Inceputurile

1K 49 1
                                    

Marinette pov:

Era a doua zi eram in culmea fericiri nu mai puteam mai aveam purin si expoldam.Eram atata de fericita aseara incat nu observasem o cutie pe birou am vazut-o ma gandesc sa o deschid dar imi spun in sine ca o sa o deschid cand vin de la scoala.

Adrien pov:

Aseara eram atat de ocupat si de ferict ca miam facut un prien si mai ales ca urma sa imi fie colega la noua mea scoala.Eram la cativa centimetri distanta de a ne saruta oricum nu ma plang chiar este foarte frumoasa si chiar daca e timida,cred ca ii place de mine avand in vedere case uita la poze cu mine.Eram atata de fericit aseaara incat nu am observat cutia de pe masa. Dar am zis ca mai bine o deschid dupa ce o sa plec la scoala cu sau fara voia tatei.

Nathalie:Unde pleci Adrien?

Adrien:A.. pai nu tiam spus ca de azi nu mai fac scoala acasa ma duc la scoala ca toti copii.Pana si Chloe merge la scoala,nu o sa patesc nimic o sa fiu in siguranta acolo in plus aseara am intalnit o fata si cred ca o sa fim prieteni.

Nathalie:Dar tatal tau?

Adrien:Nu imi pasa ce zice el eu plec cu sau fara voia lui.

Ajung la scoala si vad ca Marinette era deja acolo cand intru vad ca se inroseste toata.Vad ca vine Chloe care imi spune ca mi-a pastrat un loc langa ea dar vad in locul meu o alta fata si ii spun ca nu vreau sa plece prietena ei nu vreau sa se deranjeze.vad ca vine profesoara si iau loc langa un baiat .Incepe sa vorbeasca o ora intreaga.cand suna clopotelul profesoara iese din sala de clasa.

?:Vad ca esti prieten cu Chloe si Marinette

Adrien:Da pe Chloe o stiu de cand eram mici.

?:Dar pe Marinette?

Adrien:Am cunoscut-o chiar ieri,e foarte draguta .

?Cred ca te place...

Adrien:De ce spi asta tia zis ceva?

?:Nu dar am vazut cum te priveste..

Adien:Cred ca ti sa parut.

?Eu nu ma insel niciodata.

Adrien:Ok.

?:Vrei sa iti spun ceva?

?:Pe mine ma cheama Nino.Si azi ai castigat un nou prieten.

Adrien:Mersi chiar esti foarte dreagut in curand o sa fim cei mai buni prieteni.

Intre timp la banca fetelor

Marinette pov:

Alya:Cred ca vorbesc despre tine.

Eu:De unde sti?

Alya:Nu vezi ca se uita la tine?

Eu:E asa de dragut.

Suna clopotelul intra profesoara si incepem lectia.In timpul orei Kim este scos afara si trimis directorului pentru ca el scria o scrisoare de dragoste lui Milen

Dupa ore

E timpul sa plecam acasa,in timp ce coboram scarile ma impiedic in timp ce citeam o revista cu Adrien.Ma gandesc ca o sa cad si o sa ma lovesc dar cand sa cad ma prine Adrien.

Eu:Multumesc!ca mai prins ...dinou.

Adrien:De cate ori o sa cazi eu o sa fiu acolo sa te ridic.

In acea clipa ma inrosisem toata.

Adrien:Esti bine te-ai lovit ?

Eu:Nu sunt bine.

Iubirea MiraculosilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum