Iubire noua

544 29 0
                                    

Adrien pov

Ma simt rau ca tebuie sa ma prefac de parca nimic nu sa intamplat.Azi vine Marientte sa isi ia telefonul inapoi.

Marinette pov

Am dormit atat de rau azi noaopte deabia ca am inchi un ochi.Azi trebuie sa ma duc sa imi iua telefonul de la Adrien.Nu am chef deloc sa ii vad fata si reactia cand o sa ii arat ca ma dezamagit dinou.Il urasc mai mult ca niciodata dar trebuie sa ma controlez si sa nu mai fiu atat de sentimentala sa ma supar sau sa ma enervez prea tare pentru ca nu vreau sa fiu posedata si sa se intample ceva rau.Nu cred ca Motan Noir ma va putea opri de unul singur.

Mama:Marinette esti bine pari cam suparata si obosita.

M:DA mama sunt bine nu am nimc.

Mama:Daca spui tu scumpo.PA te iubesc

M:PA mama te iubesc.

T:Marinette esti sigura ca vrei sa faci asta?

M:Nu mai sunt sigura de nimic Tikki dar vreau sail recapat pe Motan Noir.

T:Si chear crezi ca o sa il recapeti asa Marinette?

M:Nu Tikki dar daca nu fac asta acum sar putea ca Adrien sa nu ma lase in pace si sa se apropie si mai mult de mine si sa imi afle secretul. Trebuie sa te inchid Tikki am ajuns.

A:Hei Buna Marinette ma bucur sa te vad!

M:Salut.

A:Vrei sa intri?

M:Defapt am venit dupa telefonul meu.

A:Da pai am vrut sa ti-l aduc eu aseara dar nu mai stiu unde lam pus si mam simtit vinovat asa ca ti-am cumparat altul.

M:pai nu trebuia pentru ca am GPS pe telefon si il pot gasi i orice secunda cu aceasta telecomanda.

A:Ce bine!Intra!

M:Pai  pe aicea si uite lam gasit!

A:Marinette esti un geniu!

M:Da ,pai acum trebuie sa plec..

A:MArinette !

M:Da!

A:Imi pare rau.

M:Da nu vreau sa vorbim despre asta cred ca e mai bine ca fiecare din noi sa isi continue viata.

A:Da dar eu tin la tine.

M:Daca tineai nu ma dezamageai.

A:Imi pare rau ca am acceptat provocarea aia tampita.

M:Sti bine ca nu la asta ma refer.

A:Nu inteleg..

M:Chear crezi ca nu stiu...?

A:Marinette la ce te referi?

M:LA faptul ca Buburuza a fost aseara la tine.

A:Cee..?

M:Da nu face asa ca stiu foarte bine.

A:Stiai, tu de unde sti asta?

M:Nu conteaza.

A:Ba sigur ca conteaza ti-a spus ea?

M:Nu,vam vazut am venit sa imi iau telefonul si aveam telecomanda la mine asa ca am intrat in meniul telefonului si am facut cateva poza ca sa iti arat daca nu ma crezi..

A:Nu Marinette,stai te rog!Imi pare rau.

M:Daca tineai la mine nu ma tradai asa cum ai facut-o.Imi pare rau dar trebuie sa plec.

Iubirea MiraculosilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum