Aceasi persoana

576 35 2
                                    

Tikki pov

Nu imi vine sa cred ca Marinette la inselat pe Motan Noir cu Adrien ma rog nu chear Adrien este motanu Noir asa ca ...Da dar ea nu stie asta trebuie sa o tin departe de el cand e Buburuza dar nu pot Marinette o sa afle ca Adrien este Motan Noir o sa ii fac o vizita lui Plagg ca sa lamurim asta si sa ii spuna lui Adrien sa o lase sa pace pe Buburuza pentru ca ea este cu Motan Noir stiu ca Marinette face ce vrea este viata ei dar cand vine vorba despre aflarea secretului ese mult prea riscant nu se va mai putea concentra in timpul luptei.

Plagg pov

Vai nu stiu ce o fi in capul lui Adrien o sa ii bag mintile incap cel putin incerc cred ca si tikki incearca asat chear acum se gandeste la o solutie sunt mai mult decat sigur ca imi va face o vizita in seara asta asa ca o sa ii pregatesc  ceva dragut.Nu pot sa cred ca Adrien e atata de iresponsabil daca marinette va afla ca el este Motanul nu se va mai putea concentra in timpul luptei si sunt sigur ca si Tikki se gandeste la asta. Asta o sa fie si motivul pentru ca ma va vizita .

T: Hei Buna!

P:Ma bucur sa te revad am stiut ca o sa vi.

T:Da si mie mi-a fost dor de tine.

P:Doar dor...?

T:Haide termina cu gluma sti bine de ce am venit.

P:Da

T:Da trebuie sa o indepartam pe Buburuza de Adrien caci sub forma ei normala putem sa o lasam sa isi continue viata dar atata timp cat este Buburuza nu putem risca.

P:Da o sa incerc sa il conving pe Adrien sa ii spuna sa plece . Poate sa fie cu ea si sub forma de Motan Noir.

T:da si eu am sa ii spun lui Marinette ca nu il poate insela pe Motan Noir.

P:ce  bine ca Motanul Noir e tot aceasi persoana.

T:DA ai drepate acum trebuie sa plec este tarziu.

P:Nu stai!

T:nu pot .

P:te rog stiu ca iti este dor de mine si mie imi este de tine .Nu vrei mai bine sa ne inpacam sau sa punem STOP distantei dintre noi si sa fim la fel ca inainte.

T:Sti bine ca nu as putea sa te vad ca pe un prieten sau amic.

P:Atunci nu ar fi mai bine sa fim mai mult decat prieteni?

T:te rog.

P:Ce ma rogi ma rogi sa nu te mai iubesc ce ma rogi sa nu mai tin la tine sa nu vreau sa imi doresc sa fiu cu tine in orice moment.Tikki terog hai sa fim dinou ca la inceput.

T:o sa ma mai gandesc la prpunerea ta.

P:Haide Tikki stiu ca te-ai gandit  stiu ca ai un raspuns pentru mine.Iti  promit nu mai sunt acelasi Plagg ca inainte totul sa schimbat decand ai disparut.

T:da.

P:ce da?

T:Accept da vreau sa fiu dinou iubita ta au trecut 5000 sau 4000 de ani de atunci ie timpul sa spun Stop distantei care ne-a despartit si care ne-a facut sa fim departe unul de celalat chear daca ne gandeam reciproc unu la altul.

P:ti-am pregatti o surpriza inchide ochi.

T:Vai ce dragut o cina romantica.

Am incept sa mancam pana ce am terminat la final am sarutat-o si ia a trebuit sa plece

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am incept sa mancam pana ce am terminat la final am sarutat-o si ia a trebuit sa plece.Ne-am luat ramas bun.

Iubirea MiraculosilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum