JESSE'S POV:
Als ik wakker word voel ik iets in m'n armen liggen.
Ik doe m'n ogen open en zie dat het Anna is.
Yeees dat is ook waar ik heb haar eindelijk naast mij in mijn bed gekregen .
Ik sla m'n armen nog steviger om haar heen waardoor ze nog dichter tegen mij ligt.
Ik hoor iemand kloppen op de deur maar antwoord niet Anna is veel belangrijker.Mijn beta Ed komt gewoon zonder op een antwoord te wachten binnen.
Als hij mij en Anna ziet begint hij te grijnzen .
"Heb je haar eindelijk in bed gekregen?''
'Stop met grijnzen of ik sla die grijns van je gezicht af!' Sis ik fluisterend.
Ik duw hem de deur uit doe m'n kleren aan en laat een bride voor Anna achter.
Ik schrijf :
Hey prinses xx
Als je ziet dat ik weg ben.
Ga dan maar naar beneden en vraag aan de kok eten .
Ik zie je wel beneden aan tafel.
Liefs je knappe , mooiste , liefste,sterkste, stoerste,... Mate ever XXXDit briefje leg ik naast haar op mijn plek in bed en stap dan naar mijn beta naar buiten.
'Wat is er je ziet toch ook dat ik met iets veel belangrijker bezig ben?!?!'
"En hebben jullie het al gedaan?"
'Nee en zwijg over haar ze wilt rustig aan doen wat is er?!'
"Er zijn twee rogue's aan de grenzen. De grenswachters hebben ze in de sterk bewaakte cellen gezet."
'Waarom sterk bewaakte , ze moeten toch gewoon in de normale?'
"Ze kende de toekomstige Luna haar naam en wouden wraak op je nemen omdat jij de toekomstige Luna hebt...''
"ZE WAT?! BRENG ZE NU METEEN NAAR DE VERHOORKAMER !APART!!!!" Roep ik woedend.
'Moet ik de Luna extra laten bewaken ?"
'Ja en jij blijft bij haar in haar , ik vertrouw jou dat jij haar niks aandoet en haar alleen helpt, want ik wil ook dat jij weet als je een vinger naar haar uit steekt je plechtig door mij word vermoord?!'
"Ja alpha , ik heb genoeg aan mijn eigen mate!"
'Zeg nog niet tegen Anna dat er rogue's zijn die haar naam kennen!'
"Oke alpha!"Ik ren woedend naar de verhoorkamer waar nu een van de 2 rogue's zit.
Ze gaan er aan !!
...
JE LEEST
That jerk is my mate ?!?!(voltooid )
WerewolfStukje uit het boek : Anna's POV ----------------- 'Anna Anna Anna !!!!!!'schreeuwt Blake. 'Waar zit je !!!!'schreeuwt hij maar door. Hij mag niet weten dat ik hier zit . Ik wil hem niet als mate . Ik wil de mo...... ________________________________...