Mama:Marinette esti cu cineva si daca da esti pedepsita domnisoric-o?
M:Nu ..
Mma:De ce ma minti mi se pare ca lam auzit pe adrien si aud gemete asa ca vezi ca intru.
M:Nuuuu....
Mma:Scuzeee scuze scump-o nu miai zis ca ai facut dus?
M:Da cred ca ar trebui sa ai incredere in mine din cand in cand.
Mma:Bine bine ies pa vezi ca ramai doar tu acasa eu si tacatu plecam din oras cateva zile.
M:Bine.
Mma:Doar atat bine altadati nu iti convenea ca rami singura.
M:Mam maturizat si am crescut ceva ma schimbat .
Mma:Bine scumpo te iubim pa .
A:Era cat pe ce.
M:Nu nu iti dai seama ce ni se intampla daca afla ce ii spuneam ca noi suntem Buburuza si Motan Noir si ca nu putem sta departe unul de celalalt pentru ca suntem predestinati sa fim inpreuna tot restul vieti noastre.
A:Nu e vina mea tot ce se intampla.. plec in seara asta dorm acasa pa te iubesc.
M:Maine poti sa dormi la mine sti mama si tata pleaca .
A:Inteleg unde bati...
M:Nu te gandi doar la prosti.
A:Nu o faceam
M:Ahaa...Pa iubire.
A:Pe maine domnita mea.
M:''Pana cand moartea ne va desparti.''
A:''Julieta mea''.
Adrien pov:
o iubesc pe Marinette dar nu pot sa ii fur singurul lucru care ne-a despartit pana acum.Chear mias dori sa fac dragostea cu ea o iubesc si stiu ca ca si ea dar daca o sa vina o zi care ne va desparti si atunci o sa ii para rau ca a facut asta doar pentru mine nu vreua sa o oblig sau sa pun presiune pe ea.O sa ma culc maine trebuie sa port o discutie cu Marinette despre dragoste si chear vreau sa o vad pe Marinette cum se inroseste.
Dimeanat ma trezi un sunte delicat in geam.
B:Ce faci iubire?
A:Tocmai ma pregateam de trezire.
B:Da am vazut ce bine dormeai.
A:Ba nu ...poate doar un pic.
B:Oficial sunt singura acasa.
A:haa...pai o sa vin in seara asta pe la tine.
B:Te astept.Pa iubire.
A:PA...
Mn:Deschide geamul iubire...
B:Vad ca ai venit.
Mn:Vad ca tu eti tot asa de frumoasasi intr-o forama a Buburuzei pe care amlasat-o azi dimeanata sa imi scape
B:Hai mai repede nu vreau sa te vada careva.
Mn:Pe mine sau pe cea mai frumoasa fata a Parisului.
B:Normal ca pe tine doar nu tiam zis.
Mn:Vino iubire ..Sa vezi ce iti fac..!
Nu siu ce mi-a venit nu am putut sa ma abtin si am trantit-o pe pat in acea clipa nu ma mai puteam abtine din a face dragoste cu Marinette nu vreau sa creada ca sunt cu ea doar din interes dar nu mam putut abtine .
Mam detransformat si eu am inceput sa o dezbrac .
CITEȘTI
Iubirea Miraculosilor
FanfictionUrmareste povestea unei fete care incearca sa se integrezge cu noua sa viata de supereroina.Incearca sa faca fata tuturo obstacolelor si la sfarsit sa devina eroina...Dar oare va fi cu baiatu pe care il place?Nu fi o fantoma si spunele si prietenilo...