Adrien pov
E dimineata e timpul sa ma duc la scoala sunt fericit ca macar exista o perosana cu care Marinette se simte bine.A fost minunat sa ii simt dinou gustul buzelor ei imi amintesc de saruturile cu Buburuza.Dar acum am trecut peste cred incerc sa o uit si sa ma bucur de viata desi stiu ca nu pot pentru ca Adrien a fost motivul pentru care Buburuza sa despartit de Motan Noir.Daca ii spuneam sa plece poate ca stateau altfel lucrurile.
La scoala
A:Buna MArinette ce faci?
M:Nu am chef sa vorbesc cu tine.
A:Uite imi pare rau pentru ce ti-am facut.
M:Acum e prea tarziu.
A:Nu am stiu ce simti pentru mine.
M:Prea tarziu si pentru asta nu te mai iubesc.
A:Nu te cred...E imposibil sa nu mai iubesti pe cineva intr-un timp atat de scurt
M:Uite ca eu am putut cea ce inseamna ca cineva ma ajutat sa trec extrem de repede.
A:Vrei sa spui ca ai un iubit?
M:Da asta vreau sa spun.
A:Cine e?
M:Asta nu e treaba .Trebuie sa plec.
A : Marinette stai te rog.
Marinette pov
Am fugit afara am inceput sa plang si totul in jurul meu se prabusea . Macar exista o persoana care ma iubeste si acela este Motanul Noir. O sa ma gandesc la tot cea ce am facut dar vreau liniste si de aceea o sa ma duc in spatele scoli.
Mn : Ce faci Marinette ?de ce stai aicea singura.
M : da tu cum de mai gasit.
Mn : eu am intrebat primul.
M : ok pai eu vreau sa stau sa ma gandesc la faptul ca nimanui nui pasa de mine inafara de tine.acum tu.
Mn : ma plimbam pe aiceea.
M : asta nu e o minciuba buna.
Mn : ok mai pprins defapt te cautam.
M : de ce?
Mn : pentru asta...Ma saruta. Eram fericita, il iubesc ♥ pe Motan Noir. Ma face fericita.
M : Multumesc Motan Noir.
MN : Tiam lipsit My lady.
M : da.
Mn : cred ca ar trebui sa repetam asta mai des.
M : votez pentru.
Mn : uite de ce te cautam. Vreau ca tu sa fi iubita mea. Vrei?
M : normal ca da. Te iubesc ♥ pentru ca mereu imi esti alaturi.
Mn : te iubesc.
M : Trebuie sa plec la ore.pa Motan Noir. .
Mn : pa.Sunt fericita acum trebuie sa ma bucur acum de aceasta fericire pentru ca mereu dupa ce sunt fericita plang sau sufar.
Orele au trecut repede incat nici nu am realizat ca trebuie sa plec acasa.
Mam grabit sa ajung acasa pentru ca aveam intalnire cu Motanul Noir in seara asta. Si vroiam sa ma grabesc ca sa imi fac temele si sa imi aranjez camera.
Am ajuns acasa mam apucat sa scriu si dupa sa imi fac curat.
Seara aud un ciocanit in geam era Motan Noir.MN : Buna Marinette .
M : Buna!
Mn : mi-a fost atata de dor de tine.
M : si mie mia fost dor de tine. Motanel.
MN :treci in pat.
M : Imi place cand faci asta ..
Mn : ce vrei sa facem.
M : pai stai sa ma gandesc.
Mn : daca vrei pot sa iti fac pedichiura imi place sa stiu ca iubita mea are niste picioare splendide.
M : Mersi ! pai bine atunci.
CITEȘTI
Iubirea Miraculosilor
FanfictionUrmareste povestea unei fete care incearca sa se integrezge cu noua sa viata de supereroina.Incearca sa faca fata tuturo obstacolelor si la sfarsit sa devina eroina...Dar oare va fi cu baiatu pe care il place?Nu fi o fantoma si spunele si prietenilo...