Răutate pură (18+)

207 9 4
                                    

Warning, Capitol pervers :))

Merg cu  Lucifer prin pădure şi din cauza frigului mi.a dat cămaşa de pe el , iar eu pot să îi admir cu uşurință pieptul lui bine lucrat. Adică.. are un six pack mai mare ca al lui Tibi. Cum să nu îți placă asta?!

 Cum să nu îți placă asta?!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ți.e cald? Mă întreabă el, mda..cât mă uitam la el nu mi.am dat seama că m.am transformat în aqua-park.

-Eu..nu..adică..Ăăa..

-O, te uitai la Six-Pack-ul meu bine lucrat? Mă întreabă el, iar asta mă face să mă simt jenată..

-ăăă...

-O, te.am făcut să te simți jenată.. îmi pare rău! Îmi spune el şi mă trage într.o îmbrățişare lungă, în acel timp abdomenul lui se lipeşte de al meu...Îhh senzația aia ~.~ Bărbatul ăsta cumva face asta intenționat? Se deslipeşte din îmbrățişare şi îmi zâmbeşte cu dinții lui perfecții.. IOI MOR.

-Uite, castelul meu e acolo. Îmi spune el şi îmi arată cu degetul un castel minunat, doar cu roşu şi negru. Ca să zic aşa...îi cam plac culorile astea. Mă ia de mână şi mă trage în interiorul castelului, arată...diavolesc...

-Umm..

-Am ştiut că într.o zi vei ajunge aici la picioarele mele Dolores Moore! Îmi spune el, iar apoi toate uşile s.au închis, în încăpere rămânând doar noi doi.

-C-cum adică? Întreb eu speriată.

-Tu eşti o mică vrăjitoare fără apărare! Dar în schimb eu sunt..Lucifer! Însăşi Diavolul în persoană! Îmi spune el, iar eu fug spre o uşă şi o deschid. Lucifer stă nemişcat. Deschid uşa, dar nu pot ieşii de aici,  este cumva un fel de barieră magică care nu mă lasă să trec.

-Nu ai cum să pleci Dolores. Tocmai ai făcut un pact cu Diavolul! Îmi spune el şi râde demonic.

-A-adică...nu..am ...şansă..de...scăpare..? Întreb eu neclintindu.mă din fața uşii.

-În tocmai! Nimeni nu are voie să intre sau să iese din acest loc fără voia mea! Spune Lucifer.

-M.ai păcălit...Ce ai de gând să faci cu mine...? Îl întreb eu

-Asta..vei afla pe parcurs.. Îmi spune el şi pleacă din cameră:-A, da, camera din stânga e a ta. Te va aştepta o surpriză acolo. Îmi spune el şi zâmbeşte malefic. Mă apropii de uşă, apăs pe clanță şi..ca să vezi..nimic...pur si simplu nimic. Intru în cameră, închid uşa, mă arunc pe patul rece şi adorm.

* Dimineață *

Mă trezesc din cauza lui...Lucifer.

-Ia.ți asta şi vino la masă. Vezi să nu întârzii...că de altfel..vei suferi! Îmi spune el şi închide uşa. Am luat rochia neagră de pe pat şi m.am îmbrăcat cu ea. Am intrat în bucătărie şi m.am pus la masă.

Dragoste Întunecată (Vol. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum