Κεφάλαιο 9

4.6K 298 3
                                    

"Με τρόμαξες" λέω οταν γυρνάω πισω να δω ποιος με ακούμπησε.
"Συγνώμη"μου λεει.
"Δεν πειράζει... Τι θελεις;" τον ρωτάω.
"Θελω να σου πω οτι ηταν μεγάλη βλακεια που έβαλα τους βλάκες το πρωί να σου μιλήσουν.. Απλα φοβόμουν να ερθω μόνος μου και να σου πω οτι μ αρεσεις" μου λεει
"Γιάννη.... Μου αρέσεις εδω και τρία χρονια και το ξερεις... Και εσύ τι εκανες; Αδιαφορούσες... Πως θες τωρα να πιστέψω οτι θες να εισαι μαζι μου αφου εσύ κάθε μηνα εχεις και άλλη" του λεω.
"Έχεις δίκιο αλλα τώρα δεν είναι ετσι... Ξερω οτι δεν μπορείς να με εμπιστευτείς..... Αλλα σ αγαπάω.. Και το εννοώ" μου λεει.
Και εγώ σ αγαπάω.
"Τότε κανε κάτι για να το αποδείξεις.... Απόδειξέ μου με πράξεις ότι μ αγαπας και ότι δεν θα ειμαι η γκόμενα του μηνα και μετά θα με αφήσεις" του λέω  και φεύγω.
Περίμενα απο τοτε που τον γνώρισα αυτή τη στιγμή αλλα....
Αλλα ειμαι και επιφυλακτική.
Δεν θέλω να πληγωθω επειδη ο Γιάννης δεν ξέρει τι θέλει
Ας μου αποδείξει ότι μ αγαπάει.
Που ελπίζω να μ αγαπάει και να μην το κανει μονο για να περάσει την ώρα του ολο αυτό.
Γιατί το έχουν αυτό τα αγόρια.
Οταν γύρισα στο σπίτι εκει ηταν μόνο η Χρυσάνθη με τον Γιώργο.
Η Χρυσάνθη κόντευε τεσσάρων μηνών έγκυος.
Αύριο θα πάνε να κάνουν υπερηχογράφημα για να δουν τι φύλο ειναι το παιδί.
"Γεια σας" λεω οταν μπαίνω στο σπίτι.
"Καλώς την" μου λέει ο αδερφός μου.
"Τι κάνετε;" ρωτάω και παω να αφήσω την τσάντα μου στο δωμάτιο.
"Καλα είμαστε εσύ;" με ρωτάει η Χρυσάνθη.
"Καλα και εγώ" λεω και παω στην κουζίνα να φάω
"Έχεις κατι;" με ρωτάει ο αδερφός μου
"Οχι... Κουρασμένη είμαι" λέω και καθομαι να φάω.
"Θες να μου μιλήσεις;" με ρωτάει η Χρυσάνθη που έρχετε στην κουζίνα.
Εγω την κοιτάω.
"Γυναίκες είμαστε... Καταλαβαίνω οτι κατι έχεις"μου λεει.
"Χρυσάνθη... Είμαι ερωτευμένη... Και αυτός που αγαπώ μου ειπε σήμερα ότι μ αγαπάει αλλα... " της λεω αλλα σταματάω.
"Τι αλλα...;" με ρωτάει.
"Έχω αμφιβολίες.... Εκείνος καθε μηνα εχει και αλλη γκόμενα... Δεν θέλω να είμαι και εγώ μια απο αυτές... Εγω θέλω να μου πει οτι μ αγαπάει και να το εννοεί. .οχι να το εννοεί μονο για ενα μηνα και μετά δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις " της εξηγώ..
"Τι του είπες;" με ρωτάει.
"Του ειπα οτι αν όντως μ αγαπάει να κάνει κάτι για να το αποδείξει" της λεω.
"Θα το κάνει... Τα αγόρια οταν ερωτεύονται κανουν τρέλα πράγματα. Και αν αυτός ειναι ερωτευμένος θα κάνει τα πάντα για να σε κερδίσει... Θα κάνει τα πάντα για να μπει μες στην καρδιά σου" μου λεει η Χρυσάνθη.
"Μα ειναι είδη στην καρδιά μου.. Απλα δεν ξέρω αν αυτος θέλει να μπω στην καρδιά του" της λέω.
"Θα το μάθεις σύντομα" μου λεει. "Προς το παρόν εγω θα πάω με τον Γιώργο τον υπέρηχο... Θες να έρθεις;" με ρωτάει.
"Αύριο δεν ηταν;" την ρωτάω.
"Ναι αλλα το αλλάξαμε... Θα έρθεις;" με ρωτάει.
"Ναι" της λεω και παω να βάλω παπούτσια.
Πήγαμε στην γυναικολόγο της Χρυσάνθης.
Οταν έκανε τον υπέρηχο περιμέναμε με αγωνια να μάθουμε τι φύλο είναι το παιδί.
"Αγόρι" λεει η γιατρός.
Ο Γιώργος αγκάλιασε την Χρυσάνθη.
"Συγχαρητήρια" τους λεω και τους αγκαλιάζω.
Θα έχουμε ενα μικρό αγοράκι στην οικογένεια.
Ειμαι πολύ χαρούμενη.
Ο  Γιώργος με την Χρυσάνθη μου είπαν οτι μετά την γέννηση του μικρού θα παντρευτούν.
Είμαι πολύ χαρούμενη για εκείνους.
Η Χρυσάνθη ειναι πολυ καλο κορίτσι και ταιριάζει πολυ με τον Γιώργο.
Την εχω σαν αδερφή μου.
Με βοηθάει και μου στέκεται σε ολα.
Περιμένω πως και πως την ημέρα που θα γεννήσει η Χρυσάνθη.
Να δούμε το μωρό.
Είμαι πολύ χαρούμενη.
Παρα πολυ χαρούμενη.

--------------------------------------------------

Χέϋ.

Να και το επόμενο κεφάλαιο.
Ο Γιάννης αποκαλύπτει στην Ελισάβετ ότι την αγαπάει.

Αν Μ' ΑγαπάςМесто, где живут истории. Откройте их для себя