ANNA'S POV:
Ik verbreek de zoen en bedenk me dan dat ik eigenlijk nog zo veel tegen hem heb te zeggen.
'Dit betekent nog niet dat het goed is ik moet nog altijd praten met jou!!'
"Zeg maar."
'Hoe komt je moeder en de redt in de strengste gevangenissen???'
"Ze horen daar!!"
'Ze horen daar niet !! Waarom zouden ze daar horen???'
"Mijn nonkel noemde jou maar een meisje!!"
Dit kwam wel even als een klap aan.
Word ik niet geaccepteerd door zijn familie?
'Maar waarom zit je moeder en die andere vrouw dan ook ??'
"Ze deden niets toen mijn nonkel dat zei!!!"
'Heb je hun de tijd gegeven om daar iets op te zeggen??'
"N-nee , maar maar ..."
'Niks te 'maar'een laat ze nu meteen vrij!!'
Ik zie zijn ogen wazig worden als teken dat hij aan het mindlinken is.
''Ik heb een van de wachters gemindlinkt dat ze alleen mijn moeder en m'n tante moeten vrijlaten maar die idioot van een nonkel blijft daar zitten!!!"
'Oké daar kan ik mee leven , weet je nog die ene morgend dat jij mijn BESTE vriend ondervraagde?'
"J-ja" zegt hij aarzelend.
'Hoe werd ik aangekleed wakker als ik mij nooit had aangekleed?'
"Ik had je misschien aangekleed..." Zegt hij grijnzend.
'Ik had niks aan onder mijn pyama!! Dus jij hebt mij NAAKT GEZIEN!!!!'
"Beter dan dat mijn beta jou naakt ziet!!! En later als ik mijn pups in jou stop ." Zegt hij dat laatste schor fluisterend in m'n oor.
Ik moet giechelen.
'Oké oké daar heb je wel een beetje gelijk!! Maar de volgende keer als er iets is roep je mij erbij en ga je niet staan roepen op m'n beste vrienden!!'
"Oké dat kan ik je beloven !!"
'Maar eigenlijk hoe kom ik hier eigenlijk , ik ben geen diepe slaper dus ik zou wakker moeten geworden zijn???'
Hij kijkt meteen naar de grond
"Z-ze hebben je slaapmiddel gegeven..."
'ZE WAT?!'
"Ik weet het , maar ze hebben het mij nooit gevraagd ze hebben dat zonder mijn toestemming gedaan!"
'M-maar dan weten mijn vrienden niet dat ik hier ben !! Ze kunnen denken dat ik in gevaar ben!!!'
"Dan gaan we er toch naar toe!!"
'I-ik weet de weg niet...'
"Dat los ik op blijf jij even hier??"
'Ja is goed!'
"Als er iets is roep me meteen prinses!"
Ik knik .
Hij geeft me nog een korte kus en verlaat dan de kamer.
...
JE LEEST
That jerk is my mate ?!?!(voltooid )
WerewolfStukje uit het boek : Anna's POV ----------------- 'Anna Anna Anna !!!!!!'schreeuwt Blake. 'Waar zit je !!!!'schreeuwt hij maar door. Hij mag niet weten dat ik hier zit . Ik wil hem niet als mate . Ik wil de mo...... ________________________________...