Hoofdstuk 17

5K 199 14
                                    

JESSE'S POV :
Ik hoor mijn maag grollen dus ga iets eten.
Terwijl ik naar de keuken stap rent er iemand tegen mij aan.
'Mate' roept mijn wolf Louis.
Ik zie dat het meisje haar bewust zijn verliest.
Ik draai haar om op haar rug om te zien wie het is.
Nee nee nee niet haar.
Mijn mate is mijn mate is ..
Mijn mate is Anna de Roger van in mijn kerkers.
Nee nee nee wat moet ik nu doen.
Ik ga raad vragen aan mijn moeder ,ja dat ga ik doen .
Ik ga met mijn mate naar de logeerkamer en leg haar daar op het bed,ik roep twee wachters om voor haar deur te staan zodat niet zou ontsnappen. Ze blijft mijn mate en heeft bescherming nodig.
Ik verander in mijn wolf Luke en ren naar m'n moeders huis .
Over een paar minuten ben ik al aan haar huis.ze woont niet meer in het pack huis sinds pa zo deed maar pa is nu ergens anders ergens waar het beter voor hem is maar mama vond het zo leuk in dat huisje dat ze daar ook bleef .
Ik ben nu aangekomen bij mijn moeder.
Dus ik transformeer weer achter de bosjes naar mijn mensen vorm en doe de kleding aan die ik daarjuist aan mijn poot bond.
Ik doe er maar 5 min over om bij mijn moeder te geraken omdat mijn wolf Luke heel snel Rens omdat ik vaak train en een alpha ben .

Ik loop naar de deur en druk op de deurbel.
Mijn Moeder doet meteen open.
"Wat is er jongen is er iets gebeurt ?? Kom we gaan aan de tafel Zitten ."
'Het is mijn mate' mompel ik.
We stappen naar de keukentafel en gaan daar aan zitten.
"Wat is er met je mate ??"
'Ze is een rogeu.'
"En dan, zoon er is iets wat ik en je vader niet aan je hebben verteld,weet je nog hoe ik je vader ontmoeten??"
'Ja jij was een omega en je moest iets vragen aan de alpha papa dus.'
"Jongen dat verhaal is niet waar , ik was een rogeu en we gingen vechten tegen je vaders roedel,jou roedel nu dus, maar toen je vader me tegen kwam werd hij eerst heel kwaad en sloot me op in een zilvere kerker. Want hij dacht dat je mate je zwakker maakte maar na een tijdje kon hij niet zonder me dus heeft hij me geaccepteerd ."
'Maar hoe werd jij rogeu ?'
"Ik was geboren als rogeu en ik kon er niets aandoen,maar terug naar jou mate , hoe werd zei rogeu?"
'Pa had haar roedel uitgemoord maar zij bleef nog over.'
Mijn moeder word helemaal bleek en mompelt iets onverstaanbaars.
"Jongen bescherm dat meisje met je leven en accepteer haar als mate jou vader is al jaren opzoek naar haar om haar te vermoorden wat nu wel moeilijker kan maar hij is in alle staten !"
'Oke moeder maar wat als ze mij niet wilt??'
"jongen vind je haar leuk ??"
'Ja !'
"Hou je al van haar ??"
'Ja al vanaf de eerste seconde toen ik haar zag!'
"Dan zal ze ook zeker van jou houden behandel haar als een prinses en laat haar nooit vallen oke?"
'Ja moeder!'
"Maakt het nu wel rap uit met Gwen want die hoer wil ik al lang uit de familie hebben!!"
Ik grinnik door mama haar opmerking
"Alle ga nu maar naar je pack terug !"
'Dag mam !'
En met die woorden ren ik terug weg.
Oke als eerste maak ik het uit met Gwen dan ga ik trainen en mindlink m'n wachters dat ze mij moeten mindlinken als mijn mate wakker is.

That jerk is my mate ?!?!(voltooid )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu