Razboi sa fie

943 47 1
                                    

Marinette pov

Totul se intampla atata de repede nu am mai vorbit cu Alya de la ultima noastra cearta am inceput sa fim distante si reci ea a inceput sa fie prietena cu Chloe si asta ma scoate din minti nu pot sa cred ca sa-r  alia cu chloe doar ca sa imi faca zile negre nu pot sa ced ca am avut atata incredre in ea.In rest totul e ok pana acum Hokmoth nu si-a facut aparitia si chiar daca siar fi facut eu si Motan Noir la-m invinge intr-o clipa.Cea ce nu imi place la misiunile astea este faptul ca cred c defapt nu cred sunt  convinsa ca ia-m cazut cu tronc lui Motan noir si se cam da la mine dar nu o face in mod direct ci ma ataca pe la spate cand ma astept mai putin cu frazele lui de "My lady' nu pot sa spun ca nu imi place dar nu pot sa fiu cu el pentru ca mie in continuare imi place de Adrien.

Adrien pov

Totul trece atat de greu pentru mine ma gandesc intruna la Buburuza oare pe unde o fi si oare cine o fi nu pot sa cred ca mam indragostit de o necunosuta pe nici macar nu ii stiu numele adevarat sau macar cine o fi.Imi pare rau pentru Marinette acum nu mai vorbeste cu Alya ma simpt responsabil pentru ca iam cerut Aley sa imi spuna despre ce simte ea pt. mine.Am crezut ca daca voi clarifica totul cu Marinette va fi mai bine dar nu este acum ma gandesc ce o fi in inima ei nu pot sa cred ca iam putut face asta.Dupa ce sa certat Marinette cu Alya mam dus direct la Nino sa il intreb despre cretinul plan al Aliey dar nu am ajuns sa purtam o discutie normala am inceput sa ne certam si in timp ce ne certam a aparut si Alya care bineinteles ca ia tinut partea.

Dimineata inainte de scoala

Marinette pov

Ma trezesc dis de dimineata si vad ca iar este o zi in care trebuie sa ma duc la scoala nu pot sa cred ca mam trezit atat de dimineata doar pt ami aminti ca azi am scoala si dinou trebuie sa ii vad fata Alyei nu am chef sa ma uit la ea cu atata mai putin sa vorbesc intr-o zi o sa se intorca alergand la mine cand o sa isi dea seama defapt cum e Chloe nu pot sa cred ca am fost prietene candva mai bine ca am renuntat in a fi altfel as fi ajun ca ea sau ea ar fi fost o persoana mai buna cu ajutorul meu imi pare rau de ea chear as fi vrut sa fim macar prietne sau sa ne intelegem cat de cat bine nu regret ca am fost prientena cu ea chear era o persoana buna inainte de cand ia murit mama parca a luat-o razna se comporta urat cu toata lumea dar mai ales cu mine nu stiu ce iam facut dar intr-o zi o sa aflu de ce ma uraste atat de mult de la un timp vreau sa o readuc pe calea bineului si vreau sa o ajut chear eu .

O vai ma gandesc la toate chestile astea acum cand trebuie sa ma duc la scoala zic asta uitanduma la ceas ooo mai am timp ma duc sa fac un dus cand deodata apare Tikki

eu:Pe unde ai umblat?

Tikki:Am fost aici cu tine tot timpul.

eu:Imi cer scuze ca nu team bagat in seama in ultimul timp tam neglihat si imi pare rau nu e vina ta e amea.

tikki:Marinettte nu trebuie sa iti ceri scuze eu am fost bine si nu mai neglijat doar nu ai fost atenta la ce facei dar fara sa iti dai seama am vorbit chear daca tu nu erai atenta le ce zic mai hranit si am fost tot timpul inpreuna.

Eu:vai Tikki cat de mult te iubesc..!

tikki:da da si eu..acum mergi si fa dus.

Eu:razand..Ma duc acum.

tikki:Marinette..?

Eu:Da!

Tikki:Chiar crezi ca o poti indrepta pe Chloe.

Eu:Da chear cred sunt sperante.

Tikki:Ok..Acum fugi la baie si grabestete cu dusul ala.

Ma duc la baie ma uit in oglinda si incep sa imi dau jos pijamauapana cand am ramas goala ma bag su apa fierbinte si incep sa ma gandesc la ce as putea face pentru Chloe pt ai reaminti cat de bune prietene am fost si cat de bine intelegeam.Aproape ca imi pare rau de zilele in care ne certam pe baieti nu ca acum nu am face acelasi lucru amandoua din nou ne certam pe baieti si de data asta pe Adrien.

Iubirea MiraculosilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum