1.

1.4K 49 1
                                    


Hétfő reggel egész kipihenten ébredtem. Rápillantottam az órára, ami 9:13-at mutatott. Nyugodtan tempóban felöltöztem, majd reggeliztem, felkaptam a cipőm és egy bő 10 perc séta után be is értem a suliba.

10:02

A termünk felé vettem az irányt, majd belépve a terembe ügyet sem vetettem a tanárra és a helyemre indultam, amit egy számomra ismeretlen srác foglalt el. Nem igazán foglalkoztatott a dolgot. Persze zavart, de csak annyit tettem, hogy a mellette lévő székről ledobtam a földre a táskáját, majd helyet foglaltam és folytattam a zenehallgatást. A fejemet lehajtva a padra pihentem, bár egyáltalán nem voltam fáradt. Otthon bőven volt időm kipihenni magam. Mikor végre kicsengettek, egyből elhagyva a termet az udvaron lévő cigiző sarokhoz indultam. A jól ismert arcok vártak rám.

- Hát téged is látni erre? - kérdezte Ash két csók között, egy kaján vigyorral az arcán.

- Már így is túl sok a hiányzásom. Egy-két órára kénytelen vagyok bejönni és aludni - gyújtottam meg a cigit, amit még út közben halásztam ki a táskám rejtekéből.

- Ja, már engem is folyton csesztetnek, hogy: "Meg foglak buktatni Michael!" meg a kedvencem, hogy: "Van neked eszed csak használnod kéne" – mutogatott vadul Mickey, kezében a félig elszívott cigijével.

- Nincs kedved utolsó órában eljönni velünk a gyárba Clifford? - néztem rá cinkosan, miközben pontosan tudtam a válaszát. Ashsel és Michaellel rendszeresen eljártunk suli időben a közeli ital gyárba, elcsenni egy-két üveg nedűt.

- Nekem is jut a mókából? – kérdezte valaki a hátam mögül, mire kissé összerándultam.

- Hemmings! - pacsizott le vele Ash nevetve.

- Öhm... bocs, de nincs szükségünk egy zöldfülűre - válaszoltam flegmán az előbb feltett kérdésre.

- Úgy gondolod, hogy nem vagyok képes ellopni pár üveg piát? - lépett közelebb hozzám és mély kék szemeivel kihívóan fürkészte arcomat.

- Én azt mondom, hogy nem vagyok hajlandó sittre kerülni egy amatőr bénázása miatt. – feleltem, próbálva nyugodt hangot megütni. Nem akartam, hogy tudja, zavarba hoz a közelsége, mert bár nem ismertem és nem is kedveltem, azt azért el kell ismernem, hogy elég jól néz ki. Hasonlítanak Ashtonnal. Annyi a különbség, hogy ennek a Hemmings gyereknek szőke fürtjei vannak és valamelyest keskenyebb arca, ezen kívül magasabb is barátomnál, pedig ő sem egy alacsony termet.

- Mondja ezt az, aki kifordítva vette fel a felsőjét - mutatott a pólómra, ami valóban ki volt fordulva. A fene a magabiztosságába. Ha még egyszer elkezd nekem itt mutogatni, esküszöm, hogy eltöröm az ujját.

- Ó, én nem kötnék bele Alibe - szólalt meg Michael - képes felgyújtani téged álmodban - nézett rám remélve, hogy nem tépem le a karjait, de most nem állt szándékomban, ugyanis igaza volt. Amikor kicsi voltam az oviban eltörtem egy gyerek kezét, mert kinyújtotta rám a nyelvét.

- Tehát Alinek hívnak. Én Luke vagyok. Nagyon örvendek! - nyújtotta felém a kezét.

- Nem rémlik, hogy kérdeztem volna - fordultam meg, majd egy csókot nyomtam Ash szájára és bementem az iskolának nevezett valamibe. Nem sokkal később Luke is megjelent az órán. Természetesen mellém ült le, nem mintha nem lenne elég szabad hely a teremben.

- Szóval... - fordult felém, azzal az idegesítő vigyorával.

- Mi van? – kérdeztem felé se tekintve.

- Te meg Ashton jártok?

- Semmi közöd hozzá, hogy kivel járok meg kivel nem! – próbáltam minél ridegebben viselkedni vele. Nem igazán szeretek új emberekkel megismerkedni. Megvonta a vállát és tovább aludt a padon, ahogy én is. Mire vége lett az ötödik órának szétuntam magam. Ash már az iskola kapujában várt rám. Egy gyors szájra puszi után beültünk a kocsijába, ahol Mickey kockult a hátsó ülésen és Luke. Várjunk, mi?

- Ez meg mit keres itt? - kérdeztem hüvelykujjammal Lukera mutogatva.

- Gondoltam nem árt az erősítés - válaszolta Ash rám sem nézve. Nem mert rám pillantani, mert tudja, hogyha valami nem úgy van, ahogy azt én akarom, akkor a szememmel is ölni tudok. Ezután óvatosan rám mosolygott és egy puszit nyomott az arcomra. Én csak durcásan keresztbe fontam a kezem és hátra dőltem az ülésemben. Az út csendesen telt. Mikor megérkeztünk, az alkohol gyár mögötti sikátorba mentünk, ahol egy kuka mögé kuporodva vártuk a szállító furgont. Pár perc múlva meg is érkezett, majd miután a sofőr bement az épületbe, Mickey a kocsiban várt minket indulásra készen, mi meg Ashsel a vezetőfülke felé vettük az irányt, amíg Luke őrködött. Ash kicsórta a kocsi hátulját nyitó kulcsot, én meg gondosan eldugtam a slusszkulcsot, hogy ezzel is időt nyerjünk.

- Ne vacakolj, nyisd már ki! - szóltam rá Ashre, aki a lakat kinyitásával bajlódott.

- Hé! Ti ott! Mit műveltek? - kiáltotta egy fickó, mire mi rohanni kezdtünk a kocsi felé. Hirtelen megtorpantunk, mivel a kocsi nem várt minket a helyén. Ash hirtelen megragadta a csuklóm és egy zsúfolt utcára húzott, ahol a fickó már nem tudott minket követni.

- Bassza meg! Hol a faszomba van Michael? - káromkodta el magát a mellettem álló fiú, miközben már kereste is ki a számát, belőlem meg kitört a röhögés, mikor megláttam Lukeot négy piás üveggel a kezében és önelégült vigyorral a fején felénk jönni, néhány méterrel távolabb tőle pedig Mike fürkésző tekintetét.

- Na, ki szerezte meg a piát miközben ti menekültetek? - lengette meg előttünk az üvegeket Luke diadalittasan.

- Nem kellett volna menekülnünk, hogyha rendesen őrködtél volna. - nevettem még mindig. - És te Michael? Merre jártál?

- Bocs skacok, hogy eltűntem, de megjelent egy rendőrautó és tájékoztattak róla, hogy a tilosban nem igazán lehet álldogálni, így aztán kénytelen voltam elállni, de úgy látom sikeres volt a küldetés - mutatott a piás üvegekre, amelyek Hemmings kezében pihentek.

- Mehetett volna jobban is. - mérgelődött még mindig Ashton, mire megcsókoltam - Ezt miért kapom? - nézett meglepetten a szemembe.

- Azért, hogy végre befogd. - nyomtam még egy puszit a szájára, majd elindultunk Mickeyékhoz. Egy hónapig szabad a házuk és ezt ki is használtuk. Órákig beszélgettünk, hülyéskedtünk, majd Clifford felvetette az ötletet, hogy menjünk el valahova bulizni. Ezt mindenki jó ötletnek tartotta. Miután Ash haza vitt és átöltöztem, indultunk is. A belváros egyik legforgalmasabb klubja mellett döntöttünk, ahova amúgy elég sokat jártunk. Amikor végre sikerült befurakodnunk az emberek között, gyorsan lecsaptunk egy üres asztalra. Bemelegítésképp mindannyian lehúztunk egy-egy felest, majd még egyet és még egyet. Innentől indult be csak igazán a buli...


Good Girl or Not (L.H. fanfiction) \\BEFEJEZETT\\Where stories live. Discover now