Marinette pov
Ce repede a trecut timpul nu am mai vorbit cu Alya as vrea sa ne inpacam. Cred ca se simte prost de la ultima cearta Adrian ia vorbit destul de urat si mas simti prost daca miar fi vorbit cineva in felul asta dar sunt sigura ca Adrian nu a vrut asta a vrut doar sa imi ia apararea ce sa fac mai bine as termina odata cu cearta asta si mas inpaca cu Alya.
Adrian pov
Timpul trece iar Hockmoth nu a mai akumatizat pe nimeni. Nu pot spune ca nu imi pare bine dar ma gandesc intruma la Bubu a mea I iubesc si as vrea sa ii spun ssta chiar acum si sa fim impreuna as sarutao si as strangeo la piept si nu ias mai da drumul niciodata.
Trebuie sa fac ceva in privinta lui Marinette si a Alyei trebuie sa imi cer scuze pentru ce iam zis nu a fost foarte dragut ce iam spus dar trebuia sa o fac cumva sa nu o mai deranjeze pe Marinette dar acum trebuie sa dorm.Marinette pov
Ma pun la somn maine o sa am o zi grea cerd ca o sa ma inpac cu Alya .Am adormit cu gandul la ea.In timpul somnului meu adanc cu gandul la Alya am avut un vis foarte ciudat dar dragut era si Adrien acolo.Era in timp ce ne certam ea avea un plan de am face sa il sarut pe Adrein dar eu nu stiam despre asta nici Adrien daor ea si Nino vroia sa ne inpacam sa fim dinou prietene .Adrein a venit la noi sa vada ce se intampla si intr-un moment de neatentie il inpinge pe adrein peste mine si ne sarutam.
Mi-a placut acest sarut chear daca a fost unul acidental.E asa de greu sa fiu in prezenta lui si acum imi mai apre si in vise.mai bine era cu Motanul meu Noir.O nu pot sa cred am spus ca mai bine aveam un sarut cu Motanul Noir decat cu Adrien.Am mai avut saruturi acidental cu Motanul meu Noir dar ...o vai nici macar nu imi gasesc cuvintele cand sun cu Motan Noir pot sa ma exprim libera fara a ma teme ca cineva ma va judeca pot sa ii spun orice el tot ma iubeste si incerca sa se apropie de mine cu orice pret este dragut si tine la mine ma baga in seama si sa indragostit de mine fara ca macar sa stie cine sunt imi face avansuri si ma saruta fara ami fi spus macar odata ca ,,te iubesc'' da stiu are acelasi sentiment ca mine cand sunt in prezenta lui Adrien dar Motanul meu este curajos poate ar trebui sa i acord o sansa oricum Adrien nu ma va baga niciodata in seama.
Dimineta
Marientte pov:
T:hai Marinette trezeste-te ai scoala azi ai uitat sa pui alarma.
M:Vai tikki multumesc nu stiu ce ma-s face fara tine cat e ceasul.
T:Din fericire mai ai timp pentru ca mam gandit la toate .
M:Merg sa fac baie dupa care ii dau mesaj Motanului Noir sa ne intalnim.
T:Ahaaaa...Motanului Noir iti place de el?
M:Nu Tikki cum poti sa crezi asa ceva mie imi place de Adrein nu de Motan Noir chear daca amanodi sunt curajosi si la fel de chipesi.
T:DA da cum zici tu
CITEȘTI
Iubirea Miraculosilor
FanfictionUrmareste povestea unei fete care incearca sa se integrezge cu noua sa viata de supereroina.Incearca sa faca fata tuturo obstacolelor si la sfarsit sa devina eroina...Dar oare va fi cu baiatu pe care il place?Nu fi o fantoma si spunele si prietenilo...