Intalnire cu destinul 2

842 46 1
                                    

Intre timp ce sa intamplat intre Tikki  si Plagg

plagg:ce faci frumoas-o?

Tikki:Ce cauti aici unde e Adrien?

plagg:Cameazate e cu Marinette.

tikki:Ar trebui sa stam cu ochi pe ei nu trebuie ca ei sa stie unul de existenta celuilalt iti dai seama daca Hokmoth ar afla ca ei sunt .

plagg:Ai dreptate dar Adrien nu o sa ii spuna.

tikki:poate nu o sa ii spuna adrien dar marinette deabia sa obisnuit cu idea ca e eroina Parisului.

Plagg:Ai si tu dreptate o sa megem imediat,cand o sa mai avem noi ocazia sa stam impreuna..

In timpul nopti Marinette pov

Ma trezesc vad ca este langa mine este asa de dragut mias dori sa simpta la fel ca mine mias dori sa ma poate ibi poate o va face intr-o zi sper ca fata la care sa gandeste sa il merite e asa de bun frumos destept nu stiu cum de este prieten cu chloe.Totul e asa de greu sunt si Buburuza acum lucrurile au devenit de 3 ori mai complicate.Ma pun sa dorm maine cred ca o sa fie o zi lunga vai ce mias dori sa ii stiu identitatea lui Hokmoth.

In timpul nopti Adrien pov

Ma trezesc langa ea e asa frumoasa dar cu toate astea nu o iubesc mias dori sa o iubesc ar fi mai usor decat sa fug toata ziua dupa Buburuza dar nu pot mam indragostit de ea poate o sa o iubesc intr-o zi pe Marinette cum o iubesc acum pe Buburuza .Acum ar trebui sa ma culc ca poate maine are iar Hokmoth planuri cu noi,vai ce mias dori sa ii stiu identitatea.Ma pun usor langa Marinette sa nu o trezesc si o iau in brate .

Dimineata

Marinette pov:Ma trezesc si eram in bratele lui.

Eu:buna dimineata!

Adrien:Buna.Cum ai dormit?

Eu:Foarte bine tu cum teai simtit sau cum ai dormit?

Adrien:A fost foarte bine si am dormit bine .

Eu:Ma bucur ca ai dormit bine.

Adrien:Sper ca nu te-a deranjat faptul ca te-am luat in brate mam gandit ca o sa iti placa.

Eu:A fost bine mam simtit in sigurana.Dar nu ie frig fara tricou?

Adrien:Nu, hai mai aproape.

Eu:Am inteles lucrul asta il fac toti barbati se simt mai cool.Ok eu ma trezesc e tarziu cred azi nu avem scoala cumva?

Adrien:Ba da vai!!Cat e ceasul?

Eu:Nu stiu da vezi ca telefonul meu e langa  tine.

Adrien:Aaa mai avem timp.

Eu: da.

Adrien:pov:Am vazut poze cu mine pe telefonul ei nu pot sa spun ca nu mam bucurat dar am simtit ca ma iubeste mult de tine atatea poze cu mine acum inteleg de ce citea revista inteleg de ce se bloceaza in preajma mea si cu toate astea eu tot nu simpt la fel.
Eu : Hai sa ne inbrcam o sa intarziem amandoi .
Adrien : Nu stai! Vreau sa iti spun ca stiu ce simti si am vazut pozele imi pare rau ca tiam creat iluzi dar imi place de o alta fata.
Eu : Stiu ca iti place de Chloe din cate am inteles.
Adrien : Nu nu e Chloe nu imi place  de ea pe  Chole o cunosc de mica cine tia spus?
Eu : Nu conteaza. Si cine ii norocoasa..?
Adrien : Scuze dar nu cred ca o sa intelegi e ceva mai complicat.
Eu : ia sa vezi daca inteleg incearcama.!
Adrien : imi place de o fata dar nici macar eu nu o cunosc are ochi azuri parul inchis la culoare .
Eu : cum nu sti cine e vad  ca o cunosti destul de bine.
Adrien : Nu stai nu intelegi e o fata misterioasa poarta o masca .
Eu : nu inteleg la ce te referi cand zici ca poarta o masca.
Adrien : O sa iti spun dar te rog sa nu spui la nimeni nici macar lui Nino nu o sa ii spun mie imi place de  Buburuza.
Eu : Buburuza. .!???
Adrien : Da stiu suna nasol mai ales ca nu se va uita niciodata la mine cine stie ce fata este sub acea masca.
Eu : Da stiu oare cine o fi..!?
Adrien : mias dori sa stiu..Hai repede cu siguranta intarziem acum la scoala. 
Eu : Atunci sa ne grabim .

La scoala
Alya:Buna Marinete.
Eu : a fost buna pana sa mio strici tu.
Alya: Nu siu la ce te referi.
Eu : eu cred ca sti.
Alya:Ba nu .
Eu : De ce iai sous lui Adrien  ca il plac?
Alya:Asta era doar atata
Eu : Ti se pare putin..
Alya :ma gandeam ca este ceva serios nu chestia asta
Eu : a ok chestia asta a fost doar asa.. daca nu vroiai sa fi prietena mea trebuia sa imi spui nu tias fi spus nimic legat de mine sau Adrien.
Adrien : Ce faceti fetelor..?
Alya:nu e treaba ta .
Adrien : Ce se intampla...
Alya:eu nu ka cert cu nimeni.
Adrien : Eu cred ca da
Alya:Nu te-a intrebat nimeni.
Marinete : eu sa ma cert tu nu vezi pe cine ai in fata.
Alya:am uitat sa va spun ceva vam urmarit vam vazut impreuna vam vazut in parc cand va sarutati si am si poze si dupa Marinette a plecat iar tu dupa ea ca cica si-a uitat cadoul si ghici ce teau dus la ea acasa si nu ai mai iesit pana dimineata si in dimineata asta ati venit impreuna. Deci ce aveti de spus nu va dati seama ca datorita mie sunteti acum impreuna.
Eu : eu .eu nu sunt impreuna cu Adrian lui ii place de alta fata care..
Alya:care ce?
Eu : Care ...nimica.
Adrien : Sunt destul de sigur ca nu trebuue sa iti spun eu tie cu cine sunt sau de cine imi place. Daca vrei sa sti nu sunt cu nimeni in relatie acum asa ca teas ruga sa pkeci nu vreau sa o mai deranjezi pe Marinette.
Alya:nu o deranjez acum voi doi va luati unul altuia apararea din cauza mea vedeti planul meu si a lui Nino a dat roade am stout ce o sa faceti am stiut ca va veti lua apararea unul altuia am stiut ce o sa faceti pas cu pas planul nostru a dat roade intocmai ati facut exact ce vroiam sa faceti nimic in minus nici in plus deci sa imi multumiti mie si lii Nino ca acum voi doi vati  culcat impreuna.
Eu : Stiu ca ai vrut ce e mai bine pentru mine dar nu ma simt si nu mai facut sa ma simt mai bine .
Am plecat de acolo au ramas doar Alya si Adrien nu stiu ce au povestit cu siguranta Adrien mia luat apararea sunt suparata pe Alya stiu ca a vrut sa fiu fericita cu Adrian dar nu isi da seama ce a facut.

Adrien : De ce ai spus ca neam culcat impreuna...?
Alya :Pentru ca ai fost la ea noaptea ce vrei sa cred ca ati facut toata noaptea.
Adrien : nu neam culacat impreuna am dormit toata noaptea la ea  nu pot sa cred ca din cauza mea sau intamplat toate astea  si nu imi vine sa cred ce prietena are.
Alya:Tu ai spus ca ..sti ceva las-o balta am plecat la ore ...

Iubirea MiraculosilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum