Dolli POV
-Trezeşte-te! Trezeşte-te! Mă îndeamnă Lucifer
-Ce? Ce s.a întâmplat?! Îl întreb eu
-Asta să îmi spui tu! Te zbăteai toată noaptea şi spuneai ,,da! Vreau să fi soțul meu la bine şi la rău". Îmi spune el
Am avut un alt vis...dar...era atât de real!
-Iați rochia pentru bal. Am pus.o pe noptieră. Şi ai grijă...vei fi iubita mea în seara asta...doar în seara asta şi nu te vei opune indiferent ce voi face. Ai înțeles?! Mă întreabă el şi îmi ia bărbia în degetele lui.
-D-da.. Spun eu cu un glas stins.
-Aşa credeam şi eu. Îmi spune el şi pleacă din cameră. Ştiu că Tibi nu mă mai iubeşte..dar...merită să încerc..
Tibi..ştiu că nu mă mai iubeşti şi poate nu e momentul potrivit să îți spun asta, dar....ai avut dreptate. Nu trebuia să fug! Te rog iartămă ...
Oftez şi mă abțin din plâns. Iau rochia roşu cu negru de pe noptieră şi o îmbrac. Mă machiez puțin şi îmi prind părul într.o coadă împletită.
-Ai terminat? Mă întreabă Lucifer.
-Da.. Spun eu
-,,Da'' şi mai cum? Mă întreabă el.
-Da stăpâne. Spun eu.
-Aşa, acum mişcă.te! Îmi spune el şi mă trage de încheietură.
Tibi POV
Îmi pierd răbdarea! Am trimis toate gărzile regale să o caute pe Dolli, dar nu e nicăieri! Chestia asta mă face să mă enervez! Pe unde o fi?!
Tibi...ştiu că nu mă mai iubeşti şi poate nu e momentul potrivit să îți spun asta, dar....ai avut dreptate. Nu trebuia să fug! Te rog iartămă ...(Dolli)
E în viață! E în viață, chiar e în viață. Poate pot să îi răspund mesajului.
Dolli! Unde eşti?! (Tibi)
Tibi?..tu eşti....? (Dolli)
Da, eu sunt! Te caut de 4 zile! Unde eşti?! ( Tibi)
În ghearele lui Lucifer...(Dolli)
LUCIFER?! Cum ai ajuns acolo?! (Tibi)
Pur şi simplu m.a tras pe sfoară...(Dolli)
Ți.a făcut ceva? (Tibi)
Da...(Dolli)
Nu îți face griji, te voi salva (Tibi)
Nu e nevoie să te sacrifici pentru mine...(Dolli)
Ba trebuie! Stai acolo (Tibi)
Credemă..nu plec nicăieri (Dolli)
Nu am stat în loc şi am fugit la mama să văd cum pot să mă infiltrez la Lucifer.
Bat în uşă, iar ea îşi lasă privirea în jos.-Bună fiule. Îmi spune ea
-Mamă, ce ştii despre Lucifer? O întreb eu. Îşi ridică privirea în sus cu o față mirată.
-Ce ți.a venit Tiberiu?! Ți.am spus că am încheiat acest subiect! Îmi spune ea
-Mamă..
-Am spus nu Tiberiu! Dar..de ce ai nevoie de informația asta? Mă întreabă ea
CITEȘTI
Dragoste Întunecată (Vol. II)
Vampiro[¡¡¡¡CITIȚI DESCRIEREA!!!!] Da, ştiu, asta nu este propria mea creație şi nici nu o să fie...Dar, m.am gândit. ,,Oare cum ar fi dacă aş continua eu?", iar apoi m.am gândit dinnou ,dacă ați spune ,,Nu ai voie să continui cărțile altora" sau ,, Nu ai...