasındaki sohbette kulak misafiri oluyordu.

Baekhyuna karşı bir şeyler hissetmediği zamanlar bile onun  Heechul ile  çok yakın olup zaman geçirmesini kıskanırdı. Çünkü Baekhyun onunla takıldı mı en yakın arkadaşı Chanyeollu hep unutuyordu. Ama şimdi her şey farklıydı o Chanyeollundu.(!)

Tamam belki tam olarak değildi ama ona dokunmuştu değil mi? Dudaklarını tekrar kendi dudaklarında bir an hissettiğinde istemsizce elleri kendi dudaklarını bulmuş sırıtıyordu. Ama Baekhyunun sevinç çığlığıyla irkilerek kendine gelmişti.

FAKE SCANDAL /CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin