JACK 'S POV:
Ik wordt wakker omdat er licht in de grot schijnt. Ik zie dat Anna nog aan het slapen is. Ze slaapt echt schattig . Ik loop stil na haar toe en bespring haar (niet verkeerd denken😂) .Ze schiet wakker en als ze mij ziet roept ze chagrijnig .
'Jay godverdomme ik lag net zo goed te slapen! Waarom maak je me wakker ?!?!'
"An dommerik we gaan naar je beste vriendin"
'Oh jaaaa ! Kom gaan we vertrekken!'roept ze ineens super blij.
"Gaan we niet eerst goed ontbijten want we moeten lang lopen , ze woont in de bergen toch?"
'Ja best , want ze woont echt ver van hier ze woont in het noordelijke deel van het land'
We ontbijten en zoeken naar een meer.
We drinken van het meer en wassen ons er daarna in. Ik weet het klinkt vies maar ja we zijn nu eenmaal weerwolven en daarbij zijn we dan ook nog eens rogue's.
De armste mensen van het land . We hebben eigenlijk gewoon geen geld.
'Kom zijn we nu weg dan .'
"Ja is goed "
We veranderen in onze wolven vorm en rennen weg .
Een halve dag later...
Ik ga stil staan en verander in mijn mensen vorm en ik doe kleding aan.
"Kom genoeg gerent"
Anna doet hetzelfde en doet ook haar kleding aan.
'Is Jay Jay al moe?'zegt ze met een babystem.
"Jij dan niet?"
'Nee normaal ben ik er nu al 😂😂'
"Fuck off "mompel ik.
'Sorry wat zei je'
"Dat we dan maar gaan door rennen."
We kleden ons uit binden onze kleding aan onze enkels en veranderen in onze wolvenvorm.
En we rennen verder.We hebben goed doorgerend en moeten nog een heel klein stukje rennen.
Hoe dichter ik kom hoe meer ik de geur ruik van aardbei en vanille.
Jordan word er in mijn hoofd precies gek van. Ik mindlink Anna om te zien of zei het ook ruikt.Mindlink
J: An ruik jij dat ook?
A: Wat moet ik ruiken?
J: De geur van aardbei en vanille.
A: Nee ik ruik niks,alleen mijn beste vriendin oh ja we zijn er trouwens.
Mindlink afgeslotenIk zie een meisje staan in de verte hoe dichter bij we komen hoe harder ik de geur ruik.
We zijn bij het meisje aan gekomen ze kijkt recht in mijn ogen.
'Mate' roept mijn wolf Jordan blij.
Het meisje moet het ook weten want ze rent kei hard weg.
Ik hoor Anne nog roepen 'Bells wacht kom terug !'
'Ga achter onze mate aan!'roept Jordan in mijn hoofd.Ik ren achter het meisje aan door haar geur te volgen. Ik zie haar in de verte lopen en begin zelf nog harder te rennen. Tot dat ik bij haar aankom en mijn armen om haar middel sla . Om haar te stoppen.
WORD VERVOLGT
JE LEEST
That jerk is my mate ?!?!(voltooid )
WerewolfStukje uit het boek : Anna's POV ----------------- 'Anna Anna Anna !!!!!!'schreeuwt Blake. 'Waar zit je !!!!'schreeuwt hij maar door. Hij mag niet weten dat ik hier zit . Ik wil hem niet als mate . Ik wil de mo...... ________________________________...