Dolli POV
-E timpul păpuşă. Spune un bărbat stând în fața uşii, ne întoarcem toți privirile către el...hmm, mi se pare cunoscut..prea cunoscut.
-Tu, javră împuțită fără scrupule, ce dracu' mai cauți aici?! Îl întreabă Tibi pe acel bărbat. Cum adică ,,e timpul"...ia stai! Vârcolacul acela! Chiar a trecut atâta timp?
-Uşor cu limbajul. Timpul a trecut sugător de sânge, o voi lua pe prințesă, iar dacă nu vine o să începem războiul. Spune vârcotontul.
-Fie! Începem un război! Spune Tibi a.k.a ,,Hai să începem un război că doar nu rănim pe nimeni".
-Nu! Nu începem niciun război! Bine Tibi?! Spun eu accentuândui numele.
(Asta e un fel de conversație telepatică între Tibi şi Dolli..mda.)
Ce crezi că faci Dolli?!(Tibi)
Ce trebuie! Nu vreau să fie niciun război, ok? (Dolli)
Şi? Poate eu vreau! (Tibi)
Tibi. Încearcă să te gândeşti şi la alții, nu doar la tine! (Dolli)
Bine, dar dacă pățeşti ceva.. (Tibi)
-Mai stați mult si vă holbați unul la altul? Ne întreabă vârcotontul.
-Nu, tocmai.. Încerc să spun eu ceva, dar domnul arogant mă întrerupe.
-Cât trebuie să stea la tine, pocitanie? Îl întreabă Tibi
-Două luni. Spune vârcotontul.
-Două luni?! Spunem toți la unison.
-Accept. Spun eu încet.
-Dar...Dolli. Îmi spune Victoria
-O să am grijă Viky. Îi răspund eu
A dat afirmativ din cap. M.am întors către Tibi şi l.am luat în brațe.
-O să.mi lipseşti. Îi spun eu
-şi mie...dar puțin. Îmi spune el şi rânjeste.
-Gata cu dulcegăriile, haide! Îmi spune vârcotontul şi mă trage de încheietură.
Ieşim afară din clădirea înaltă şi mă pune întinsă pe bancheta din spate a unei maşini.
-Porneşte maşina! Îi spune vârcotontul şoferului
-Da domnule. Spune şoferul si bagă cheia în contact. Vârcotontul îmi rupe rochia de pe mine dintr.o singură mişcare şi se suie pe mine.
-Cât am aşteptat momentul ăsta păpuşă! Spune vârcotontul
-Ei bine, eu nu! Dă.te jos de pe mine! Îi spun eu şi încep să mă zbat, dar nu are niciun efect, cu ocazia asta mi.a dat şi.o palmă.
-Dacă te mai zbați o să îți arăt eu ție! Spune el, am înghițit în sec, o să încerc să îi trimit un mesaj lui Tibi
Tibi! Ajutor!
-Pe bune? Chiar crezi că va veni si te va salva? Nu prea cred. Spune el şi din câteva mişcări îşi rupe şi el hainele si se pune cu fundul pe abdomenul meu.
-Nu crezi că stai cam prea comfortabil? Îl întreb eu ironică.
-Taci odată! Îmi spune el şi îşi zdrobeşte buzele de ale mele, eu nu îi răspund la sărut. Tontul îmi muşcă buza şi mă sărută şi mai apăsat.
Ce să fac?
În a doua secundă îmi rânjeşte pervers şi simt cum deja mă enervez şi..dacă vă spun ce se întâmplă în acest moment, nu o să mă credeți. Tocmai după aceea mi.am dat seama că eu l.am făcut să plutească cu puterile mele. Ok, asta.i nouă.
CITEȘTI
Dragoste Întunecată (Vol. II)
Vampir[¡¡¡¡CITIȚI DESCRIEREA!!!!] Da, ştiu, asta nu este propria mea creație şi nici nu o să fie...Dar, m.am gândit. ,,Oare cum ar fi dacă aş continua eu?", iar apoi m.am gândit dinnou ,dacă ați spune ,,Nu ai voie să continui cărțile altora" sau ,, Nu ai...