Marinette
Sunt o fata normala ,dar am un secret ce nu la aflat nimeni si acela e ca eu sunt Buburuza.
Parintii mei sunt brutari,si la fiecare incept de an scolar imi da cate o cutie de prajituri sa le duc colegilor mei.As vrea sa aflu cine este Motan Noir,dar trebuie sa ne tinem identitatile ascunse.Am devenit Buburuza intr-un timp foarte scurt.La incept a fost greu dar cu ajutorul lui Motan Noir am reusit,el este partenerul meu in "misiuni"ma ajuta sa recuperez demonul akuma.Cea mai buna prietena a mea este Alya si are aces BubuBlog in care posteaza tot ce face Buburuza si Motan Noir.Eu ma transfor in Buburuza cu ajutorul kuamiwlui meu Tikki ea este singura care stie ca eu sunt Buburuza.
Adrien
Sunt un bait normal dar nimeni nu stie ca eu sunt defapt Motan Noir.Sunt fotomodel si prezint haine create de designeri.Mias dori sa fiu doar un simplu baia sa am prienteni sa sa ma distez.Decan a murit mama tata nici nu ma mai gaga in seama.Sunt zile intregi cand nici macar nu il cad.Imi este dor de mama este singura fiinta care ma intelegea si ma facea sa rad.Eram foarte fericiti tatal meu o iubea foarte mult.
Cel mai bun prieten al meu este NIno.El este iubitul Alyei.Eu ma transform in Motan Noir cu ajutorul kwamiului meu Plagg el este mereu pus pe glume si cel mai enervant lucru e ca mananca doar camembert.
Alya
Eu sunt cea mai una prietena a lui Marinette .Mereu o ajut sa vorbeasca cu Adrien.Am acest blog numit BubuBlog in care postez zilnic tot ce au mai facut eroi mei preferati Buburuza si Motan Noir.Iar Nino este iubitul meu.
Nino
Eu sunt cel mai bun prieten al lui Adrien.Nu este prietenul pentru ca e cel mai popular bait din scola si cel mai bogat si pentru ca mereu imi este alaturi e simpatic si un prieten deosebit.Alya este iubita mea.
Gabriel Agrest
Eu sunt cel mai mare raufacator si incer sa le fur miraculosi Buburuzei si lui Motan Noir.Fiul meu este Adrien Agrest si nu prea vorbim nu prea situ cum sa ma comport cu el.De cand mama lui a disparut n stiu cum sa ma comport cu el il vad mereu trist si suparat.
Cleo
Eu sunt cea mai frumoasa si dessteapta fata din lume.Sunt fica primarului si daca vreau ceva primesc.Adrien este iubitul meu si el este foarte bogat ca si mine.
Sabrina
Sunt cea mai buna prietena a lui Cloe.Imi place sa ii fac temele si chiar daca vorbeste uneori urat cu mine imi place sa imi petrec timpul cu ea chiar
CITEȘTI
Iubirea Miraculosilor
FanfictionUrmareste povestea unei fete care incearca sa se integrezge cu noua sa viata de supereroina.Incearca sa faca fata tuturo obstacolelor si la sfarsit sa devina eroina...Dar oare va fi cu baiatu pe care il place?Nu fi o fantoma si spunele si prietenilo...