hoofdstuk 31

3.8K 183 6
                                    

JESSE'S POV :
Mijn moeder , tante en oma worden op eens lijk bleek.
Ik zie dat Anna het ook gezien heeft want ze kijkt vragend mijn kant op.
Mijn moeder kucht even en praat dan voort.
'"Jongen en lieve Anna , verschiet jullie niet dood ,maar jij bent niet de enig overlevende van jou roedel , ken je jou zusje nog ?"'
"J-ja "
Mijn moeder wijst naar Loana mijn -ja we noemen het stiefzuster maar eigenlijk is ze geen familie.
"'Dat is je zusje."

Loana en Anna kijken elkaar verbaasd aan.
"HOE KOMT MIJN ZUSJE, HIER!?!?"
Iedereen kijkt Anna geschrokken aan door haar plotselinge woedeaanval.
Maar dat is compleet te begrijpen en zelf word ik er ook kwaad van want ze hebben mij nooit iets verteld.
'Mam beantwoord haar vraag , en waarom weet ik hier ook niks van!?"
"Loana had haar tijdens de oorlog tussen onze roedels in de kast op haar kamer verstopt, Jesse je vader werd woedend en wou haar vermoorden maar ik kon hem op tijd stoppen door te zeggen dat ik alles voor dat meisje zou doen en dat hij haar nooit hoefde te zien , want dat ik alles voor haar zou doen'"
''"Maar Rebecca (moeder van Jesse ) Hoe komt dat ik nooit verhuist ben en altijd in dezelfde kamer heb gehad??''"
"'Omdat dit het packhuis van de whitemoon pack is'"
"HOW ?! DUS DAN ZITTEN JULLIE NOG OOK EENS IN MIJN PACK HUIS!?"
'"Ja want greg (vader van Jesse ) vond ons eigen packhuis te klein en was te lui om een nieuwe te bouwen dus had hij die van jullie gepakt .'"
Ik luister dit gesprek met open mond mee dit had ik echt niet verwacht!
'Mam Hoe kon jij dit ooit toelaten!?'
...

That jerk is my mate ?!?!(voltooid )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu