*Fél év múlva*
- Ali, induljunk már! - toporzékolt Jess az ajtóban. - Már rég elkezdődött a buli.
- Jól van na! - kaptam fel a dzsekimet. - Tudom, hogy csak az állítólagos pasid miatt akarsz ennyire sietni. Már igazán bemutathatnád nekem. - piszkáltam. - Indulhatunk. - indultunk el egy házibuliba. Az utóbbi pár hónapban elég kicsapongó életet éltem. Ittam, drogoztam, buliztam, sorban szedtem fel a srácokat, egy szóval jól éreztem magam. A mai estét se képzeltem el másképp. Amint beléptünk a nagy házba, egyből megéreztem a fű szagát, ami így elég kellemetlen volt, de miután mi is kaptunk belőle, már kifejezetten tetszett. A bemelegítés meg volt. Most jöhet a pia. A konyhába lépve véletlenszerűen megragadtam egy üveg piát és azzal indultam a táncparkett felé. Ittam, táncoltam, ittam és megint táncoltam. Amikor már elég kába lettem, úgy döntöttem bevetem magam. Meg kerestem Jesst és már nézegettük is a potenciális szextársakat.
- Hozzá mit szólsz? - mutatott egy magas, vézna, kócos hajú srácra.
- Van barátnője.
- És az téged mióta zavar? - nézett rám furán. Igaza volt. Megrántottam a vállam és már indultam is. Úgy tettem, mintha véletlenül neki mennék és már kezdődött is a játék.
- Jajj, ne haragudj! - mondtam nyájasan.
- Semmi baj. Jól vagy?
- Persze. Ali vagyok. - mutatkoztam be.
- Én meg Josh. Nagyon örvendek.
- Úgy szint. Látom unatkozol. Nincs kedved táncolni? - tettem fel a kérdést, amire vonakodva ugyan, de igent mondott. Behúztam a tömeg közepébe és ott kezdtünk el "táncolni". Mikor egy lassabb zene indult el, kezeimet nyaka köré tettem és úgy húztam magamhoz. Csórikám eléggé zavarban volt. Miközben táncoltunk a pultnál egy ismerős arcot pillantottam meg, ahogy pont egy fénygömb arcára vetült. Azonnal elengedtem addigi partnerem és szinte fellökve kerültem ki. Pult felé indultam, de mire oda értem eltűnt. Lehet, hogy csak a fű miatt láttam? Nem tudom.
- Alison! - futott felém barátnőm. - Az előbb egy elég helyes srác keresett téged. Az emeletre ment. - mondta, mire még egyszer meghúztam a piás üveget és felbaktattam a lépcsőn néhány fetrengő embert kikerülve, ami számomra is nehézkes volt a bennem lévő alkohol miatt. Mire végre feljutottam, egy folyosóra értem, ahol csak egy-két pár falta egymást. A szívem majd kiugrott a helyéről a gondolattól, hogy tényleg itt van. Olyan érzésem volt mintha valaki nézne, mire hátra fordultam.
Gondolkodás nélkül ugrottam a nyakába és szenvedélyesen megcsókoltam. Mikor levegő hiány miatt szétváltak ajkaink, még akkor is erősen szorítottam magamhoz testét.
- Mondtam, hogy vissza fogok jönni. - duruzsolta fülembe, amitől kirázott a hideg - Mit ittál? Likőrt? - nyalta meg a száját.
- Lehet. - nevettem el magam. - Van mit bepótolnunk. - húztam huncut vigyorra a számat és újra megcsókoltam.
- Nincs kedved sétálni? - kérdezte Ash szemeimbe nézve.
- Hmm.. Nincs - nevettem még mindig. Valószínűleg a fű hatása. - Nekem jobb ötletem van. - suttogtam a fülébe, amin elnevette magát.
- Részeg vagy.
- Te meg józan. És? - néztem rá ártatlan tekintettel.
- Nem szeretnék olyat tenni, amit józanon nem biztos, hogy szívlelnél. - húzta el a száját, amitől elég viccesen nézett ki és elkuncogtam magam. - Gyere! - fogta meg a kezem és elkezdett lefele húzni a földszintre, majd ki az udvarra, ahol leültünk az egyik fa tövébe.
ESTÁS LEYENDO
Good Girl or Not (L.H. fanfiction) \\BEFEJEZETT\\
Fanfic- Igen - mondta határozottan - Ezt érzed akkor is amikor szerelmes vagy, hiszen hihetetlenül boldog vagy, hogy ismered és jóban vagytok, de el is vagy keseredve, mert tisztában vagy vele, hogy ő nem viszonozza az érzelmeid. - ekkor ismertem meg Luke...