hoofdstuk 32

4K 173 2
                                    

JESSE'S POV:
"J-ja s-sorry jongen"zegt ze als er een traan over haar wang rolt.
Ik ben gewoon woedend!
Dit kunnen ze toch niet maken !?
'WAAR ZIJN DE SPULLEN DAN VAN HAAR OUDERS!?!?'
"O-oppp d-de z-zolder. "
Daarom mocht ik dus nooit naar de zolder.
Ik kijk naar Anna die daar versteent zit met haar mond open.
Ik sta recht pak haar in bruidstijl van haar stoel en ren zowat naar de zolder.

Als ik bij de zolder ben aangekomen ga ik op de grond zitten met Anna op mijn schoot.
Ik leg mn hoofd in haar nek en snuif haar geur op.

Zo blijven we nog zeker 10 minuten zitten zonder een woord te zeggen.

Ik besluit om de stilte te verbreken maar ik weet niet wat ik moet zeggen.
Eerst en vooral zal ik mij maar excuseren dat dit allemaal bij haar moet gebeuren...
'Anna?' Murmel ik in haar nek.
"J-ja" stottert ze met een krakende stem.
'Het spijt me , ik wil niet dat dit allemaal jou overkomt.
Eerst verlies je je ouders Door mijn familie,
Door mijn familie werd je Rogue,
Dan is je zusje blijkbaar altijd hier ver weg van jou gehouden Door mijn familie,
Daarna woont mijn familie in jou pack huis,
Dan leggen ze nog al jou familie hun spullen op de zolder,
En mijn familie kwetste je meerdere keren,
Daarvoor spijt het me echt super veel,
Dus ik snap dat je me nu wilt afwijzen...
Maar onthoud altijd dat ik super veel van je hou en altijd zal houden...
En ik weet dat dat raar is om dat ik je nog maar een paar dagen ken maar ik hou van alles aan je,
Wanneer dat je boos bent en dat schattige gezichtje trekt ,
Of wanneer dat je echt heel kinderachtig doet,
Of als je blij bent die schatige kuiltjes in je wangen,
Ik hou van je en zal je altijd missen als je me afwijst en weg bent...' een stille traan rolt van mijn wang en beland op haar shirt want ik lig nog steeds in haar nek.
Ze doet mijn hoofd uit haar nek ze draait zich om op mijn schoot en pakt m'n hoofd tussen haar kleine handjes.
"Jesse je zegt het juist dat doet jou familie allemaal maar niet jij en de afgelopen dagen probeerde ik mijn gevoelens voor jou weg te stoppen maar het enige wat gebeurde is dat mijn gevoelens voor jou sterker werden...
Dus ik hou ook super veel van jou..."
Nu pak ik haar hoofdje in m'n handen vast en kus haar mooie zachte lippen.
.... (=word vervolgt )

That jerk is my mate ?!?!(voltooid )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu